Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monen av-mamman mies on pitkä, harteikas jykeväleukainen laatikkopää?

Vierailija
01.03.2018 |

Kuka tunnustaa?

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se niin, että 20% miehistä on noita?

Eikös miespuolinen noita oo velho?

Vierailija
22/126 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee laatikkopäästä mieleen lähinnä joku sarjakuvahahmo, jolla on akromegalia. 

It is happening again.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on jykeväleukainen harteikas ja hoikka. Hyvä kroppa. Ja tärkein... 18cm ja 4cm

Vierailija
24/126 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on jykeväleukainen harteikas ja hoikka. Hyvä kroppa. Ja tärkein... 18cm ja 4cm

Eipä ole häävi ympärysmitta ukkosi vehkeellä.

Vierailija
25/126 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se niin, että 20% miehistä on noita?

Tällä palstalla se luku on 90%

Vierailija
26/126 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

struycken kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee laatikkopäästä mieleen lähinnä joku sarjakuvahahmo, jolla on akromegalia. 

It is happening again.

Twin Peaks!!!

Vierailija
27/126 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itselläni sen verran komea laatikkopää niin miehellä ei tarvi olla!

Vierailija
28/126 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä juuri tuollainen löytyy. Ja vielä kaupantekijäisenä 46 numeron lättäjalat. Ja sen kengän numeron mukaan sitten on tuo etuvarustuskin.

Vierailija
29/126 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden ulimiehen mielestä tuo laatikkopää on joka naisen unelma.

Höpö höpö, vinkujaämmä taas vääristelee. Hän luetteli naisten suosimia ulkonäköominaisuuksia miehessä. Laittoi linkin tutkimukseen, jossa noita mieltymyksiä oli selvitetty.

uliuliuuuuu

Vierailija
30/126 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mieheni ei ole tuollainen. Mutta jos olisi, rakastaisin häntä siitä huolimatta sillä ihmisen sisin on tärkein.

Vierailija
31/126 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun turjakkeella on ollut aina parta, joten leuan muodosta ei ole havaintoja. Pääkin näyttäisi olevan pyöreä, sikäli kun kehtaan tuijotella vieressä sohvalla makoilevaa miestä. Keskimittaa, 181 cm. Matala ääni sillä kyllä on, mutta eikös miehillä yleensäkin.

Vierailija
32/126 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Mun mies 195 cm, urheilullinen, komea, hauska, mukava, rakastava ja korkeakoulutettu.

Itse olen ihan tavallinen tallukka, normaalivartaloinen kuitenkin ja korkeakoulutettu myös.

Että eihän tässä kyllä valittaa ainakaan sovi.

Vierailija
33/126 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien! Ne on lisäksi alusvaatemalleja, astronautteja ja kirurgeja!

...Kaikkia näitä yhtä aikaa. Sekä lisäksi stand up -koomikoita, jännittäviä kitaristeja ja sätkäkonetta käyttäviä hippejä. 

Miten ne ehtiikin?!

Ja renttuja ja menestyjiä!

Vierailija
34/126 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka palstanaiset isoon ääneen yrittävätkin väittää, että esim. miehen autolla ei olisi mitään väliä, niin totuus on valitettavasti vaihtoehtototuutta karumpi. Gold digger gonna dig gold.

http://www.theridernews.com/2012/01/14/the-science-of-sex-appeal-the-id…

"Researchers in Austria have shown that women can actually change their perception of a man based on the car he drives. The researchers said, women preferred cars that showed dominance, and power."

Vierailija
35/126 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mainitut ominaisuudet sopii mieheeni. Lisäksi hän on mukava ihminen.

Vierailija
36/126 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka palstanaiset isoon ääneen yrittävätkin väittää, että esim. miehen autolla ei olisi mitään väliä, niin totuus on valitettavasti vaihtoehtototuutta karumpi. Gold digger gonna dig gold.

"Researchers in Austria have shown that women can actually change their perception of a man based on the car he drives. The researchers said, women preferred cars that showed dominance, and power."

Tavatessamme mieheni osoitti voimaa ja dominanssia ruosteisella Hiacella. Monet kiihkeät hetket siinä kyllä vietettiin.

Vierailija
37/126 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavatessamme mieheni osoitti voimaa ja dominanssia ruosteisella Hiacella. Monet kiihkeät hetket siinä kyllä vietettiin.

Itsestä yleistäminen on juuri se keino, jolla tutkimukset voidaan kumota.

Vierailija
38/126 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nuo kaikki muut, pitkä ja harteikas, tumma ja komea ja kaiken lisäksi intiaani, mutta tuota laatikkopäätä en oikein ymmärrä:).

Vierailija
39/126 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki toki. Raudanlujalla laatikkopäällään mieheni halkaisee tiiliskiviä huvikseen. 

Vierailija
40/126 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on kuution muotoinen pää, siilitukka, ei oikeastaan ollenkaan kaulaa, mörisevä ääni ja puolisentoista metriä leveät hartiat. Parransänki alkaa silmien alta ja ulottuu hartioihin asti. Silmät ovat pienet, nenä litteä ja huomiotaherättän leveä. Keho on oikeastaan kokonaan kiharan mustan karvan peitossa.

Mies ei juurikaan puhu, jos ei ota lukuun yksitavuisia vastauksia. Pääasiassa hän ölisee ja mörähtelee. Perunat hän syö kuorineen, lihat ainakin pienempine luineen, kaloista päät, selkäruodot ja pyrstöt. Vihanneksia hän ei syö. Joskus harvoin hotaisee banaanin tai appelsiinin, aina kuorineen.

Kova tekemään töitä ja herttainen isä lapsille. Seuraa hänestä ei juurikaan ole, kun puhe ei luista eikä lukeakaan osaa. Kova tekemään töitä. Vapaa-ajat pysyttelee aika lailla omassa pilttuussaan ja liikuskelee sielläkin lähinnä, kun olen täyttänyt ruokakupin.

Kaiken kaikkiaan siis todellinen MIES, sellainen, jota jokainen av-mamma minulta kadehtii.