Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos juuri nyt tulisi hälytys, että kaikkien pitäisi juosta samantien ulos, minkälaisissa vaatteissa päätyisit pihalle seisoskelemaan?

Vierailija
26.02.2018 |

Mulla olis onneksi lökäpöksycollegehousut jalassa ja vanha pitkähihainen fleecepaita jonka alla hihaton toppi eikä rintsikoita. Jalassa pelkät villasukat. Taitais pikkasen kylmä tulla pihalla. 😁

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyjamassa, kylmä tulisi. Harvinainen vapaapäivä menossa.

Vierailija
22/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juoksisi. Vaan laittaisin ensin puvun päälle ja astelisin rauhallisesti pihalle.

Sinkkumies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet villasukat, lämpölegginssit, farkut, t paita ja huppari. Ihan hyvin pärjäisi pihalla jonkun aikaa

Vierailija
24/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sisällä +26 joten päällä vain pikkarit ja hihaton pusero.

Vierailija
25/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita, pitkähihainen t-paita, huppari (jossa tehokarvavuori), verkkarit, sukat ja fleece-sukat. Kyllä näillä kehtaisi ulos lähteä, mutta tietenkään en tuolla pakkasessa pärjäisi.

Vierailija
26/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit, pitkähihainen paita sekä talvitakki. Kyllä, minun kämppäni on niin kylmä valmiiksi että tietokoneella istuessa pidän ulkotakkia välillä päällä. Sukat tosin puuttuu joten talvitakin tuoma etu saattaa haihtua siinä.

Vierailija
27/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpuku, mutta en pääsisi juoksemaan vaan hyppisin tasajalkaa, koska olen makuupussissa.

Vierailija
28/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alushousut ja miehen t-paita, vilu tulisi. :D

Vierailija
29/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullanväriset stringit. M48v No olisi ainakin naapurin mammoilla katseltavaa:)

30/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on joku oranssi froteinen rantamekko ja sitten mulla on vaaleansiniset froteenilkkasukat ja kalsarit tietysti.

Vierailija
31/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lähtisi millään "yleiskäskyllä" yhtään mihinkään.

Vierailija
32/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkareissa ja t-paidassa. Voisi tulla kylmä.

Vierailija
33/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis. Mun vanhalla tädillä on aina eteisessä valmiiksi pakattu henkiinjäämisreppu. Tai rinkka se on ja tuskin täti jaksaa edes kantaa sitä tarvittaessa:)

Vierailija
34/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilutrikoot, t-paita, villatakki ja villasukat. Kylmä varmaan tulisi aika nopeasti.

Vierailija
35/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut ja villapaita. Ja koska jokainen järkevä ihminen tajuaa ulos rynnätessään ottaa ohimennessään takin mukaan, niin eiköhän minulla olisi toppatakki ja huopikkaat, toppatakin hihassa pipo, kauluri ja sormikkaat.

Vierailija
36/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä talvisaapasmummot joutuisivat sandaaleissa pihalle BUAAHAHAHAHAA!

Vierailija
37/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legginsit alla ja päällä on ihan vaan verkkarit. Poolopaita ja huppari. Villasukat. Reinot jalkaan ja kylpytakki tuosta sohvalta matkaan "päällystakiksi".

Vierailija
38/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Legginsit alla ja päällä on ihan vaan verkkarit. Poolopaita ja huppari. Villasukat. Reinot jalkaan ja kylpytakki tuosta sohvalta matkaan "päällystakiksi".

Niin ja siis istun parhaillaan terassinoven vieressä, joka on lähin poistumistie. Siksi ei olis normaaleja ulkovaatteita käden ulottuvilla, vaan reinot ja kylpytakki sais kelvata hätätilanteessa.

Vierailija
39/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trikoiset kotihousut (likaiset ja reikäiset), pitkähihainen trikoopaita, neuletakki, sekä nilkkasukat ja villasukat.

Vierailija
40/57 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvakengät, välihousut, farkut, T-paita, puuvillaneule, sekä neulejakku. Tavalliset työvaatteet. Aika kiire saisi olla etten nappaisi ulkovaatteita tuosta viereisestä huoneesta. Kylmä tulisi, ihan kokeilin tänään, kun piti käväistä ulkona näissä vetimissä.