Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ettekö ikinä pese varpaanvälejä saippualla!

Vierailija
20.02.2018 |

Ystäväni kertoi ettei hän ole koskaan!!! Siis ikinä!!! Pessyt varpaanvälejään.

Yököttävää! Alkoi heti ahdistamaan kuinka hänen sukissaan olevat varpaanvälit haisevat!
Menin ihan sanattomaksi kun sanoi noin!!

Meillä pestään varpaanvälit AINA kun ollaan suihkussa.

En voi ymmärtää!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. On teillä erikoiset puheen aiheet.

Vierailija
2/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese jalkojakaa. Koskaan. Käytän sukkia. Jalat eivät likaannu. Eivätkä haise. Huuhtoutuvat suihkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta todellakin pesen ja lapset olen myös siihen opettanut. Työssä kohtaan jalkoja ja hyi hel*etti. Voin sanoa, että muuten siistit ja ok:n näköiset ihmiset useim haisevat...

Vierailija
4/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harvoin pesen saippualla. Jalkani eivät juurikaan hikoile. Minulla on kuiva, atopiaan taipuvainen iho. Ei ole ollut hielle haisevia jalkoja murrosiän jälkeen! Vesipesu, kuivaus ja rasvaus riittävät ihan täysin.

Vierailija
5/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan pese suihkussa mutta lähes aina kotiin tullessa töistä kun saan kengät ja sukat pois pesen saippualla jalat.

Vierailija
6/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pessyt nuorempana kun ajattelin että ne puhdistuu itsestään. Kolmekymppisenä sitten varpaanvälit halkesivat yllättäen ja niiden välissä alkoi haisemaan voimakas Polar 15. Sen jälkeen olen pessyt ne erittäin huolellisesti joka päivä hyvin kuivaten.

Vierailija
7/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pessyt jalkoja erikseen, ellei ne ole jossain likaantuneet esim. kesällä paljain jaloin kävellessä. Jalkani ovat erittäin hyvässä kunnossa. Eivät haise, eivätkä halkeilee. En muutenkaan suihkussa pese kuin kainalot, rintojen alustan ja alapään. Iho on edelleen joustava ja pehmeä, eikä vaadi kosteusvoiteita. Ikää minulla jo yli 50 v.

Vierailija
8/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan pessyt jalkoja erikseen, ellei ne ole jossain likaantuneet esim. kesällä paljain jaloin kävellessä. Jalkani ovat erittäin hyvässä kunnossa. Eivät haise, eivätkä halkeilee. En muutenkaan suihkussa pese kuin kainalot, rintojen alustan ja alapään. Iho on edelleen joustava ja pehmeä, eikä vaadi kosteusvoiteita. Ikää minulla jo yli 50 v.

Persvakoa et pese?

Vierailija
9/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en pese mutta suuni pesen saippualla

Vierailija
10/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persvakoa et pese?

Lasken sen alapääksi.

Vierailija
11/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese, en.

Sen sijaan olen opetellut suihkun yhteydessä taivuttamaan jalkani niin, että saan varpaani pyllyvakoon, ja sitten hinkkaan niitä sinne vähän aikaa. Näin puhdistuu pylly näppärästi käsiä likaamatta, ja saan perseiset varpaanvälit.

Vierailija
12/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta häpyhuulten välit pesen(molemmat) myös pylly- ja tissivaot

Vierailija
13/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävien ilmeet olis varmaan tyrmistyneitä, jos kyselisin heidän varpaanvälien pesusta:) Täytyykin testata.

Vierailija
14/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persvakoa et pese?

Lasken sen alapääksi.

Sen oikea nimi on miesvittu.

Vierailija
15/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kesäisin pesen jalkani saippualla, muulloin ei ole tarvetta.

Vierailija
16/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persvakoa et pese?

Teilläpäin perse yläpäässä?

Vierailija
17/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä pessyt varpaiden välejä, ei oo tullut edes mieleen että pitäisi. Kesällä pesen jalkoja erikseen hinkaten, mutta ei kyllä pienintäkään tarvetta muulloin.

Vierailija
18/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkojen kauttahan se saippuavesi kulkee kun käyttää suihkussa saippuaa. Siksi jalkapohjat kuivuvat helposti.

Vierailija
19/19 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese ikinä jalkoja erikseen. Siinähän ne suihkussa huuhtoutuvat itsekseen. Saan kaikki varpaat erilleen toisistaan ihan vaan harottamalla, joten ei niihin väleihinkään haudu mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi