Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pyörittelet sormustasi?

Vierailija
20.02.2018 |

Mikä syy tähän on?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maneeri muiden joukossa. Joku naksuttelee kuulakärkikynää, joku naksuttelee sormiaan, joku heiluu kantapäillään, joku nostelee hiuskiharaa korvan taakse, joku pureskelee huultaan, joku pyörittelee kaulakorua, joku kalvaa peukalon kynnen vierustoja keski- tai etusormella (tämä on mun pahe), joku syö kynsiään, joku hivelee jalkaansa tai käsivarsiaan....

Ei noista kannata mitään lukea rivien välistä. Itse kukin on jossakin vaiheessa omaksunut jonkin tavan, jolla keskittyy paremmin.

Vierailija
22/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät pyörittele sormuksia tai leiki niiden kanssa kun puhuvat mieskollegoille.

Ap

Miehet puhuvat keskenään ekonomisemmin. Kun he puhuvat sinun kanssasi, he joutuvat kuuntelemaan enemmän. Siksi maneeri pukkaa päälle.

Vierailija
24/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, eli maneeri. Ehkä huomautan ensi kerralla, koska se sormuksen hinkkaaminen on todella suurieleistä ja ärsyttävää. En ole naisten nähnyt koskaan tekevän vastaavaa.

Ap

Vierailija
25/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehet puhuvat keskenään ekonomisemmin. Kun he puhuvat sinun kanssasi, he joutuvat kuuntelemaan enemmän. Siksi maneeri pukkaa päälle.

Tämä ei pidä paikkansa. Näissä tilanteissa miehet ovat aina puhuneet enemmän. Kehuvat itseään erityisen paljon. Toki olen myös hierarkkiassa heidän yläpuolella, joten voi johtua tästäkin.

Ap

Vierailija
26/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, eli maneeri. Ehkä huomautan ensi kerralla, koska se sormuksen hinkkaaminen on todella suurieleistä ja ärsyttävää. En ole naisten nähnyt koskaan tekevän vastaavaa.

Ap

Olen nainen ja teen jatkuvasti samaa eli pyörittelen sormuksiani. Se on tapa, rauhoittaa ja auttaa keskittymään, myös harhautusdefenssi ahdistavassa tilanteessa. En pidä sitä kyllä erityisen suurieleisenä. Enemmän mua ärsyttää ne palaverissa pöydänrummuttajat ja kynän naksuttelijat. Mitään ääntäkää ei sormuksen pyörittelystä kuulu.

Joten, jos nyt vain koittaisit kestää :) Et kai nyt oikeasti kuvittele, että voit työpaikalla kieltää kaikkien kollegoiden sinua ärsyttävät tavat?

Vierailija
27/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole sormusta jota pyöritellä vaikka olen avioliitossa. Se kun ei ole mikään pakollinen hankinta.

Vierailija
28/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sä et ihan oikeasti voi tietää tätä. Ihmiset ei pysty seuraamaan toisten käyttäytymistä noin objektiivisesti ja tarkasti eri tilanteissa (ellet ole töissä jossain tutkimusprojektissa jossa tarkoitus on nimenomaan seurata nonverbaalista käyttäytymistä).

Vierailija
29/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittelen tai muuten liikuttelen säännöllisen epäsäännöllisesti, koska sormuksen tarttuvat jotenkin sorminahkaan kiinni, kun jatkuvasti käyttää. Olen nainen.

Vierailija
30/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään voi kieltää. Mutta joku ongelmahan tässä on jos seurassani on pakko turvautua pakko-oireisiin.

Ap

Vierailija
31/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään voi kieltää. Mutta joku ongelmahan tässä on jos seurassani on pakko turvautua pakko-oireisiin.

Ap

No sano nyt suoraan mitä ajat takaa