Kuinka monen av-mamman mies on pitkä, harteikas jykeväleukainen laatikkopää?
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka palstanaiset isoon ääneen yrittävätkin väittää, että esim. miehen autolla ei olisi mitään väliä, niin totuus on valitettavasti vaihtoehtototuutta karumpi. Gold digger gonna dig gold.
http://www.theridernews.com/2012/01/14/the-science-of-sex-appeal-the-id…
"Researchers in Austria have shown that women can actually change their perception of a man based on the car he drives. The researchers said, women preferred cars that showed dominance, and power."
Tavatessamme mieheni osoitti voimaa ja dominanssia ruosteisella Hiacella. Monet kiihkeät hetket siinä kyllä vietettiin.
Minun mieheni dominanssi ilmeni Toyota Horizonin muodossa. Lisäksi hän on nörtti. Terveisiä vain tutuille.
Vierailija kirjoitti:
Toki toki. Raudanlujalla laatikkopäällään mieheni halkaisee tiiliskiviä huvikseen.
Tekeekö myös niitä ukemia pihakoivuun? Sihahteleeko vakuuttavasti?
Olen niin kateellinen. 😥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka palstanaiset isoon ääneen yrittävätkin väittää, että esim. miehen autolla ei olisi mitään väliä, niin totuus on valitettavasti vaihtoehtototuutta karumpi. Gold digger gonna dig gold.
http://www.theridernews.com/2012/01/14/the-science-of-sex-appeal-the-id…
"Researchers in Austria have shown that women can actually change their perception of a man based on the car he drives. The researchers said, women preferred cars that showed dominance, and power."
Tavatessamme mieheni osoitti voimaa ja dominanssia ruosteisella Hiacella. Monet kiihkeät hetket siinä kyllä vietettiin.
Minun mieheni dominanssi ilmeni Toyota Horizonin muodossa. Lisäksi hän on nörtti. Terveisiä vain tutuille.
Ja heti meni pieleen, Talbot tietysti. Laatikkopäiden ajopeli!
Pitkä tuo kyllä on, mutta ei harteikas. Narukädet. Leuka normaali. Kilttikin vielä ❤
Ministeri Kai Mykkänen on laatikkopää. Tuskin kuitenkaan harteikas.
Kolmen teinin äiti kirjoitti:
Miehelläni on kuution muotoinen pää, siilitukka, ei oikeastaan ollenkaan kaulaa, mörisevä ääni ja puolisentoista metriä leveät hartiat. Parransänki alkaa silmien alta ja ulottuu hartioihin asti. Silmät ovat pienet, nenä litteä ja huomiotaherättän leveä. Keho on oikeastaan kokonaan kiharan mustan karvan peitossa.
Mies ei juurikaan puhu, jos ei ota lukuun yksitavuisia vastauksia. Pääasiassa hän ölisee ja mörähtelee. Perunat hän syö kuorineen, lihat ainakin pienempine luineen, kaloista päät, selkäruodot ja pyrstöt. Vihanneksia hän ei syö. Joskus harvoin hotaisee banaanin tai appelsiinin, aina kuorineen.
Kova tekemään töitä ja herttainen isä lapsille. Seuraa hänestä ei juurikaan ole, kun puhe ei luista eikä lukeakaan osaa. Kova tekemään töitä. Vapaa-ajat pysyttelee aika lailla omassa pilttuussaan ja liikuskelee sielläkin lähinnä, kun olen täyttänyt ruokakupin.
Kaiken kaikkiaan siis todellinen MIES, sellainen, jota jokainen av-mamma minulta kadehtii.
Sinulla on ihana mies. Tuollaisesta olen aina unelmoinut.
Mun mies on 170 cm ja 55 kg, minä 160 cm ja 60 kg. Mies on laiha kuikelo, mulla on isommat pohkeetkin kuin sillä. Ei ole isopäinen, paljon tukkaa kylläkin. Hartiat ovat suunnilleen yhtä leveät kuin mulla. Leuka ei ole jykevä ja on risuparran peitossa.
Ollaan 30-35-vuotiaita.
Kummallista, miten tosissaan mammat ottivat varmaankin ns. vitsiksi tarkoitetun kyselyn. Tässä nähdään taas tämä suomalaisten naisten ÄO-taso.
Ovatko palstanaiset normaalia vähä-älyisempiä? Eihän se oma mies tietenkään vastaa ihannetta, joten siihen on aivan turha vedota. Ihmiset joutuvat käytännössä aina tyytymään ihannettaan huonompaan kumppaniin tai muuten he jäisivät yksin.
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, miten tosissaan mammat ottivat varmaankin ns. vitsiksi tarkoitetun kyselyn. Tässä nähdään taas tämä suomalaisten naisten ÄO-taso.
Täysin vitsillähän tähän on vastattukin? Tietty jos itse et tajua, niin sille ei sitten mahda mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko palstanaiset normaalia vähä-älyisempiä? Eihän se oma mies tietenkään vastaa ihannetta, joten siihen on aivan turha vedota. Ihmiset joutuvat käytännössä aina tyytymään ihannettaan huonompaan kumppaniin tai muuten he jäisivät yksin.
No en mä ainakaan joutunut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua, miten niin mun mies ei vastaa mun ihannetta? :D Ja mä olen se äsken kirjoittanut pienipohkeisen miehen naisystävä. Mun ihanteet vaan ulottuu pikkuisen pohkeita laajemmallekin.
Vierailija kirjoitti:
Se vasta kummallista on, että näet tässä ketjussa tosissaan ottamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jouduit, mutta sinussa ei ole naista myöntämään sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vttua, miten niin mun mies ei vastaa mun ihannetta? :D Ja mä olen se äsken kirjoittanut pienipohkeisen miehen naisystävä. Mun ihanteet vaan ulottuu pikkuisen pohkeita laajemmallekin.
Niin, ei hän vastaakaan. Jos voisit ihan oikeasti valita koko maailmasta kenet tahansa, niin et olisi miehesi kanssa. Kuten ei olisi oikeastaan juuri kukaan muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan, mutta en joutunut. Mulla on täydellinen unelma omana miehenä ja sanon sen sille joka päivä.
Sinä ja sun defenssit käytte sääliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei hän vastaakaan. Jos voisit ihan oikeasti valita koko maailmasta kenet tahansa, niin et olisi miehesi kanssa. Kuten ei olisi oikeastaan juuri kukaan muukaan.
Aikuisten oikeasti kuvittelet että ihmiset vaihtaisivat kumppaninsa johonkin Brad Pittiin? Kun viimeinkin ovat löytäneet jonkun jonka kanssa on samalla aaltopituudella. Jos olisit joskus ollut parisuhteessa ymmärtäisit että kirjoittelusi on lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt vaan, mutta en joutunut. Mulla on täydellinen unelma omana miehenä ja sanon sen sille joka päivä.
Sinä ja sun defenssit käytte sääliksi.
Kovin lapsellista yrittää pokkana väittää, että maailma ei muka olisi sinun mielestäsi täynnä komeampia, hauskempia, lihaksikkaampia, maskuliinisempia, paremman statuksen omaavia, itsevarmempia jne. miehiä kuin sinun miehesi. Sinulla ei vain ole mitään mahdollisuutta niihin kaikkein halutuimpiin miehiin, joita itsekin himoitsisit, joten olet joutunut tyytymään mieheesi. Mun käy melko sääliksi sua, jos sä aikuisena ihmisenä ihan oikeasti kuvittelet, että sun miehesi on sun ihannemies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuisten oikeasti kuvittelet että ihmiset vaihtaisivat kumppaninsa johonkin Brad Pittiin? Kun viimeinkin ovat löytäneet jonkun jonka kanssa on samalla aaltopituudella. Jos olisit joskus ollut parisuhteessa ymmärtäisit että kirjoittelusi on lapsellista.
Aikusten oikeasti sä kuvittelet, että 2-10 miestä kokeiltuasi olet löytänyt sen ihanteen miljardien miesten joukosta? Miksi te palstanaiset aina alennutte henkilöhyökkäyksiin, kun teillä menee maltti ihan normaalissa keskustelussa?
Annatko sen itse tutkimuksen otsikon ja tekijät tiedoksi, niin voisi vilkaista sitä. Tuo artikkeli oli ainakin mulle maksumuurin takana, eikä artikkeli muutenkaan ole mikään tutkimus, vaikka siinä tutkimusta lainattaisiinkin.