Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos juuri nyt tulisi hälytys, että kaikkien pitäisi juosta samantien ulos, minkälaisissa vaatteissa päätyisit pihalle seisoskelemaan?

Vierailija
26.02.2018 |

Mulla olis onneksi lökäpöksycollegehousut jalassa ja vanha pitkähihainen fleecepaita jonka alla hihaton toppi eikä rintsikoita. Jalassa pelkät villasukat. Taitais pikkasen kylmä tulla pihalla. 😁

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kadehdin teitä, joilla on niin lämmintä asunnossanne, että voi olla vähissä vaatteissa kotonaan! Meillä ei nimittäin voi vetäville ikkunoille tehdä muuta kuin "laittaa jotain rättejä rakoihin" ja kesälläkin pitää olla pitkähihaista ja vilttiä päällä kun ei muuten tarkene. Eli nyt juoksisin ulos alusvaatteissa, paksuissa sukkahousuissa, villasukissa, farkuissa, t-paidassa ja paksussa hupparissa (+jos paksun viltin saan ottaa kun se on nytkin päällä). Toki nappaisin kengät ja untuvatakin naulakosta, koska muuten jäätyisin pystyyn tuolla -10 asteessa.

Vierailija
42/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Mun vanhalla tädillä on aina eteisessä valmiiksi pakattu henkiinjäämisreppu. Tai rinkka se on ja tuskin täti jaksaa edes kantaa sitä tarvittaessa:)

Mullakin on BOB, jokaisella perheenjäsenellä on sellainen. Tarvikkeet 72 tunnin varalle, päivitetään puolivuosittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta polviin ulottuva spaghettiolkaiminen mekko, löysä, alla mustat leggingsit, mustat pikkuhousut, kimaltavat diskosukat, musta xxxxxl-kokoinen (en ole niin suuri vaan pidän isoista vaatteista) huppari ja pipo jossa kaninkorvat. olen 50-vuotias.

Vierailija
44/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama kirjoittaja varmaan tajuaisi äkkiä kiskaista kynähameen, sievän puseron, sukkahousut ja korkkarit sekä tehdä hillityn meikin ja laittaa vähän tukkaa. Kyllä naisellinen nainen aina ehtii vaikka vähän jo liekit polttelis takamusta.

Vierailija
45/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collegehousut ja pitkähihanen trikoopaita on päällä. Vilu tulis aika pian..

Vierailija
46/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis. Mun vanhalla tädillä on aina eteisessä valmiiksi pakattu henkiinjäämisreppu. Tai rinkka se on ja tuskin täti jaksaa edes kantaa sitä tarvittaessa:)

Mullakin on BOB, jokaisella perheenjäsenellä on sellainen. Tarvikkeet 72 tunnin varalle, päivitetään puolivuosittain.

Mistä tuo BOB on lyhenne? Mitä kaikkea sulla on siinä on?

Vierailija
47/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaanpunainen villa-kashmirmekko, 50 den sukkahousut ja korkeakorkoiset polvipituiset nahkasaappaat 

Vierailija
48/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pärjäisin suht hyvin. Collegehousut, fleecepaita ja untsikkakin vielä päällä, kun lösähdin suoraan ovesta tultua riisumatta tähän sohvalle. Kenkiä ei tietenkään ole, että varpaat varmaan jäätyisi.

Vierailija
49/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut, kalsarit, neuletakki, trikoopata, villasukat.Luultavasti ehtisin matkalla napata pinkit reiskat jalkaani, ne on tuossa vieressä mut otan istuessa yleensä pois.

Vierailija
50/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä menisin saunatakissa.  Kai ottaisin selviytymiskassin.

Vierailija
51/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsit, hihaton t-paita ja äidin Kutomotie reikäiset villasukat. Onneksi pitkä turkki roikkuu eteisessä, nappaan sen siitä. Käytän sitä, kun vien roskia ulos Helsinki lämpötila -9

Vierailija
52/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tuo BOB on lyhenne? Mitä kaikkea sulla on siinä on?

Bug Out Bag. Mutta meillä sitä sanotaan leikkisästi evakkorepuksi. Vaatteita, viltti, ruokaa/välipalaa, juotavaa, tyhjä juomapullo, joku muu astia (kuppi taikka lautanen), käsikauppalääkkeitä, ensiaputarvikkeita, rahaa, laturi älyvehkeille, hygieniatarvikkeet, otsalamppu tmv, wc paperia, aikuisten repuissa tulentekovälineet.

Ja on ollut jo tarpeellinen.

Vierailija
53/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villasukkahousut, villasukat, kerrastohoout, t-paita, huppari ja villapaita. Eteisessä ehtisin napata talvikengät ja-takin.

Vierailija
54/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villapaita, trikoomekko, alusvaatteet ja sukat. Mutta jalat paljasni, eli paleltuisin hetkessä

Vierailija
55/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukkikset, polvipituinen ohut ns. kotihame, merinovillapoolo.

Meillä tuli viime viikolla palohälytys töissä, onneksi oli takki siinä tuolinnojalla ja talvikengät jalassa.

Vierailija
56/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kahdet housut, kolme paitaa, villasukat, kaulahuivi ja pilkkihanskat, koska mun kämppä on niin kylmä. En varmaan jäätyisi ihan heti.

Vierailija
57/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyggeilyvaatteissa: Nanson yöpaitatunika, ohut pitkä neuletakki ja mummoalkkarit. Säärikarvani hieman lämmittäisivät.