Kuinka monen av-mamman mies on pitkä, harteikas jykeväleukainen laatikkopää?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee laatikkopäästä mieleen lähinnä joku sarjakuvahahmo, jolla on akromegalia.
It is happening again.
Mun mies on jykeväleukainen harteikas ja hoikka. Hyvä kroppa. Ja tärkein... 18cm ja 4cm
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on jykeväleukainen harteikas ja hoikka. Hyvä kroppa. Ja tärkein... 18cm ja 4cm
Eipä ole häävi ympärysmitta ukkosi vehkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se niin, että 20% miehistä on noita?
Tällä palstalla se luku on 90%
struycken kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tulee laatikkopäästä mieleen lähinnä joku sarjakuvahahmo, jolla on akromegalia.
It is happening again.
Twin Peaks!!!
Mulla on itselläni sen verran komea laatikkopää niin miehellä ei tarvi olla!
Kyllä juuri tuollainen löytyy. Ja vielä kaupantekijäisenä 46 numeron lättäjalat. Ja sen kengän numeron mukaan sitten on tuo etuvarustuskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden ulimiehen mielestä tuo laatikkopää on joka naisen unelma.
Höpö höpö, vinkujaämmä taas vääristelee. Hän luetteli naisten suosimia ulkonäköominaisuuksia miehessä. Laittoi linkin tutkimukseen, jossa noita mieltymyksiä oli selvitetty.
uliuliuuuuu
Onneksi mieheni ei ole tuollainen. Mutta jos olisi, rakastaisin häntä siitä huolimatta sillä ihmisen sisin on tärkein.
Mun turjakkeella on ollut aina parta, joten leuan muodosta ei ole havaintoja. Pääkin näyttäisi olevan pyöreä, sikäli kun kehtaan tuijotella vieressä sohvalla makoilevaa miestä. Keskimittaa, 181 cm. Matala ääni sillä kyllä on, mutta eikös miehillä yleensäkin.
Niin... Mun mies 195 cm, urheilullinen, komea, hauska, mukava, rakastava ja korkeakoulutettu.
Itse olen ihan tavallinen tallukka, normaalivartaloinen kuitenkin ja korkeakoulutettu myös.
Että eihän tässä kyllä valittaa ainakaan sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien! Ne on lisäksi alusvaatemalleja, astronautteja ja kirurgeja!
...Kaikkia näitä yhtä aikaa. Sekä lisäksi stand up -koomikoita, jännittäviä kitaristeja ja sätkäkonetta käyttäviä hippejä.
Miten ne ehtiikin?!
Ja renttuja ja menestyjiä!
Vaikka palstanaiset isoon ääneen yrittävätkin väittää, että esim. miehen autolla ei olisi mitään väliä, niin totuus on valitettavasti vaihtoehtototuutta karumpi. Gold digger gonna dig gold.
http://www.theridernews.com/2012/01/14/the-science-of-sex-appeal-the-id…
"Researchers in Austria have shown that women can actually change their perception of a man based on the car he drives. The researchers said, women preferred cars that showed dominance, and power."
Kaikki mainitut ominaisuudet sopii mieheeni. Lisäksi hän on mukava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka palstanaiset isoon ääneen yrittävätkin väittää, että esim. miehen autolla ei olisi mitään väliä, niin totuus on valitettavasti vaihtoehtototuutta karumpi. Gold digger gonna dig gold.
"Researchers in Austria have shown that women can actually change their perception of a man based on the car he drives. The researchers said, women preferred cars that showed dominance, and power."
Tavatessamme mieheni osoitti voimaa ja dominanssia ruosteisella Hiacella. Monet kiihkeät hetket siinä kyllä vietettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavatessamme mieheni osoitti voimaa ja dominanssia ruosteisella Hiacella. Monet kiihkeät hetket siinä kyllä vietettiin.
Itsestä yleistäminen on juuri se keino, jolla tutkimukset voidaan kumota.
Minulla on nuo kaikki muut, pitkä ja harteikas, tumma ja komea ja kaiken lisäksi intiaani, mutta tuota laatikkopäätä en oikein ymmärrä:).
Toki toki. Raudanlujalla laatikkopäällään mieheni halkaisee tiiliskiviä huvikseen.
Miehelläni on kuution muotoinen pää, siilitukka, ei oikeastaan ollenkaan kaulaa, mörisevä ääni ja puolisentoista metriä leveät hartiat. Parransänki alkaa silmien alta ja ulottuu hartioihin asti. Silmät ovat pienet, nenä litteä ja huomiotaherättän leveä. Keho on oikeastaan kokonaan kiharan mustan karvan peitossa.
Mies ei juurikaan puhu, jos ei ota lukuun yksitavuisia vastauksia. Pääasiassa hän ölisee ja mörähtelee. Perunat hän syö kuorineen, lihat ainakin pienempine luineen, kaloista päät, selkäruodot ja pyrstöt. Vihanneksia hän ei syö. Joskus harvoin hotaisee banaanin tai appelsiinin, aina kuorineen.
Kova tekemään töitä ja herttainen isä lapsille. Seuraa hänestä ei juurikaan ole, kun puhe ei luista eikä lukeakaan osaa. Kova tekemään töitä. Vapaa-ajat pysyttelee aika lailla omassa pilttuussaan ja liikuskelee sielläkin lähinnä, kun olen täyttänyt ruokakupin.
Kaiken kaikkiaan siis todellinen MIES, sellainen, jota jokainen av-mamma minulta kadehtii.
Eikös miespuolinen noita oo velho?