Jos juuri nyt tulisi hälytys, että kaikkien pitäisi juosta samantien ulos, minkälaisissa vaatteissa päätyisit pihalle seisoskelemaan?
Mulla olis onneksi lökäpöksycollegehousut jalassa ja vanha pitkähihainen fleecepaita jonka alla hihaton toppi eikä rintsikoita. Jalassa pelkät villasukat. Taitais pikkasen kylmä tulla pihalla. 😁
Kommentit (57)
En juoksisi. Vaan laittaisin ensin puvun päälle ja astelisin rauhallisesti pihalle.
Sinkkumies
Kahdet villasukat, lämpölegginssit, farkut, t paita ja huppari. Ihan hyvin pärjäisi pihalla jonkun aikaa
T-paita, pitkähihainen t-paita, huppari (jossa tehokarvavuori), verkkarit, sukat ja fleece-sukat. Kyllä näillä kehtaisi ulos lähteä, mutta tietenkään en tuolla pakkasessa pärjäisi.
Legginsit, pitkähihainen paita sekä talvitakki. Kyllä, minun kämppäni on niin kylmä valmiiksi että tietokoneella istuessa pidän ulkotakkia välillä päällä. Sukat tosin puuttuu joten talvitakin tuoma etu saattaa haihtua siinä.
Yöpuku, mutta en pääsisi juoksemaan vaan hyppisin tasajalkaa, koska olen makuupussissa.
Kullanväriset stringit. M48v No olisi ainakin naapurin mammoilla katseltavaa:)
Tämä on joku oranssi froteinen rantamekko ja sitten mulla on vaaleansiniset froteenilkkasukat ja kalsarit tietysti.
Ohis. Mun vanhalla tädillä on aina eteisessä valmiiksi pakattu henkiinjäämisreppu. Tai rinkka se on ja tuskin täti jaksaa edes kantaa sitä tarvittaessa:)
Urheilutrikoot, t-paita, villatakki ja villasukat. Kylmä varmaan tulisi aika nopeasti.
Farkut ja villapaita. Ja koska jokainen järkevä ihminen tajuaa ulos rynnätessään ottaa ohimennessään takin mukaan, niin eiköhän minulla olisi toppatakki ja huopikkaat, toppatakin hihassa pipo, kauluri ja sormikkaat.
Nämä talvisaapasmummot joutuisivat sandaaleissa pihalle BUAAHAHAHAHAA!
Legginsit alla ja päällä on ihan vaan verkkarit. Poolopaita ja huppari. Villasukat. Reinot jalkaan ja kylpytakki tuosta sohvalta matkaan "päällystakiksi".
Vierailija kirjoitti:
Legginsit alla ja päällä on ihan vaan verkkarit. Poolopaita ja huppari. Villasukat. Reinot jalkaan ja kylpytakki tuosta sohvalta matkaan "päällystakiksi".
Niin ja siis istun parhaillaan terassinoven vieressä, joka on lähin poistumistie. Siksi ei olis normaaleja ulkovaatteita käden ulottuvilla, vaan reinot ja kylpytakki sais kelvata hätätilanteessa.
Trikoiset kotihousut (likaiset ja reikäiset), pitkähihainen trikoopaita, neuletakki, sekä nilkkasukat ja villasukat.
Turvakengät, välihousut, farkut, T-paita, puuvillaneule, sekä neulejakku. Tavalliset työvaatteet. Aika kiire saisi olla etten nappaisi ulkovaatteita tuosta viereisestä huoneesta. Kylmä tulisi, ihan kokeilin tänään, kun piti käväistä ulkona näissä vetimissä.
Pyjamassa, kylmä tulisi. Harvinainen vapaapäivä menossa.