Oon vähän pettynyt. Kävin la treffeillä..
Ja mies tuli vielä meille hetkeksi treffien jälkeen, koska meillä synkkasi niin hyvin. Mies sanoi, että mun kanssa on helppo olla ja kyseli milloin nähdään. Suudeltiin myös ja oli kyllä hyvä suudelma. Seksiä ei ollut.
Nyt miehestä ei ole kuulunut mitään. Ei viestin viestiä. Aika pettynyt olen. Miksi mies puhui noin, jos ei ollut tosissaan? Mies vaikutti myös todella fiksulta ja mukavalta.
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoi lähtiessä että haluaisi tavata uudelleen, mä sanoin että niin mäkin. Se laittoi viestiä jo kotimatkalta ja joka päivä sen jälkeen.
Jos ei tuo mies ole laittanut mitään viestiä, niin puheet oli vain puheita. Oikeasti kiinnostunut mies ei olisi pysyä housuissaan.
Jos joku mulle lähettäisi viestiä joka päivä niin varmasti lakkaisin lukemasta sen viestejä ja mun myös pitäisi harkita tahdonko enää häntä nähdäkään.
Eiköhän miehiä kuten naisiakin ole monenlaisia. Typeriä kommentteja tehdä jokin johtopäätös kaikista miehistä sen perusteella miten oma mies on tehnyt.
Mikset laittaisi viestiä, kun kerran olet noin kiinnostanut? Miten se ettet laita viestiä tekee sinusta jotenkin naisen? Millä vuosiluvulla elät?
Uskon myös että ko. mies voi vielä laittaa viestiä ja että saattaa hyvinkin toivoa sinun tekevän niin :)
Hyvä ap, pidä tuo asenne, että jos äijä ei saa laitettua yhtä viestiä niin ei sunkaan kannata laittaa. Kyllä se mies joka on sun arvoinen osaa sillä puhelimellaan viestin laittaa. Sittenkin kun joku laittaa niin älä herpaannu, deittikulttuuri on niin arvaammatonta, että vaikka olisitte 5kk tapaillu niin mies saattaa yhtenä päivänä vaan hävitä eikä enää ollenkaan hänestä kuulu. Että joku sanoi hienosti, kun se on oikeaa, mitään pelejä ei tarvita!
Asennetta ja katsele uusia kolleja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina treffit, siis kaksi päivää sitten? Hah. Kuinka hätähousu oikein olet?
Minusta ainakin on ihan normaalia jos menee useita viikkoja ennen kuin taas soittaa ja tapaa.
Minä laitoin viestin heti treffien jälkeen kotimatkalla. Mitä sitä odottamaan jos toisesta tykkää.
Jos ihmisellä on elämä niin ehkä hänellä on jotain muutakin tekemistä kuin vain soitella ja käydä treffeillä koko ajan.
Ihan miten itse haluat. Jos sinulle viestin kirjoittaminen häiritsee liikaa muuta elämää niin tuskin olet kiinnostunut sitä mahdollisesta viestin saajasta.
En todellakaan pistä viestiä.
Edelleenikin, olen nainen ja mielestäni miehen tehtävä on olla aloitteellinen tässä suhteessa.
Ketään ei voi pakottaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Edelleenikin, olen nainen ja mielestäni miehen tehtävä on olla aloitteellinen tässä suhteessa.
Ketään ei voi pakottaa.
ap
En toki koita muuttaa mieltäsi, mutta ymmärräthän että valtaosa suomalaisista miehistä ei arvosta tuota asennetta naisessa ollenkaan?
Kukaan ei voi tietää varmaksi. Muutama neuvo kuitenkin, näin miehen näkökulmasta.
Hämmästyttävää kyllä naiset usein päättelevät miehen aikeita sillä perusteella kuinka fiksulta, mukavalta, komealta, sivistyneeltä tai sytyttävältä mies tuntui. Ikävä kyllä se onko mies sinusta kiinnostava vai epäkiinnostava ei kerro tämän aikeista suhteesi mitään. _Kiinnostus_ ja _kiinnostavuus_ eivät ole sama asia.
Miksi miehet sitten toimivat näin? Koska miehen on vaikeampaa päästä treffeille ja miehen on erityisesti vaikeampaa löytää seksikumppaneita. Useimmille miehille on eduksi pitää ympärillä kiinnostuneita naisia, jos sellaisia löytyy. Miehellä ei ole varaa, kuten naisilla, dumpata vain puolittain kiinnostavia tuosta vain.
Usein tämä toimii tikapuuperiaatteella:
- potentiaalinen elämänkumppani
- mahdollisesti elämänkumppani, jos en löydä hotimpaa
- FWB
- irtosuhde, "panisin selvin päin"
- irtosuhde, "panisin kännissä"
- ei kiitos
Mitä suositumpi mies, sitä helpompaa on toimia näin.
Epäsuosittu mies on puolestaan valmiimpi yrittämään tutustumista vaikkei heti klikkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei voi pakottaa.
ap
En toki koita muuttaa mieltäsi, mutta ymmärräthän että valtaosa suomalaisista miehistä ei arvosta tuota asennetta naisessa ollenkaan?
En halua "valtaosaa miehistä". Haluan sen yksilön, joka sopii minulle juuri hyvin. Minun kanssa yksinkertaisesti ei pärjää mies, joka ei saa yhtä viedtiä lähetettyä.
havaittua kirjoitti:
Kukaan ei voi tietää varmaksi. Muutama neuvo kuitenkin, näin miehen näkökulmasta.
Hämmästyttävää kyllä naiset usein päättelevät miehen aikeita sillä perusteella kuinka fiksulta, mukavalta, komealta, sivistyneeltä tai sytyttävältä mies tuntui. Ikävä kyllä se onko mies sinusta kiinnostava vai epäkiinnostava ei kerro tämän aikeista suhteesi mitään. _Kiinnostus_ ja _kiinnostavuus_ eivät ole sama asia.
Miksi miehet sitten toimivat näin? Koska miehen on vaikeampaa päästä treffeille ja miehen on erityisesti vaikeampaa löytää seksikumppaneita. Useimmille miehille on eduksi pitää ympärillä kiinnostuneita naisia, jos sellaisia löytyy. Miehellä ei ole varaa, kuten naisilla, dumpata vain puolittain kiinnostavia tuosta vain.
- FWB
- ei kiitos
Epäsuosittu mies on puolestaan valmiimpi yrittämään tutustumista vaikkei heti klikkaisi.
Olen samaa mieltä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja mies tuli vielä meille hetkeksi treffien jälkeen, koska meillä synkkasi niin hyvin. Mies sanoi, että mun kanssa on helppo olla ja kyseli milloin nähdään. Suudeltiin myös ja oli kyllä hyvä suudelma. Seksiä ei ollut.
Nyt miehestä ei ole kuulunut mitään. Ei viestin viestiä. Aika pettynyt olen. Miksi mies puhui noin, jos ei ollut tosissaan? Mies vaikutti myös todella fiksulta ja mukavalta.
Eikö sulle muka koskaan ennen ole käynyt noin? Ei ole käynyt noin sataa kertaa? En usko. Tarkoittaisi sitä että et koskaan ennen ole käynyt treffeillä. No... ehkä et ole käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei voi pakottaa.
ap
Lakkaa nyt jo sanomasta että olet nainen kun ihan selvästi olet trollimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei voi pakottaa.
ap
Allekirjoitan.
"Miehen kuuluu tehdä aloite" on tyypillistä kulttuureissa joissa naisen kuuluu tehdä kaikki kotityöt, pukeutua aina ja kaikkialla tyylikkääseen mekkoon, pysyä neitsyenä, tms.
Jos ap haluaa fiksun, mukavan ja tasa-arvoa kannattavan miehen niin suosittelen harkitsemaan aloitteellisuutta.
Mutta ei siinä, jos ei halua miestä josta on noin kiinnostunut niin ei voi pakottaa. Mies varmasti löytää paremman naisen joka osaa myös olla aloitteellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt miehestä ei ole kuulunut mitään. Ei viestin viestiä. Aika pettynyt olen. Miksi mies puhui noin, jos ei ollut tosissaan? Mies vaikutti myös todella fiksulta ja mukavalta.Eikö sulle muka koskaan ennen ole käynyt noin? Ei ole käynyt noin sataa kertaa? En usko. Tarkoittaisi sitä että et koskaan ennen ole käynyt treffeillä. No... ehkä et ole käynyt.
Miehet on ottaneet yleensä yhteyttä.
Kuten sanoin, minulla on ottajia
Ap
havaittua kirjoitti:
- FWB
- ei kiitos
Onneksi ei tarvitse olla mukan tuollaisissa miesten peleissä. Huh tämä vaan vähentää kaikkea kiinnostusta lähteä minnekään treffeille, leikkikää keskenänne.
havaittua kirjoitti:
- FWB
- ei kiitos
Joo, ja naisena huomautan että tuohan koskee vain sitä "ylintä tasoa". Ihan yhtä lailla miehet dumppaa naisia jos ei heti klikkaa.
Ero on vaan siinä että nainen sanoo ettei synkannut tällä kertaa, mies taas sanoo oli kivaa tavataanko uudestaan jotta saisi roikotettua naista seksiä varten.
Se parisuhteen löytäminen ei ole naiselle yhtään helpompaa, voi olla kymmenen miestä rivissä mutta olet kaikille pelkkä varasija tai helppo hoito. Eikä kukaan sano suoraan, kaikki kymmenen antaa ymmärtää että joo joo tositarkoituksella haluttaisiin tutustua mutta ei kiirettä/otetaan vaan rennosti/tms (=seksi kiinnostaa, seurustelu ei). Ei paljon ilahduta jos etsit rakkautta.
Vierailija kirjoitti:
havaittua kirjoitti:
- FWB
- ei kiitos
Epäsuosittu mies on puolestaan valmiimpi yrittämään tutustumista vaikkei heti klikkaisi.Olen samaa mieltä.
Ap
Mistä kohtaa olet samaa mieltä? Siitä että et ollut edes puolittain kiinnostava että mies halusi pitää sinua edes varalla? Olet ei kiitos-kamaa? Nyt vähän selkärankaa nainen!
Vierailija kirjoitti:
Mieshän teki sinulle selväksi että haluaa tavata uudelleen. Ehkä odottaa vastaustasi?
T. Mies
Jos kerron haluvani tavata uudelleen, enkä saa siihen vastausta, jään epätietoiseen tilaan. Kun naisesta ei kuulu mitään, päättelen, että hän ei halua kertoa kantaansa, joko pitääkseen minut epävarmuudessa tai koska ei kehtaa kieltäytyä. Vaikka kysyisin uudestaan, suhtaudun naiseen sen jälkeen varauksella. Vastentahtoista naista ei jaksa raahata perässään. Asiat korjautuvat, jos nainen painostamatta ilmaisee halunsa olla kanssani.
Jos olet livenäkin sellainen, että otsassasi lukee "mulla on kyllä muita ottajia, ei MUN tarvitse tehdä suhteen eteen mitään nyt tai jatkossa" niin ei mies varmasti laitakaan viestiä!
Olen samaa mieltä tuosta teoriasta. Mielestäni tuossa kommentissa ei otettu kantaa minun oninaisuuksiini. Kyllä minulta selkärankaa löytyy.
Ap
Ja olen nainen kun sillä näyttäisi ketjun mukaan olevan jotain väliä.