Oletko harrastanut seksiä ulkomaalaisen kanssa?
Ulkomaalaisella tarkoitetaan henkilöä, joka on asunut jossain muualla kuin Suomessa lapsuutensa ja ainakin osan nuoruudestaan, eikä ainakaan tuolloin omannut suomen kansalaisuutta.
Kommentit (141)
No huh huh. En yhtään ihmettele palstan ilmapiiriä, kun tuloksia katsoo.
Lukemattomia kiinalaistyttoja on tullut astuttua. Kivoja ja kireita:)
M56
Olen mies: ruotsalainen, ranskalainen, saksalainen, amerikkalainen, singaporelainen
Varasin matkan juuri Gambiaan. Tänä talvena pääsee alle 600 e matkalle, ihanasti ajateltu matkatoimistossa meitä naisia.
Vastaus kysymykseen: Olen!
No huh huh. Kunnon horoperseitä.
M57: virolaisen, marokkolaisen, englantilaisen ja afrikkalaisen.
Norjalaisen, parin irkun, brittiläisen, tanskalaisen ja hollantilaisen kanssa. Osan bongasin asuessani ulkomailla, pari olen tavannut ihan täällä Suomessa.
N36v
Olen slovakialainen mies 42 v ja haluasin harrastaa seksiä suomalaisen naisen kanssa!
Riippuu, lasketaanko petting. Jos, niin britin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastausvaihtoehto "en tiedä" puuttuu.
Miten sinä voit olla tietämättä?
No eihän seksiin mitään puhetta tarvii ja ei kaikista näe päälle onko ulkkis.
Tarvii tai se on automaattisesti miehen tekemä raiskaus.
#metoo
Olen harrastanut useasti ihanaa seksiä kauniin seksikkään sorintaisen posliiniksi ajetun Canadan Ranskalaisen kanssa. Quebeciläiset naiset ovat niin ihanan estottomia ja kauniita ruskeasilmäisiä että huh huh. Ja kyseessä ei ollut lesboseksiä koska olen mies. Mutta sitten työkomennukseni loppui ja tapahtui paluu tähän suomalaiseen harmaaseen arkeen täällä pohjolassa.
Olen harrastanut ...thai, ruotsalainen, virolainen, tanskalainen, tsekkiläinen, slovakkialainen, unkarilainen, espanjalainen...nuo nyt ainakin äkkiä mielessä..
ei kaikilta oo kyselty nimeä tahi mistä kotoisin. Suomi nainen on kylmä
Ruotsi,Unkari,Italia,Meksiko,Etelä-Afrikka,Saksa, USA
Kaikki muut yes, mutta Italia ja Meksiko sellaisia pyllylle läpsijöitä
N40+
En. Yksikään seksikumppaneistani ei ole edustanut suomalaista pääväestöä, mutta yksikään heistä ei ole ollut myöskään ulkomaalainen.
Kyllä monen ulkomaalaisen kanssa, mutta en koskaan suomalaisen.
M43
Olen harrastanut seksiä neljän ulkomaalaiseksi laskettavan miehen kanssa: bangladeshilaisen, britin, albanialaisen ja sri lankalaisen kanssa.
Romanin kanssa olen mutta nehän ei vissiin oo ulkomaalaisia?
4 arabiinon kanssa en omasta halustani
Olen naimisissa ulkomaalaisen kanssa ja toki meillä on myös seksiä.