Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kampaajat aina kiellosta huolimatta leikkaavat liikaa pois ?!

Vierailija
26.02.2018 |

Omista kokemuksista ja muilta kuulleena kampaajat aina leikkaavat liikaa pois. Kun sanoo 2 senttii ni kampaaja leikkaa 6 senttii. Vaikka ihan selvällä suomella sanoisi ja kaikkee ni silti ne aina leikkaa liikaa! Varsinkin kun haluaa kasvattaa hiuksia niin kampaaja sanoo ""pitää leikata joka kuukausi että kasvaa koska muuten latvat huononevat ja hiukset ei kasva""MUTTA totuushan on se että hiukset kasvavat juuresta eikä latvoista. Sain alaselkään asti olevat hiukset sillä etten moneen vuoteen käynyt leikkaamassa. Vai ovatko kampaajat niin kateellisia hienoista hiuksista vai miksi aina niin pakottava tarve kiellosta huolimatta leikata puolet pois :(

Kommentit (167)

Vierailija
161/167 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kampaaja/ parturi on kyllä niin turha ammatti ainakin näin miehen näkökulmasta. Leikkaan koneella itse peiliä käyttäen . Kone maksoi joku 40€ ja hyvin hoituu sillä olen säästänyt monet parturi reissut. Ettekö te naiset voisi hoitaa teidän kavereiden hiukset ? Näin säästää rahaa ja lopputulos varmasti parempi, kun saa mitä tahtoo. 

Pian varmaan tekoäly hoitaa tuonkin voisin itseasiassa kehitellä parturi ja kampaamo robotin joka osaa ottaa huomioon pään maallin ja suunnitella kampauksen tarkemmin ja paremmin kuin ihminen. 

Pian varmaan tekoäly hoitaa tuonkin voisin itseasiassa kehitellä parturi ja kampaamo robotin

Olen nähnyt jo eräässä ai-videossa robotin sakset kädessä hiuksia leikkaamassa, joten jos ei vielä saatavilla ole roboparturia, niin ainakin kehitteillä sellainen on. Aika kömpelöltä näytti. Enpä

Näen jo silmissäni hulluksi tulleen robotin, joka saksiikin hiukset parin sentin sängeksi, eikä robotin kynsistä pääse pois, ennen kuin se on suorittanut ohjelmansa. 

Vierailija
162/167 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miesväki leikkaa toistensa hiukset koneella. Totesivat, ettei niin yksinkertaisiin malleihin mitä he suosivat, tarvitse parturiin lähteä. Lopputulos on vieläpä tosi hyvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/167 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy toisinpäin, ottavat liian vähän. Nyt olen viimein löytänyt kampaajan joka osaa ottaa tarpeeksi pituudesta ja paksuudesta. 

Vierailija
164/167 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö, eivät leikkaa. Kun minä sanon että ota vaan reilusti 5cm, niin ottavat max 2cm ja sitten pitää sanoa, että ei kun ota nyt vaan se 5cm ettei tarvitse heti tulla takaisin. Siinä pitää sitten perse puuduksissa istua helvetin kauan kun on paksut hiukset, että se saa leikattua ne, huokailee vaan että kylläpä tätä hiusta on paljon. Joo on, anna mennä vaan! Se kasvaa joka kk sentin taas lisää. Se on vaan karvaa joka kasvaa päästä.

Vierailija
165/167 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä leikkaavat liikaa.  Näkeehän sen jo esim Purran ja Valtosen hiuksista.  Ennen pitkät kauniit hiukset, nyt helppohoitoiset polkkatukat, joita yritetään lanseerata muodikkaiksi.  Itselleni meinasi kaydä samoin, mutta nyt en ole käynyt kuuteen vuoteen kampaajalla ja hiukset saavat olla pitkät.

Vierailija
166/167 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaa tarpeeksi tylysti kieltää kampaajalla, näköjään. Taas kävi näin !

Sanoin, että leikataan takaa vain kakshaaraiset, haluan pitää tukkaa arkisin töissä ponnarilla. Mutta taas jutustelun lomassa leikkasi monta senttiä, nyt ei saa kunnon ponnaria. Voi hemmetti ! 

Sanokaa kampaajat, miten tylysti ja jämäkästi leikkaus pitää kieltää. Että vedän sua turpaan jos leikkaat yhtään liikaa ? Että puhkon sun silmät saksilla, jos leikkaat liikaa ? Että en maksa jos leikkaat liikaa ? 

Vierailija
167/167 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vinkki, että pyydä parturia näyttämään omilla sormillaan mitä tarkoittaa sentillä. Esimerkiksi omalle parturilleni sentti tarkoittaa minulle kahta senttiä. Selvitin asian, kun aloitin hänen asiakkaanaan. Ei ole koskaan tullut väärinymmärryksiä ja jokaisen kerran jälkeen olen poistunut hänen tuolistaan tyytyväisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän