Kuinka monen av-mamman mies on pitkä, harteikas jykeväleukainen laatikkopää?
Kommentit (126)
Kaikkien! Ne on lisäksi alusvaatemalleja, astronautteja ja kirurgeja!
Minulle tulee laatikkopäästä mieleen lähinnä joku sarjakuvahahmo, jolla on akromegalia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien! Ne on lisäksi alusvaatemalleja, astronautteja ja kirurgeja!
...Kaikkia näitä yhtä aikaa. Sekä lisäksi stand up -koomikoita, jännittäviä kitaristeja ja sätkäkonetta käyttäviä hippejä.
Miten ne ehtiikin?!
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee laatikkopäästä mieleen lähinnä joku sarjakuvahahmo, jolla on akromegalia.
Höpsö kysymys. Tietenkin av-mammoilla on tuollaiset miehet, koska miehet huolivat parisuhteeseen vain hoikan, siron, pitkähiuksisen ja isotissisen kaunottaren eli av-mamman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttävä.
Metsästäjänsilmät, älä unohda metsästäjänsilmiä!
https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_77…
Awwww <3 <3 <3
Nuo kaikki ulkoiset ominaisuudet löytyy + on vielä lääkärilentäjäjuristi. Paljon rahaa ja iso muna.
Vierailija kirjoitti:
Metsästäjänsilmät, älä unohda metsästäjänsilmiä!
https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/article_page_image_77…
Awwww <3 <3 <3
Oi nam. Mutta eipä tuokaan uros enää meitä suomalaisia naisia katsele :(
Mun mies on pitkä, mutta todella laiha. Suht harteikas hän kyllä on. Hänen painoindeksinsä on 19-20.
Oliko se niin, että 20% miehistä on noita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden ulimiehen mielestä tuo laatikkopää on joka naisen unelma.
Höpö höpö, vinkujaämmä taas vääristelee. Hän luetteli naisten suosimia ulkonäköominaisuuksia miehessä. Laittoi linkin tutkimukseen, jossa noita mieltymyksiä oli selvitetty.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se niin, että 20% miehistä on noita?
Se on vähän miten sen tulkitsee. Kuulemma naiset eivät muunlaisia huoli, mutta kuitenkin yli 80 % suomalaismiehistä on viimeistään kolmekymppisinä parisuhteissa, joten suomalaisista heitä on sillä logiikalla vähintään 4/5.
Asun itse sellaisella seudulla (Helsingissä), missä tuota ei kyllä huomaa, mutta tämä on varmaan poikkeuksellinen paikka koko valtakunnan mittakaavassa. Me naisetkin olemme joutuneet pariutumaan muiden kuin laatikkopäiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nuo kaikki ulkoiset ominaisuudet löytyy + on vielä lääkärilentäjäjuristi. Paljon rahaa ja iso muna.
sama plus että nyt vielä meni ja voitti lotossa 90 miljoonaa. saa nähä viittitäänkö edes lunastaa kun ennestäänkin on jo liikaa.
Ei ainakaan mun, onneksi! paljon mielumin oma, solakka, tyylikäs, surffitukka viiksiniekka !
Mutta nämä kaikki mainitut ominaisuudet on IHAN SAMA jos on ilkeä mies. Miksi sellaisen kanssa olisi kiva hengailla, saati seksiä harrastaa. Empatia rules, katsotaan päätä sitten.
Laatikkopää? Laatikkopää kuulostaa idiootilta. Idiootilta, joka on käynyt liikaa salilla.