Jos juuri nyt tulisi hälytys, että kaikkien pitäisi juosta samantien ulos, minkälaisissa vaatteissa päätyisit pihalle seisoskelemaan?
Mulla olis onneksi lökäpöksycollegehousut jalassa ja vanha pitkähihainen fleecepaita jonka alla hihaton toppi eikä rintsikoita. Jalassa pelkät villasukat. Taitais pikkasen kylmä tulla pihalla. 😁
Kommentit (57)
No on mulla lämpimät collegehousut jalassa, mutta muuten on sitten puuvillatoppi ja tekokuituneule - kylmä siis tulisi ihan heti. Ei auttaisi villasukatkaan, kun ne on jo ihan puhki astuttu. Ja sitten vielä se että olen nuhakuumeen takia kotona. Oijoi.
Mustissa alushousuissa, muuten ilman vaatteita. Oon tässä sohvalla käärityneenä pörröiseen torkkupeittoon, saiskohan sen ottaa mukaan?
Alusvaatteet, välihousut, hieman likaiset mustat farkut, kahdet sukat, toppi, puolipitkähihainen paita ja huppari. Melko lämpimästi siis.
Kalsarit ja villapaita täälläkin. Tulisi ruma loppu, jos pommi räjähtäisi nyt.
Valkoiset kalsarit, raitapaita, alusvaatteet ja sukat. Jäätyisin pystyyn. Nyt on jo kylmä ja kunhan tästä sängyltä nousen ylös, puen päälle myös kotihousut, villasukat ja villatakin. Niin, ja on minulla viltti päällä. Saako sen ottaa pihalle mukaan?
Istun jo ulkona leikkipuistin reunalla.
Päällä korkonilkkurit, farkut, silkkipaita ja nahkatakki. Täällä tarkeneekin.
Vierailija kirjoitti:
Mustissa alushousuissa, muuten ilman vaatteita. Oon tässä sohvalla käärityneenä pörröiseen torkkupeittoon, saiskohan sen ottaa mukaan?
Kyllä varmasti saisi ottaa. Kyllä sitä jotain pitäisi yläosankin peittona saada olla. Ap
Alusvaatteet ja toppi. :D Saisin kyllä laitettua housut jalkaan ja takin eteisessä.
Talviulkovaatteissa. Minoon aina valmis ku partiopoika. Varsinkin nyt ku jos Turumppi ja se roketmän innostuu mittelemään keskenään.
Alkkareissa, mutta miksi ihmeessä en ottaisi housuja ja takkia mukaan, koska saan ne samoilla askelilla kun juoksisin ovesta ulos..? Kättä tarvitsi vähän ojentaa...
T-paita, collegehousut, villasukat ja fleece-aamutakki. Plus alla tietenkin alusvaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Alkkareissa, mutta miksi ihmeessä en ottaisi housuja ja takkia mukaan, koska saan ne samoilla askelilla kun juoksisin ovesta ulos..? Kättä tarvitsi vähän ojentaa...
Koska tämä on ajatusleikki jota ei kuulu ottaa niin tosissaan.
Muumimekko, 100den sukkahousut, varsilenkkarit. Jäätyisin pystyyn alta aikayksikön o_0