Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon vähän pettynyt. Kävin la treffeillä..

Vierailija
19.02.2018 |

Ja mies tuli vielä meille hetkeksi treffien jälkeen, koska meillä synkkasi niin hyvin. Mies sanoi, että mun kanssa on helppo olla ja kyseli milloin nähdään. Suudeltiin myös ja oli kyllä hyvä suudelma. Seksiä ei ollut.
Nyt miehestä ei ole kuulunut mitään. Ei viestin viestiä. Aika pettynyt olen. Miksi mies puhui noin, jos ei ollut tosissaan? Mies vaikutti myös todella fiksulta ja mukavalta.

Kommentit (237)

Vierailija
81/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kiinnostunut ODOTA. kyllä hän laittaa viestiä esim. Ensi tai seuraavana viikonloppuna. Ota muutama mies itsellesi deiteiksi, niin et ole niin tulisilla hiilillä yhden suuntaan.

Vierailija
82/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostunut mies viestittää aika pian. Sillä ei ole mitään väliä, mitä nainen tekee, viestittää tai ei. Jos mies ei suht nopeasti ota yhteyttä, hän ei ole kiinnostunut tarpeeksi. Jos hän viestii monen päivän päästä, hänet on tod näk torjunut joku kiinnostavampi ja hän kaipaa itsetunnon pönkitystä.

Poikkeuksen muodostavat ainoastaan jotkut Aspergerit, joiden käytös on muutenkin hyvin erikoista.

N50

N50 voisi tulla tälle vuosituhannelle asenteineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla kerro miehelle jo ensimmäisillä treffeillä, että haluat miehen viestittävän ja ehdottavan tapaamiset. Siihen on hyvä lisätä, että kerrot kyllä, jos et enää halua yhteydenottoja. Näin se lähtee toimimaan haluamallasi tavalla. Paitsi jos et halua miestä vaan pelata psykologisia pelejä. 

Vierailija
84/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni - jota on paljon :) - mukaan elämänkumppanin löytyessä ei tarvitse uhrata ajatustakaan joillekin tekstiviesteille, koska jo ekoilla treffeillä on niin luonteva olo molemmilla, että tulee puheeksi myös se mitä kumpikin aikoo huomenna tehdä ja ensi viikolla tehdä ja tulee tavallaan automaattisesti sovittua koska nähdään seuraavan kerran. Aina, kun olen joutunut miettimään treffien jälkeen, että laittaako mies viestiä, niin elämänkumppanuuden syntyminen ei ole ollut kyseessä. Aidosti kiinnostuneet miehet laittavat tekstarin saman päivänä kuin treffit oli, yleensä kotimatkalta jo, ja siinä viestissä varmistavat uudet treffit. Mutta tällaisetkin tapaukset ovat jääneet vain lyhyehköiksi seurusteluiksi. Takanani on kolme avoliittoa, joista yksi on johtanut avioliittoon (jossa olen edelleen). Missään näistä en ole joutunut uhraamaan ajatustakaan sille että mahtaako mies viestitellä minulle, vaan kaikissa on tullut jo heti aivan alussa tietynlainen varmuuden tunne siitä, että tämä jatkuu. 

Ap:lle sanoisin, että mies piti sinua kivana ja kiinnostavana, mutta ei nähnyt sinua tulevana vaimona.

Vierailija
85/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mies ahdistele sinua viesteillä. Metoo.

Vierailija
86/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

havaittua kirjoitti:

Kukaan ei voi tietää varmaksi. Muutama neuvo kuitenkin, näin miehen näkökulmasta.

Hämmästyttävää kyllä naiset usein päättelevät miehen aikeita sillä perusteella kuinka fiksulta, mukavalta, komealta, sivistyneeltä tai sytyttävältä mies tuntui. Ikävä kyllä se onko mies sinusta kiinnostava vai epäkiinnostava ei kerro tämän aikeista suhteesi mitään. _Kiinnostus_ ja _kiinnostavuus_ eivät ole sama asia.

Miksi miehet sitten toimivat näin? Koska miehen on vaikeampaa päästä treffeille ja miehen on erityisesti vaikeampaa löytää seksikumppaneita. Useimmille miehille on eduksi pitää ympärillä kiinnostuneita naisia, jos sellaisia löytyy. Miehellä ei ole varaa, kuten naisilla, dumpata vain puolittain kiinnostavia tuosta vain.

Usein tämä toimii tikapuuperiaatteella:

- potentiaalinen elämänkumppani

- mahdollisesti elämänkumppani, jos en löydä hotimpaa

- FWB

- irtosuhde, "panisin selvin päin"

- irtosuhde, "panisin kännissä"

- ei kiitos

Mitä suositumpi mies, sitä helpompaa on toimia näin.

Epäsuosittu mies on puolestaan valmiimpi yrittämään tutustumista vaikkei heti klikkaisi.

hyvä kirjoitus!

M

Vierailija
87/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä taas tulee ristiriitainen kuva naisolioista. Ihme säätämistä ennen kuin edes on alkuun päästy. Jos mies on hiukankaan aktiivinen niin se on heti metoo ja jos mies odottaa naisen reagointia niin mies tuomitaan passiiviseksi. Saisko kerrankin selkeän proseduurikuvauksen ja toimintaohjeet ettei tarvi arpoo mitä tehdä.

Ei saa selkeää proseduurikuvausta, koska sosiaalinen vuorovaikutus ei ole proseduralisoitavissa, liian mutkikas taito ja vaatii liikaa uuden informaation hyödyntämistä joka vaiheessa. Nämä on taitoja jotka toimii niillä joilla toimii tietoisuuden alapuolisilla tasoilla. Sitä paitsi eri ihmisillä on aivan erilaisia odotuksia, meitä on älyttömän monta eikä olla sen enemmän samasta muotista valettuja kuin äijätkään. Totta kai ollaan ristiriitaisia, urpo.

Jos tää kerran on sulle liian vaikeaa, niin anna vaan suosiolla periksi sitten. Ihmissuhteissa pitää osata kommunikoida ja vähän lukea toista sekä ennen kaikkea antaa toisen olla oma itsenäinen, väkisinkin vähän ennakoimaton ihmisensä. Ei odottaa että kun vaan löytää oikeat koodirivit syötettäväksi, saa sen mitä haluaa.

Vierailija
88/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

havaittua kirjoitti:

Kukaan ei voi tietää varmaksi. Muutama neuvo kuitenkin, näin miehen näkökulmasta.

Hämmästyttävää kyllä naiset usein päättelevät miehen aikeita sillä perusteella kuinka fiksulta, mukavalta, komealta, sivistyneeltä tai sytyttävältä mies tuntui. Ikävä kyllä se onko mies sinusta kiinnostava vai epäkiinnostava ei kerro tämän aikeista suhteesi mitään. _Kiinnostus_ ja _kiinnostavuus_ eivät ole sama asia.

Miksi miehet sitten toimivat näin? Koska miehen on vaikeampaa päästä treffeille ja miehen on erityisesti vaikeampaa löytää seksikumppaneita. Useimmille miehille on eduksi pitää ympärillä kiinnostuneita naisia, jos sellaisia löytyy. Miehellä ei ole varaa, kuten naisilla, dumpata vain puolittain kiinnostavia tuosta vain.

- FWB

- ei kiitos

Epäsuosittu mies on puolestaan valmiimpi yrittämään tutustumista vaikkei heti klikkaisi.

hyvä kirjoitus!

M

Voisitteko aina ensitreffeillä tai mielellään jo ennenkin kertoa, että teidän käsityksenne deittailusta on tämä? Säästäisi paljon aikaa, ja kokonaan poistaisi riskin ettei tätä tajua ajoissa.

Vierailija
89/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään ole laittanut viestiä. Olen nainen ja minulla on kyllä muitakin ottajia. Mutta tästä miehestä olisin ollut kyllä erityisen kiinnostunut. Entinen mieheni, jonka jätin, oli passiivinen. Toista passiivista en enää huoli. Kyllä mies on se, joka sen viestin treffien jälkeen laittaa.

Ap

No sitten tämä mies ei sovi sinulle. Tarvitset aloitteellisen pikamiehen, joka viestittelee ensitreffien jälkeen päivittäin.

Tähän on hyvä lopettaa tämä ketju. Eli mies oli väärä ap:lle ja ap oli väärä nainen miehelle. Elämä jatkuu.

Vierailija
90/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi kerralla kerro miehelle jo ensimmäisillä treffeillä, että haluat miehen viestittävän ja ehdottavan tapaamiset. Siihen on hyvä lisätä, että kerrot kyllä, jos et enää halua yhteydenottoja. Näin se lähtee toimimaan haluamallasi tavalla. Paitsi jos et halua miestä vaan pelata psykologisia pelejä. 

Höh. Oikeasti kiinnostunut (ihastunut) mies kyllä viestittelee heti ja usein. Ihastunut mies haluaa nähdä ja varmistaa viesteillä että hän saa nähdä ihastuksensa kohteen. Tämä on ihan selvä. Jos taas mies ei ole ihastunut, niin hänellä ei ole suurta tarvetta koko ajan viestitellä.

Vierailija
91/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostunut mies viestittää aika pian. Sillä ei ole mitään väliä, mitä nainen tekee, viestittää tai ei. Jos mies ei suht nopeasti ota yhteyttä, hän ei ole kiinnostunut tarpeeksi. Jos hän viestii monen päivän päästä, hänet on tod näk torjunut joku kiinnostavampi ja hän kaipaa itsetunnon pönkitystä.

Poikkeuksen muodostavat ainoastaan jotkut Aspergerit, joiden käytös on muutenkin hyvin erikoista.

N50

N50 vaan on lukenut täältä noita miesten itse kirjoittamia porras ja tikas teorioita. Ei oikeasti kiinnostunut ihminen ala pelata mitään pelejä tai luokitelle kiinnostuksen kohdetta.

Jos sellaista toimintaa havaitsee niin suoraan sano se oli siinä. Paitsi jos itse tykkää myös pelailla mutta sitten on turha kiukutella jos ei suhdetta synny.

Vierailija
92/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

havaittua kirjoitti:

- FWB

- ei kiitos

hyvä kirjoitus!

M

Eihän tuossa ollut mitään järkeä? Ensin mies ei saa treffejä ja seksiä ja siksi pitää niitä varasijoja ja luokittelee ja sitten yhtäkkiä se onkin se suosittelen mies joka toimii noin eikä se epäsuosittu.

Sehän on juuri se joka ei niitä treffejä saa eli epäsuosittu joka kaiken järjen mukaan sitten roikottaa jokaista edes etäisesti kiinnostaa mukana.

Vierailija
93/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lähes kaikki perisuhteet alkaneet siitä, että olen itse ollut aktiivinen ja jopa hieman painostanut miehen tapaamisille.

Ihan vain siksi, että olen sellainen ihminen (nainen), että jos tapaan jonkun itseäni kiinnostavan miehen, haluan todellakin tehdä kaikkeni tutustuakseni tähän mieheen. Usein ei siis näitä miehiä kävele vastaan.

Ja jokaisesta aloitteestani on seurannut vähintään useiden vuosien seurustelusuhde, yksi avioliittokin.

Summa summarum: Mun neuvoni Ap:lle on, että jos yhtään mietit miehen perään, niin pyydä sitä uusille treffeille. Jos niistä treffeistä ei tule mitään, niin annat asian olla.

Ei niitä mielenkiintoisia miehiäkään nimittäin ihan loputtomasti jaossa ole!

Vierailija
94/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä seurustellut, käynyt treffeillä tai mitään, mutta jos deittailu on oikeasti tälläistä, niin jätän varmaan väliin... herran jumala, oikeen pari päivää mennyt ilman viestiä, IIK!? Ehkä tämä on tyypillisempää heterosuhteissa, en tiedä.

Vierailija
95/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

havaittua kirjoitti:

- FWB

- ei kiitos

hyvä kirjoitus!

M

Eihän tuossa ollut mitään järkeä? Ensin mies ei saa treffejä ja seksiä ja siksi pitää niitä varasijoja ja luokittelee ja sitten yhtäkkiä se onkin se suosittelen mies joka toimii noin eikä se epäsuosittu.

Sehän on juuri se joka ei niitä treffejä saa eli epäsuosittu joka kaiken järjen mukaan sitten roikottaa jokaista edes etäisesti kiinnostaa mukana.

Totta. Eihän sen suositun miehen tarvitse roikottaa ketään. Eli epäsuosittu voi roikottaa ja yrittää löytää sen paremman

Vierailija
96/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50

Todellakin kannattaisi. Jos mä (olen siis mies) treffien päätteeksi olisin ilmaissut haluni tavata uudelleen, mutta nainen ei siihen selkeästi ottaisi kantaa ja sopisi uutta päivää, niin ihan varmasti jäisin odottamaan naisen yhteydenottoa...en todellakaan väkisin tuputtaudu seuraan, vaan pallo olisi 100-varmasti naisella. AP on lapsellinen nainen, joka ansaitsee jäädä yksin, ei tollasella ylimielisellä asenteella varustettua lasta kukaan mies halua parisuhteeseen. Toivon ettet ota yhteyttä mieheen, ja jätät hänet rauhaan.

Vierailija
97/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

havaittua kirjoitti:

- FWB

- ei kiitos

hyvä kirjoitus!

M

Totta. Eihän sen suositun miehen tarvitse roikottaa ketään. Eli epäsuosittu voi roikottaa ja yrittää löytää sen paremman

Palstan mukaan kaikki muut paitsi ne suosituimmat miehet aina tyytyvät johonkin naiseen jota eivät halunneet.

Kaikki tämä pelailua ja sitten olet sille pelaajalle joku kakkospalkinto jonka kanssa ollaan vaan että saisi säännöllisesti seksiä.

Kannattaa deittailla vaan niitä suosittuja miehiä jotka ei pelaa vaan selviää helposti mitä ne haluaa eikä ainakaan tarvitse olla mitään mihin on vain tyydytty.

Vierailija
98/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höh. Oikeasti kiinnostunut (ihastunut) mies kyllä viestittelee heti ja usein. Ihastunut mies haluaa nähdä ja varmistaa viesteillä että hän saa nähdä ihastuksensa kohteen. Tämä on ihan selvä. Jos taas mies ei ole ihastunut, niin hänellä ei ole suurta tarvetta koko ajan viestitellä.

Tämä päätee täsmälleen samoin myös toisinpäin. Kiinnostunut (ihastunut) nainen kyllä viestittelee heti ja usein. Onneksi mun nainen näin teki. Kuusi vuotta yhdessä jo vierähtänyt eikä loppua näy.

Vierailija
99/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan pistä viestiä.

Edelleenikin, olen nainen ja mielestäni miehen tehtävä on olla aloitteellinen tässä suhteessa. 

Ketään ei voi pakottaa.

ap

En toki koita muuttaa mieltäsi, mutta ymmärräthän että valtaosa suomalaisista miehistä ei arvosta tuota asennetta naisessa ollenkaan?

En halua "valtaosaa miehistä". Haluan sen yksilön, joka sopii minulle juuri hyvin. Minun kanssa yksinkertaisesti ei pärjää mies, joka ei saa yhtä viedtiä lähetettyä.

Mutta voisiko olla kuitenkin niin, että se ei kerro ihmisestä paljoa paskaakaan minkälainen viestitysprotokolla hänellä on ensimmäisien treffien jälkeen? Hyvinhän teillä livenä meni!?

Vierailija
100/237 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan pistä viestiä.

Edelleenikin, olen nainen ja mielestäni miehen tehtävä on olla aloitteellinen tässä suhteessa. 

Ketään ei voi pakottaa.

ap

En toki koita muuttaa mieltäsi, mutta ymmärräthän että valtaosa suomalaisista miehistä ei arvosta tuota asennetta naisessa ollenkaan?

En halua "valtaosaa miehistä". Haluan sen yksilön, joka sopii minulle juuri hyvin. Minun kanssa yksinkertaisesti ei pärjää mies, joka ei saa yhtä viedtiä lähetettyä.

Jos mies on ollut tähän mennessä koko ajan se aktiivisempi osapuoli,  olette esimerkiksi tavanneet Tinderissä ja mies on (joutunut) aloittamaan keskustelun koska matchaamisen jälkeen aika on kulunut ja sinä et ole kirjoittanut mitään, vaikka hän on sitä toivonut, ja lopulta hän on sen takia ruvennut itse kirjoittelemaan sinulle, ja lopulta pitkään viestiteltyänne mies on itse ehdottanut treffejä kun sinä et ole saanut sitä tehtyä, ja sitten vielä treffien jälkeen mies on tehnyt selväksi että kyllä hän on kiinnostunut toisenkin kerran tapaamaan..............niin en ihmettele yhtään jos mies nyt odottaa että sinä olisi edes sen verran aktiivinen että olisit se osapuoli joka laittaa seuraavan viestin.

Voi hyvin olla että miehen kiinnostus riippuu nyt siitä. Mutta jos sinusta ei ole tekemään edes tuon verran "aloitetta" niin se on tietysti oma asiasi, mutta älä sitte ihmettele ja valita jos miestä ei meinaa löytyä ja/tai miehet aina häviävät hyvin nopeasti jatkossakin.

T. Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi