Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi pyörittelet sormustasi?

Vierailija
20.02.2018 |

Mikä syy tähän on?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tilanteessa tällaista tapahtuu? Mietin vaan että itse en pyörittele?

Vierailija
2/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fidget spinner.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sormus kääntyy väärinpäin joten yritän kääntää sitä.

Vierailija
4/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin vaan on tapana hiplata koko ajan jotain. Se rauhoittaa, auttaa keskittymään ja voi olla tiedostamaton tapakin.

Vierailija
5/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pyörittelee aina vihkisormustaan kun puhun niiden kanssa.

Ap

Vierailija
6/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joskus ottaa sen pois ja tunkee takaisin. Todella häiritsevää.

Ap

Vierailija
7/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehillä on kihlasormus, naisilla sekä kihla- että vihkisormus. Mutta siis sama mun kohdalla, olen ihmetellyt asiaa. Toivotavasti täältä löytyy vastaus!

Vierailija
8/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Kun mietin jotain saatan samalla pyörittää sormusta. Monilla vain tapa. Tuskin ne kaikki miehet jotka kanssasi puhuvat haluavat sormuksestaan eroon ja sinun syliin.

Vierailija
9/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Kun mietin jotain saatan samalla pyörittää sormusta. Monilla vain tapa. Tuskin ne kaikki miehet jotka kanssasi puhuvat haluavat sormuksestaan eroon ja sinun syliin.

En myöskään heitä halua. Häiritsee ja ärsyttää tämä.

Ap

Vierailija
10/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että hiplaan sormustani aina miestäni ajatellessani. Jotenkin käsi hakeutuu siihen. Minusta on ihanaa olla naimisissa noin upean miehen kanssa!

Vierailija
11/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että hiplaan sormustani aina miestäni ajatellessani. Jotenkin käsi hakeutuu siihen. Minusta on ihanaa olla naimisissa noin upean miehen kanssa!

Eli kun miehet puhuu mulle ja pyörittää sormustaan ne miettii vaimojaan, tällä logiikalla. Miksi? Mikä mussa saa aikaan sen, että vaimo tulee mieleen?

Ap

Vierailija
12/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En myöskään heitä halua. Häiritsee ja ärsyttää tämä.

Ap

Minua ärsyttää huomattavasti enemmän kynsien pureskelu, sormien naksuttelu, hiusten heilauttelu tai nenän kaivaminen. Katsopa joskus videolta omaa käytöstäsi, varmasti monia maneereita mitä et edes tiedosta. 

Vierailija
13/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan ole tottunut sormuksiin. Harvakseltaan edes käytän tästä syystä. Yritän muistaa laittaa kun lähden " ihmisten ilmoille" mutta varmaan sitten hivelen ja pyörittelen sitä alitajuisestikin.

Ja ennen kuin joku pillastuu; niin ei, en ole koskaan pettänyt miestäni ja kyllä, hänelle on ihan ok että en käytä sormusta. 20 vuoden liitto painaa enemmän kuin sormus...

Vierailija
14/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun miehet puhuu mulle ja pyörittää sormustaan ne miettii vaimojaan, tällä logiikalla. Miksi? Mikä mussa saa aikaan sen, että vaimo tulee mieleen?

Ap

Yrittävät raukat vihjata sulle hienovaraisesti että hei ei kiinnosta.

Yritä keskittää energiasi vapaisiin miehiin jatkossa.

Vierailija
15/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miehillä on kihlasormus, naisilla sekä kihla- että vihkisormus. Mutta siis sama mun kohdalla, olen ihmetellyt asiaa. Toivotavasti täältä löytyy vastaus!

Höpsis, mulla ei ole kihlasormusta ollenkaan. On vain vihkisormus. Sama vaimolla. Itse asiaan: itse pyörittelen sormusta silloin kun puhun/juttelen ja ei ole kynää tai muuta vastaa. Auttaa keskittymään.

Vierailija
16/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Se on vaivaantuneisuuden merkki! Onko sinussa jotain vikaa vikaa??

Vierailija
17/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja tämäkö oli ainoa, jonka ap hyväksyi selitykseksi? Moni puhui tavasta ja keskittymisestä tai vertasi kynän pyörittelyyn jne, mutta ap reagoi vasta, kun joku ajatteleekin puolisoaan.

Oletko ap tarkkaillut, pyörittelevätkö sormuksiaan muiden kanssa vai pelkästään sinun kanssasi? Luulet varmaan, että sormuksia pyöritellen miehet pitävät oman eukon mielessä, kun niin hemaisevan kanssa juttelevat...

Vierailija
18/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en koskaan ole tottunut sormuksiin. Harvakseltaan edes käytän tästä syystä. Yritän muistaa laittaa kun lähden " ihmisten ilmoille" mutta varmaan sitten hivelen ja pyörittelen sitä alitajuisestikin.

Ja ennen kuin joku pillastuu; niin ei, en ole koskaan pettänyt miestäni ja kyllä, hänelle on ihan ok että en käytä sormusta. 20 vuoden liitto painaa enemmän kuin sormus...

En minäkään käytä sormuksia, aikamoisia pöpöpesiä ovat. Siitä huolimatta tiedän kyllä olevani naimisissa etten tarvitse mitään sormusta muistuttamassa siitä.

Vierailija
19/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Yrittävät raukat vihjata sulle hienovaraisesti että hei ei kiinnosta.

Yritä keskittää energiasi vapaisiin miehiin jatkossa.

En ole kiinnostunut näistä miehistä ja juttelemme työasioissa. Miksi mua nyt syyllistetään tässä asiassa?

Ap

Vierailija
20/31 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät pyörittele sormuksia tai leiki niiden kanssa kun puhuvat mieskollegoille.

Ap