Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miesten kriteerit ovat realistisempia?

121212
22.02.2018 |

Minulta kysyttiin tätä.

Koska ketju kuitenkin poistetaan, vastaan lyhyesti: miesten kriteerit ovat realistisempia koska ne ovat sellaisia jotka kaikki voivat täyttää samanaikaisesti.

Naisten kriteerit ovat päasiassa
- geneettisiä, esim. kaikki miehet eivät voi olla pitkiä (vs kaikki naiset voivat olla normaalipainoisia)
- relatiivisia, kaikki eivät voi erottua positiivisesti muihin verrattuna (miehen asema verrattuna muihin vs nainen on mukava ja empaattinen)

Käytännössä naisen kriteerit ovat sellaisia että miehistä osa karsiutuu, riippumatta siitä ovatko miehet hyviä vai huonoja. Yksinkertaista.

Kommentit (6169)

Vierailija
1521/6169 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai normaali mies pitää naisen hyvää koulutusta hyvänä asiana, koska sehän tarkoittaa että lapset saavat paremmat geenit, ja elämä on taloudellisesti rikkaampaa, kahdet hyvät tulot antavat mahdollisuuksia joita vain yhdet hyvät tulot eivät anna.

Vierailija
1522/6169 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten arvoa lisää muiden miesten kiinnostus ja ulkonäkö on tärkeää miehille. Tämä näkyy ap:llakin harmaita rumia hiirukaisia ei edes huomata

Projisointia. Asia on päinvastoin, erityisesti naiset kinnostuvat naisten suosiossa olevista miehistä. Joillekin jopa niin että varattu mies on kiinnostavampi yökerhossa, kuin sinkkumies. Eräs kaveri käytti sormusta vain sen takia, koska menekki oli hänen mielestä parempi sillä. En ole kuullut naisesta joka tekisi samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/6169 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat ja heikot miehet ei saa naisia! Se on evoluutiota ja luonnonvalintaa ja hyvä juuri niin! Kaikki naisia saaneet miehet ovat pitkiä, tummia ja komeita, korkeissa asemissa ja hyväpalkkaisia! Kyllä meillä naisilla menee hyvin, meillä on kaikki valta maailmassa ja vain veistoksellisia upeita miehiä!

Happy now?

Vierailija
1524/6169 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieskin voi panostaa ulkonäköönsä

Juu. 

Muttei siitä mitään hyötyä ole jos et ole saanut valiogeenejä. 

Eipä tullut edes ihmis-kenistä mitään naisten himoitsemaa seksisymbolia, vaikka kuinka panosti ulkonäköönsä. Liekö sillä tyttöystävääkään sen enempää kuin minullakaan. 

Tämähän se kaikkein "raivostuttavinta" on kun asialle ei voi tehdä mitään. Olen nimenomaan sen tyyppinen luonteeltani, että haluan pitää ohjat käsissäni ja tilanteen hallinnassa. Sitten elämässä on tällainen asia johon sinulla itselläsi ei ole mitään valtaa! Tuskastuttavaa. 

Se ei minun menekkiäni lisää piirun vertaan vaikka kiillottaisin ja puunaisin itseäni kuin viimeistä päivää. Olen niin toki tehnytkin ja edellä mainitun konkreettisesti havainnut. Ei auta isot lihakset, ei keskikokoiset, ei laihuus. Nuorena kokeilin varsin isonakin olemista eikä sillä saanut kuin toisia miehiä haastamaan kädenvääntöön baarissa tai soittamaan suutaan. Taannoin harkitsin leukaimplanttiakin, mutten toden puhuakseni ole nähnyt vielä esimerkkiä siitä, että mies olisi pystytty leikkaamalla muuttamaan komeaksi, enkä aivan turhan vuoksi halua ottaa leikkauksiin liittyviä riskejä. 

Kai tämän sitten jossain vaiheessa oppii hyväksymään. 

Vierailija
1525/6169 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat ja heikot miehet ei saa naisia! Se on evoluutiota ja luonnonvalintaa ja hyvä juuri niin! Kaikki naisia saaneet miehet ovat pitkiä, tummia ja komeita, korkeissa asemissa ja hyväpalkkaisia! Kyllä meillä naisilla menee hyvin, meillä on kaikki valta maailmassa ja vain veistoksellisia upeita miehiä!

Happy now?

Juuri näin. Jokaisella palstamammalla on kotona pitkä, komea, tumma, jykeväleukainen mies, eikä yksikään palstamamma ole koskaan muunlaisia pannutkaan.

Vierailija
1526/6169 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten arvoa lisää muiden miesten kiinnostus ja ulkonäkö on tärkeää miehille. Tämä näkyy ap:llakin harmaita rumia hiirukaisia ei edes huomata

Projisointia. Asia on päinvastoin, erityisesti naiset kinnostuvat naisten suosiossa olevista miehistä. Joillekin jopa niin että varattu mies on kiinnostavampi yökerhossa, kuin sinkkumies. Eräs kaveri käytti sormusta vain sen takia, koska menekki oli hänen mielestä parempi sillä. En ole kuullut naisesta joka tekisi samoin.

Ei projisointia, olen itse mies. Toki naisetkin kiinnostuvat muiden suosiossa olevista, se kuuluu ihmisyyteen

Vierailija
1527/6169 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vela - 72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt mulla on todella akuutti kysymys!

Mun mieheni on 184cm pitkä, harteikas ja tumma. Hyvässä työssä. Sosiaalinen ja huumorintajuinen. Minua 10 vuotta vanhempi. Ennen minua hänellä on ollut pari pitkää ja pari lyhyttä suhdetta.

Aloite lastentekoon, yhdessä elämiseen ja naimisiin menoon tuli häneltä. Nyt, yli 10 vuotta myöhemmin olemme edelleen yhdessä. Seksiä on vieläkin ja se on hyvää. Taloudellisen vastuun kannamme yhdessä, samoin kuin vastuun lapsista.

Olenko siis huijannut "alfan" monogamiseen suhteeseen vai noiduinko miehestä "betan" ihan vahingossa?

Miehesi historiasta perustellen hän on niitä munattomia luusereita, joiden pitää saada vierelleen joku jotta voisi olla tyytyväinen, sen sijaan että käyttäisi geenilotto-onneaan hyväksi ja ottaisi oikeasti ilon irti elämästään.

Eli nyt mies, joka todistetusti on saanut naisen (naisia) on munaton luuseri, vaikka olisikin hyvännäköinen, hyvin toimeentuleva ja sosiaalinen.

Niin, minäkin olen saanut naisen ja sitä ennen naisia, ihan tavallisen hepun ulkonäöllä. Harmi että erehdyin ja narahdin yhteen kun olisin voinut saada 3x enemmänkin naisia...

Sen sijaan miehesi on suorastaan hölmö kun ei käyttänyt avujaan hyväksi ja kaatanut pataljoonan verran naisia, vaan läheisriippuvainen vässykkä kun pitää olla vierellä "joku". Itse kait sitten olit tavallista parempi pano etkä mitään muuta...

Meinaatko että olet itse jotenkin vähemmän hölmö ja läheisriippuvainen kuin tuon naisen mies vain siksi, että olet ulkonäöltäsi tavis? Ihan samaan syntiinhän sinä hölmöyksissäsi lankesit kuin hänkin, eli yhteen naiseen kun olisit voinut saada niitä enemmänkin. Ja ilmeisesti olet myös läheisriippuvainen vässykkä ja munaton luuseri, kun et ole vielä eronnut epätyydyttävästä liitostasi?

Toki se ero teillä on, että toisin kuin sinä, tuo alfa-mies vaikuttaa tyytyväiseltä valintaansa. Tämä puolestaan saa sinut vaikuttamaan häntä typerämmältä.

Sillä erolla, että minulla ei ollut tarvetta koskaan siihen että joku on vierellä...eikä tästäkään 20 vuotta hukanneesta pitänyt tulla mitään mutta näin jälkeenpäin täytyy todeta että sääli on sairautta, myös silloin kun toinen on ihastunut etkä itse niin välittäisi.

(ero on suunnitteilla..3 vuoden kuluessa viimeistään...saapi vihdoinkin oman elämänsä takaisin, valitettavastgi sitä menetettyä 20 vuotta ei saa...)

Sä olet ihan ilman kilpailua koko palstan surkein hahmo.

Jostain syystä kuitenkin niin surkea, että silloin aikoinaan erittäin koulutettuihin ammatteihin opiskelevat naiset halusivat minun kanssani seksiä, jopa useampaan kertaan...niinpä, surkeahan minä kun en tajunnut että voisin saada sitä enemmänkin vastaavilta sen sijaan että jumahdan arkaan kilttiin naapurintyttöön, suroastaan säälistä sen tein.

Vierailija
1528/6169 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. 

Eipä tullut edes ihmis-kenistä mitään naisten himoitsemaa seksisymbolia, vaikka kuinka panosti ulkonäköönsä. Liekö sillä tyttöystävääkään sen enempää kuin minullakaan. 

Tämähän se kaikkein "raivostuttavinta" on kun asialle ei voi tehdä mitään. Olen nimenomaan sen tyyppinen luonteeltani, että haluan pitää ohjat käsissäni ja tilanteen hallinnassa. Sitten elämässä on tällainen asia johon sinulla itselläsi ei ole mitään valtaa! Tuskastuttavaa. 

Se ei minun menekkiäni lisää piirun vertaan vaikka kiillottaisin ja puunaisin itseäni kuin viimeistä päivää. Olen niin toki tehnytkin ja edellä mainitun konkreettisesti havainnut. Ei auta isot lihakset, ei keskikokoiset, ei laihuus. Nuorena kokeilin varsin isonakin olemista eikä sillä saanut kuin toisia miehiä haastamaan kädenvääntöön baarissa tai soittamaan suutaan. Taannoin harkitsin leukaimplanttiakin, mutten toden puhuakseni ole nähnyt vielä esimerkkiä siitä, että mies olisi pystytty leikkaamalla muuttamaan komeaksi, enkä aivan turhan vuoksi halua ottaa leikkauksiin liittyviä riskejä. 

Oletko kokeillut terapiaa? Ihan asiallisesti kysyn.

Vierailija
1529/6169 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo minäkin tiedän kaksi miestä, jotka käyttävät sormusta vaikka ovat sinkkuna. Kumpikin on sinkkuja vasten tahtoaan, eikä vaan pokka riitä myöntää asiaa julkisesti.

Tosin se sormus karkottaa kaikki paitsi ihan kehnoimmat naiset, eli pitää tehokkaasti miehen sinä sinkkuna, mitä mies niin kovasti häpeää.

Vierailija
1530/6169 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela - 72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vela - 72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vela - 72 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm... mitähän naisten kriteereistä kertoo se että saan naisia jos lainaan isältäni hienoa autoa, mutta jos ajan omallani niin kukaan ei ole kiinnostunut :/

Kertoo siitä, että sinä olet kiinnostunut hyvin nuorista pissiksistä. 

Mitä se minun mielenkiinnon kohteistani mitään kertoo??? Ei tule naiset juttelemaan tai vilkuile kun olen omalla autollani liikkeellä. 

Kyllä se vain kertoo. Jos et seuraisi naisten reaktioita, tuskin edes huomaisit mitään vilkuiluja. Itse ei ole koskaan edes tullut mieleen mennä juttelemaan miehelle jonkun auton perusteella. Tai edes vilkuilla, paitsi jos joku oikein huolella törttöilee. 

Seuraan niitä reaktioita myös omalla autolla liikkuessani. En ymmärrä mitä ajat takaa. Ero on niin huomattava, ettei sitä voi olla huomaamatta :D  On kuin eläisi toisessa maailmassa pelkkää autoa vaihtamalla. 

Mun mies ajoi ruosteista hiacea kun tavattiin. Monia lämpimiä muistoja mulla on tosta autosta kun saatiin lasit kunnolla huurtumaan. Ajatteletko, että mieheni hurmasi mut autollaan?

Mun miehellä oli myrkynvihreä laatikkomallinen Lada suoraan 70-luvulta siihen aikaan kun me tapasimme. Mä en yleensä autoista juuri perusta, mutta tämä oli jo niin retro, että kieltämättä kiinnitti huomioni. Olin tosin ehtinyt muutamia kertoja miestä jo treffata ennen kuin auto tuli vastaan. 😆

Ap voisi argumentoida tähän vaikkapa, että retro-Lada toi miehelle statusta ja siksi kiinnostuit hänestä. Niin ja tehän olette jo vähän varttuneempaa väkeä, kun kerran olet -72. ☺

Juu, siis olin jo kiinnostunut miehestäni ennen kuin tuo retro-Lada astui elämääni, mutta ehkei sillä ole suurta merkitystä. Tässähän on sitten loistava vinkki aloittajalle: myrkynvihreä retro-Lada on ainakin kerran todistetusti tuonut alle 170 senttiselle duunarimiehelle naisen, joten ap:n kannattaa hankkia retro-Lada! 😂😂

Ai niin, mutta eihän tää toimi, kun minä tosiaan olin jo "parhaat päiväni" ohittanut silloin kun mieheni tapasin. Olin jo 28-vuotias ja eikö niin korkea ikä naisella ollut aloittajan realististen kriteerien mukaan jo suunnilleen kyöpelin alarinnettä?

Onhan se retro-Lada varmaan aika harvinainen, joten sellainen saattaa hyvinkin tuoda statusta miehelle. Ap saattaisi kommentoida myös, että luultavasti miehelläsi on hirveästi rahaa (tai perintöä tiedossa tai vähintäänkin oli opiskelemassa hyväpalkkaiseen ammattiin tavatessanne). Toinen vaihtoehto on, että miehelläsi on poikkeuksellisen hyvät sosiaaliset taidot (koska tämän ketjun mukaan hyvät tai edes välttävät sosiaaliset taidot ovat asia, jota nainen ei saisi mieheltä odottaa).

Tämän ketjun mukaan nainen ei saisi odottaa mieheltä myöskään hauskuutta, koska kaikki tavismiehet eivät voi olla hauskoja. Ai niin, aikaisemmin tässä ketjussa joku nainen kertoi valitsevansa jykevän pukumiehen sijaan mieluummin hintelän hipin - eikös siihenkin joku mies tullut narisemaan, että jo on kamalaa kun vain hipit kelpaavat, kun kaikki tavismiehet eivät kuitenkaan voi olla hippejä. Eli nainen ei saisi toivoa mieheltä myöskään minkäänlaista omaperäisyyttä tai persoonallisuutta, koska kaikki tavismiehet eivät ole omaperäisiä ja persoonallisia. Ehkä sinä olet vähän hipahtava nainen, ja siksi retro-Lada kiinnitti huomiosi? Tähän joku palstamies voisi vänkyttää vaikka, että on se nyt väärin että retro-Ladalla saa naisia, kun 70-luvun Ladat ovat niin harvinaisia nykyään. 

Että pienellä jankkauksella ap varmaan löytäisi miehestäsi jotain, mikä nostaa huomattavasti miehesi statusta ja tekee hänestä miltei poikkeusyksilön, ja tämä taas todistaa, että tavalliselle naiselle ei kelpaa tavallinen mies. Mutta joo, jos kerran olit tavatessanne jo 28, kertomuksellasi ei ole ap:lle merkitystä. :)

Itseasiassa mieheni on ja oli jo tavatessamme opiskellut rakennusmaalariksi. Tämä on tietysti osoitus minun epärealistisista kriteereistäni, sillä eihän kaikki miehet sovellu rakennusmaalariksi. Sosiaalisesti hän on kyllä ihan normaalilla tavalla taitava, ei nyt mikään porukan suurin suupaltti ja naisten naurattaja, mutta ei hiljainenkaan. Minä muuten en ollut hänen ensimmäinen naisystävänsä taikka seksikumppaninsa, että jotain erityistä hänessä kai on pakko olla, koska tavallisten miestenhän on mahdotonta saada naisia. Edes se retro-Lada ei selitä kaikkia hänen menneisyytensä naisia, koska hänellä oli ollut naisia jo ennen Ladaakin...

Hmmm... Mun mieheni on ilmeisesti piilo-Alfa! 😃

Ehkä miehesi on salaa kalsarimalli, et vain ole vielä huomannut sitä. 

Vierailija
1531/6169 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. 

Oletko kokeillut terapiaa? Ihan asiallisesti kysyn.

Ei persoonallisuushäiriö terapialla parane :(

Vierailija
1532/6169 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikäli on yhdyttävä ap:n näkemyksiin, että huonoilla korteilla pelaaminen on tosiaan aika epätoivoista. Itse olen mies, joka olisi jopa naiseksi melko pienikokoinen. Yläasteen puolileikillisen seukkauksen jälkeen minkäänlaisia naiskokemuksia ei ole ollut, vaikka ihan tavallinen mukava parisuhdearki olisi iso toive.

Toisaalta eroan ap:sta siinä, että en katkeroidu huonosta onnesta yhdellä elämän alueella. Minulla on kuitenkin hyviä ystäviä (miehiä ja naisia), kiinnostava työ, harrastuksia ja muutenkin asiat mallillaan. Nautin niistä täysin siemauksin.

En halua kuulostaa luovuttajalta tai itseinhoiselta, mutta toki itsekin näen, että miksi kukaan nainen haluaisi kanssani suhdetta, jos en herätä (myös) seksuaalisia tuntemuksia? Ei kaikki naistyypit minuakaan sytytä, vaikka heistä muuten pitäisinkin. En kyllä itsekään naisena syttyisi itsestäni, kun tietty maskuliinisuuden ja feminiinisyyden kohtaaminen kuitenkin taitaa olla seksuaalisen vetovoiman lähtökohta.

Vierailija
1533/6169 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. 

Olet siis ollut elämässäsi "monen mallinen". Oletko koskaan ajatellut, etteivät kyseessä olekaan ulkoiset tekijät, vaan sinun epävarmuutesi jonka muut ihmiset aistivat kyllä?

Vierailija
1534/6169 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä hallita vähemmän ja anna toisen olla oma itsensä.

Tarkoitin enemmän pukeutumista ja hyvää käytöstä. Voisit katsoa sillä silmällä (queer eye) sarjaa netflixistä. Ehkä saisit hyviä vinkkejä.

Vierailija
1535/6169 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Happy now?

Juu, sovitaan niin. Mä keskityn jatkossa panemaan vain korkean statuksen omaavia alfamiehiä (kuitenkin blondeja sellaisia). Ehkä hankkiudun sellaiselle raskaaksi joku päivä ja muhkeiden elareiden avulla kasvatan pitkän, kauniin, sosiaalisesti lahjakkaan ja korkean statuksen omaavan alfauroksen tai -naaraan.

Jos kaikki tehdään näin, niin uliulimiesten pitäisi kuolla sukupuuttoon n. 100 vuoden kuluessa. Miltäs mammat kuulostaa?

Vierailija
1536/6169 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt kuulet. Minä käytin joskus sormusta kun ajattelin että se ajaa miehet pois. Vaikutus oli täysin päinvastainen.

Vierailija
1537/6169 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikäli on yhdyttävä ap:n näkemyksiin, että huonoilla korteilla pelaaminen on tosiaan aika epätoivoista. Itse olen mies, joka olisi jopa naiseksi melko pienikokoinen. Yläasteen puolileikillisen seukkauksen jälkeen minkäänlaisia naiskokemuksia ei ole ollut, vaikka ihan tavallinen mukava parisuhdearki olisi iso toive.

Toisaalta eroan ap:sta siinä, että en katkeroidu huonosta onnesta yhdellä elämän alueella. Minulla on kuitenkin hyviä ystäviä (miehiä ja naisia), kiinnostava työ, harrastuksia ja muutenkin asiat mallillaan. Nautin niistä täysin siemauksin.

En halua kuulostaa luovuttajalta tai itseinhoiselta, mutta toki itsekin näen, että miksi kukaan nainen haluaisi kanssani suhdetta, jos en herätä (myös) seksuaalisia tuntemuksia? Ei kaikki naistyypit minuakaan sytytä, vaikka heistä muuten pitäisinkin. En kyllä itsekään naisena syttyisi itsestäni, kun tietty maskuliinisuuden ja feminiinisyyden kohtaaminen kuitenkin taitaa olla seksuaalisen vetovoiman lähtökohta.

Kiitos, sinä olet oikea valopilkku tällä palstalla! Toivon sinulle todella kaikkea hyvää, myös onnellista parisuhdetta - jokin sanoo, että sinun kanssasi se olisi mahdollista!

Vierailija
1538/6169 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happy now?

Juuri näin. Jokaisella palstamammalla on kotona pitkä, komea, tumma, jykeväleukainen mies, eikä yksikään palstamamma ole koskaan muunlaisia pannutkaan.

Vaikka palstamammat on aina lihavia, rumia ja tyhmiä joihin normaali mies ei koskisi pitkällä tikullakaan.

Vierailija
1539/6169 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Happy now?

Juu, sovitaan niin. Mä keskityn jatkossa panemaan vain korkean statuksen omaavia alfamiehiä (kuitenkin blondeja sellaisia). Ehkä hankkiudun sellaiselle raskaaksi joku päivä ja muhkeiden elareiden avulla kasvatan pitkän, kauniin, sosiaalisesti lahjakkaan ja korkean statuksen omaavan alfauroksen tai -naaraan.

Jos kaikki tehdään näin, niin uliulimiesten pitäisi kuolla sukupuuttoon n. 100 vuoden kuluessa. Miltäs mammat kuulostaa?

Tässä on vuoden paras idea!

Vierailija
1540/6169 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olekin jännää, että yksinäiset naiset eivät koskaan aloita tällaisia ketjuja? Naisten aloitukset ovat tyyliä "Miten oppisin hyväksymään yksinäisyyteni?" tai "Miten voisin parantaa ulkonäköäni/mahdollisuuksiani parisuhteeseen/jotain muuta elämässäni?" 

Jos naisella ei ole parisuhdetta ja hän arvelee asian johtuvan itsestään, hän pyrkii hyväksymään yksinolon tai muuttamaan jotain asioita, jotta pariutuminen olisi todennäköisempää. Hyvin moni nainen myös syyttää itseään asioista, joihin hän ei ole itse syypää.

Kun mies ei saa naista, hän syyttää naisia ja saattaa uhkailla muita jopa väkivallalla mutta ei vahingossakaan tarkastele, mikä hänessä itsessään tai hänen kriteereissään voisi olla pielessä.