Hiihdin 17,3 km
Kommentit (61)
Itse kävin hiihtämässä 9,75 km.
Reitti olisi ollut Iivolle sopivaa, eli pelkkää ylämäkeä.
Vierailija kirjoitti:
Missä tällainen 10 kilsan ylämäki täällä Suomessa löytyy?
ap
Oletko niin leveä ettei kukaan päässyt ohittamaan? ;D
Minä tempaisin 100km ja jotta olisi ollut oikeasti vastusta karhensin ensin suksien pohjat hiekkapaperilla ja otin lisäpainoksi mukaan repullisen tiiliskiviä. Joka kymmenen kilometrin välein tein 20 punnerrusta.
Minä hiihtelin pari tuntia järven jäällä, kilometreistä ei aavistustakaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä tempaisin 100km ja jotta olisi ollut oikeasti vastusta karhensin ensin suksien pohjat hiekkapaperilla ja otin lisäpainoksi mukaan repullisen tiiliskiviä. Joka kymmenen kilometrin välein tein 20 punnerrusta.
Etkö vetänyt ollenkaan leukoja tai tehnyt kyykkyjä? Mikä luuseri. Varmaan otit repunkin pois selästä punerrusten ajaksi.
Mä hiihdin Suomen rajojen ympäri, sain pari sniperin osumaa jalkoihini itärajalla mutta jatkoin sinnikkäästi. Muutama tunti siinä meni, en nyt muista ihan tarkalleen.
Eilen kun olin jo lopettamassa lenkkiä, takaa porhalsi ehkä 6-7-vuotias lapsi, joka huusi jotenkin että täältä tulee Iivo Niskanen. Suloista ja tuli hyvä mieli :)
Vierailija kirjoitti:
Paluumatka olisi ollut sitten vastaavasti pelkkää alamäkeä.
Näitkö laturaivoa hiihtoreissullasi? Saiko kukaan raivareita jalankulkijoista?
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ei ole mitään dataa väitteesi tueksi ja sosiaaliseen mediaan(instagram tms) ladattavaksi, kuten esim. SportTracker-tallennus, kuvia, tai videoita, on koko harjoitus yhtä tyhjän kanssa. Voidaan jopa heittää ilmoille perusteltu epäilys, onko mitään lenkkiä koskaan ollutkaan??
Kumpaa tyyliä? Jos pertsaa, no respect. Jos vapaata, iso respect.
Kumpaa tyyliä? Jos pertsaa, no respect. Jos vapaata, iso respect.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ei ole mitään dataa väitteesi tueksi ja sosiaaliseen mediaan(instagram tms) ladattavaksi, kuten esim. SportTracker-tallennus, kuvia, tai videoita, on koko harjoitus yhtä tyhjän kanssa. Voidaan jopa heittää ilmoille perusteltu epäilys, onko mitään lenkkiä koskaan ollutkaan??
Pelkäsinkin, ettei sarkasmiani välttämättä huomata, joten huomatkaa, se oli sarkasmia.
Vierailija kirjoitti:
Oletko niin leveä ettei kukaan päässyt ohittamaan? ;D
No oon aika leveä, mutta ei kukaan yrittänytkään.
ap
Minä en pidä hiihtämisestä, liian väkivaltainen laji kaikkine raivoineen ja tappeluineen.
Vierailija kirjoitti:
Näitkö laturaivoa hiihtoreissullasi? Saiko kukaan raivareita jalankulkijoista?
En ja ei ainakaan näkyvästi kukaan saanut.
ap
No hyvä.