Oon vähän pettynyt. Kävin la treffeillä..
Ja mies tuli vielä meille hetkeksi treffien jälkeen, koska meillä synkkasi niin hyvin. Mies sanoi, että mun kanssa on helppo olla ja kyseli milloin nähdään. Suudeltiin myös ja oli kyllä hyvä suudelma. Seksiä ei ollut.
Nyt miehestä ei ole kuulunut mitään. Ei viestin viestiä. Aika pettynyt olen. Miksi mies puhui noin, jos ei ollut tosissaan? Mies vaikutti myös todella fiksulta ja mukavalta.
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään ole laittanut viestiä. Olen nainen ja minulla on kyllä muitakin ottajia. Mutta tästä miehestä olisin ollut kyllä erityisen kiinnostunut. Entinen mieheni, jonka jätin, oli passiivinen. Toista passiivista en enää huoli. Kyllä mies on se, joka sen viestin treffien jälkeen laittaa.
Ap
Voi teitä naisia pelaamistenne kanssa. 😃
Mitäpä jos lopettaisit kaiken tuollaisen ja kohtaisit toisen aitona ihmisenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan pistä viestiä.
Edelleenikin, olen nainen ja mielestäni miehen tehtävä on olla aloitteellinen tässä suhteessa.
Ketään ei voi pakottaa.
ap
En toki koita muuttaa mieltäsi, mutta ymmärräthän että valtaosa suomalaisista miehistä ei arvosta tuota asennetta naisessa ollenkaan?
En halua "valtaosaa miehistä". Haluan sen yksilön, joka sopii minulle juuri hyvin. Minun kanssa yksinkertaisesti ei pärjää mies, joka ei saa yhtä viedtiä lähetettyä.
No, onnea sitten vaan etsintöihin!
Vähän tiukalta muijalta vaikuttaa ap. Ajattelet liikaa egollasi. Teet kahden ihmisen kohtaamisesta kilpailun. Se ei ole aitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän tiukalta muijalta vaikuttaa ap. Ajattelet liikaa egollasi. Teet kahden ihmisen kohtaamisesta kilpailun. Se ei ole aitoa.
Se on mies.
Vierailija kirjoitti:
Hah! Ei oo aitoa tässä mikään muukaan! Menittepäs lankaan, kaikki. Hyvä provo tää mun aloitus eikö juu? Oikeasti ei ollut treffejä, ei ollut miestä, ei ollut yhtikäs mitään. Oon itse mies. Että siitäs saitte pölvästit kun kaiken uskotte! ap
Oota nyt hei fiksusti vaan ainakin loppuviikkoon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah! Ei oo aitoa tässä mikään muukaan! Menittepäs lankaan, kaikki. Hyvä provo tää mun aloitus eikö juu? Oikeasti ei ollut treffejä, ei ollut miestä, ei ollut yhtikäs mitään. Oon itse mies. Että siitäs saitte pölvästit kun kaiken uskotte! ap
En tiedä kuka tämän on kirjoittanut mutta mies se ei ole. Todella naismaista tekstiä.
Voi kuulkaa. Montakohan kertaa olen tehnyt tuon, että olen sanonut treffeillä tai niiden päättyessä, että voisi tavata uudelleenkin. Sillä hetkellä se voi olla small talkia tai sitten tuntuu siltä, että ihan kiva tyyppi, miksi ei. Sen jälkeen kun menee kotiin, huomaakin että ei kiinnosta tipan tippaa nähdä uudelleen. Että toinen oli nimenomaan se "ihan kiva".
Miestä ei kiinnosta tarpeeksi.
T.sinkkunainen
havaittua kirjoitti:
Kukaan ei voi tietää varmaksi. Muutama neuvo kuitenkin, näin miehen näkökulmasta.
Hämmästyttävää kyllä naiset usein päättelevät miehen aikeita sillä perusteella kuinka fiksulta, mukavalta, komealta, sivistyneeltä tai sytyttävältä mies tuntui. Ikävä kyllä se onko mies sinusta kiinnostava vai epäkiinnostava ei kerro tämän aikeista suhteesi mitään. _Kiinnostus_ ja _kiinnostavuus_ eivät ole sama asia.
Miksi miehet sitten toimivat näin? Koska miehen on vaikeampaa päästä treffeille ja miehen on erityisesti vaikeampaa löytää seksikumppaneita. Useimmille miehille on eduksi pitää ympärillä kiinnostuneita naisia, jos sellaisia löytyy. Miehellä ei ole varaa, kuten naisilla, dumpata vain puolittain kiinnostavia tuosta vain.
Usein tämä toimii tikapuuperiaatteella:
- potentiaalinen elämänkumppani
- mahdollisesti elämänkumppani, jos en löydä hotimpaa
- FWB
- irtosuhde, "panisin selvin päin"
- irtosuhde, "panisin kännissä"
- ei kiitos
Mitä suositumpi mies, sitä helpompaa on toimia näin.
Epäsuosittu mies on puolestaan valmiimpi yrittämään tutustumista vaikkei heti klikkaisi.
Luokittelevatko miehet oikeasti naisia näin? Eikö oikea Kumppani ole se, johon rakastuu. Itse en pysty harrastamaan seksiä ilman tunteita eli miten tuollainen FWB -juttu voi toimia? Luuleeko seksisuhteen nainen olevansa parisuhteessa. Tuleeko kyllä fiilis, että on syytä pysyä kaukana miehistä.
Kylläpä taas tulee ristiriitainen kuva naisolioista. Ihme säätämistä ennen kuin edes on alkuun päästy. Jos mies on hiukankaan aktiivinen niin se on heti metoo ja jos mies odottaa naisen reagointia niin mies tuomitaan passiiviseksi. Saisko kerrankin selkeän proseduurikuvauksen ja toimintaohjeet ettei tarvi arpoo mitä tehdä.
Se oli uli, ja pointti oli sadannen kerran yrittää todistella, miten miehiä muka sorretaan, kun kukaan ei ole kiinnostunut ulista
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä taas tulee ristiriitainen kuva naisolioista. Ihme säätämistä ennen kuin edes on alkuun päästy. Jos mies on hiukankaan aktiivinen niin se on heti metoo ja jos mies odottaa naisen reagointia niin mies tuomitaan passiiviseksi. Saisko kerrankin selkeän proseduurikuvauksen ja toimintaohjeet ettei tarvi arpoo mitä tehdä.
Tässä meillä on mies joka seuraavassa pariutumisketjussa ottaa esille tämän ketjun esimerkkinä miten kauhean vaikeaa miehillä on kun pitää tehdä kaikki.
Mies pääsi luoksesi treffien päätteeksi, pieni toive seksistä heräsi. Mies puhui mukavia jotta tavoite toteutuisi, ei toteutunut, se siitä. Mies olisi voinut toki olla myös kiinnostunut, mutta siinä tapauksessa yhteydenotto olisi tullut vuorokauden sisällä. Tosi kiinnostunut mies ei ole kotiin ehtinyt, kun laittaa viestin. Poikkeuksia löytyy, mutta suurin osa toimii näin.
Ja sitten tuosta "pelistä". Itse myös naisena toimisin noin. No ehkä tässäkin poikkeuksia on, eli saatan ehkä viestin laittaa, mut sen jälkeen odotan kyllä jo mieheltä selkeää osoitusta kiinnostuksesta. Mulla kyllä menee vähän fiilikset, jos tulee sellainen olo, että juoksen miehen perässä tai tyrkytän itseäni. Se nimenomaan on aitoa, että toimin oman fiiliksen mukaan enkä nykyaikaisen "nainenkin voi iskeä miestä plaa plaa.." jutun mukaan. Ei se peliä ole yhtään sen enempää kuin vaikkapa jonkun kriteeri kiinnostua vain yli 180cm miehistä.
Olen itse ollut pari kertaa aktiivinen vastaavassa tapauksessa, mutta ei olisi maksanut vaivaa. Lähinnä nöyryytetty olo siitä on jäänyt, kun parin päivän odottelun jälkeen olen itse ehdottanut uutta tapaamista ja vastaus ollut sellainen kiemurtelu, josta voinut päätellä että evvk. Tuo tikapuu-systeemi oli erittäin kuvaava. Miehet ei koskaan kieltäydy tai sano suoraan vaan jättävät asiat roikkumaan.
Vaikka kuinka selitetään, että nainenkin voi olla aktiivinen 2000-luvulla niin silti tuntuu että on menettänyt kasvonsa tai "tyrkyttänyt" itseään ja joku äijäporukka-haippirinki sitten nauraa mun treffiehdotuksille.
Mies saa kyllä viestin laitettua vaikka samana iltana, jos on tosissaan kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään ole laittanut viestiä. Olen nainen ja minulla on kyllä muitakin ottajia. Mutta tästä miehestä olisin ollut kyllä erityisen kiinnostunut. Entinen mieheni, jonka jätin, oli passiivinen. Toista passiivista en enää huoli. Kyllä mies on se, joka sen viestin treffien jälkeen laittaa.
Ap
No sitten tämä mies ei sovi sinulle. Tarvitset aloitteellisen pikamiehen, joka viestittelee ensitreffien jälkeen päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka selitetään, että nainenkin voi olla aktiivinen 2000-luvulla niin silti tuntuu että on menettänyt kasvonsa tai "tyrkyttänyt" itseään ja joku äijäporukka-haippirinki sitten nauraa mun treffiehdotuksille.
Normifiilis miehille. Mutta kait tää on sellainen asia, missä tasa-arvosta ei tarvitse välittää.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan pistä viestiä.
Edelleenikin, olen nainen ja mielestäni miehen tehtävä on olla aloitteellinen tässä suhteessa.
Ketään ei voi pakottaa.
ap
Ei sitä miestä ole pakko ottaa. Älä vänkää, vaan siirry seuraavaan. Jostain varmasti löytyy sinulle oikea pelimies, joka tykkää pelailla kanssasi.
Kiinnostunut mies viestittää aika pian. Sillä ei ole mitään väliä, mitä nainen tekee, viestittää tai ei. Jos mies ei suht nopeasti ota yhteyttä, hän ei ole kiinnostunut tarpeeksi. Jos hän viestii monen päivän päästä, hänet on tod näk torjunut joku kiinnostavampi ja hän kaipaa itsetunnon pönkitystä.
Poikkeuksen muodostavat ainoastaan jotkut Aspergerit, joiden käytös on muutenkin hyvin erikoista.
N50
Kuinka moni näistä ottajista,
1. on sellainen jonka haluaisit?
2. on varmuudella kiinnostunut sinusta parisuhdemielessä?