Oon vähän pettynyt. Kävin la treffeillä..
Ja mies tuli vielä meille hetkeksi treffien jälkeen, koska meillä synkkasi niin hyvin. Mies sanoi, että mun kanssa on helppo olla ja kyseli milloin nähdään. Suudeltiin myös ja oli kyllä hyvä suudelma. Seksiä ei ollut.
Nyt miehestä ei ole kuulunut mitään. Ei viestin viestiä. Aika pettynyt olen. Miksi mies puhui noin, jos ei ollut tosissaan? Mies vaikutti myös todella fiksulta ja mukavalta.
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä sitten on, että *mies lähtee hakemaan aktiivisempaa naista* mutta nainen ei saa lähteä hakemaan *aktiivisempaa miestä*? Vaan sen naisen pitää ottaa vastuu suhteen jatkumisesta, vai?
Mikäs ero näissä nyt sitten on, en ymmärrä?
Miksei se mies voi olla rohkea, jos kerran naisen muka täytyy?
Mies voi pestä naamansa asialle ja nainen *syyllistetään*.Kyllä se on miehen aktiivisuus vielä huonompaa kuin haukutun naisen jos ei sitä ensimmäistä treffien jälkeistä kiitosviestiä pysty laittamaan.
Nykyään kun ei edes ole pakko soittaa, jos ei sitä uskalla tehdä.Oletuksena on, että mies on aktiivinen ja aloitteellinen. Naisen ei tarvitse erikseen hakea aktiivista miestä, koska jokainen parisuhdetta etsivät mies on jo valmiiksi aktiivinen, ja jos ei ole niin mies ei ole etsimässä parisuhdetta.
Mitä sä selität? Mies on aina aktiivinen, etsi sitten suhdetta tai seksiä. Tai vaikka vaan lenkkeilyseuraa...
Kyllä naisetkin voi 'tosipaikan tullen' tehdä jotain, esim pistää sen pienen viestin.
t m38
Onko sulla luetunymmärtämisessä vikaa? Kirjoitit omana mielipiteenä saman kuin viestiin, johon vastasit. Toi sun m38 ei tee sun sanomisista yhtään sen uskottavampaa. Kuvittelitko vastaavasi naisen kirjoittamaan viestiin?
Näin miehenä voin kuitenkin todelta, että naisen aktiivisuus on aina iso plussa ja piristävä asia. Naisen aktiivisuudesta tulee jotenkin sellainen fiilis, että nainenkin välittää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ap, pidä tuo asenne, että jos äijä ei saa laitettua yhtä viestiä niin ei sunkaan kannata laittaa. Kyllä se mies joka on sun arvoinen osaa sillä puhelimellaan viestin laittaa. Sittenkin kun joku laittaa niin älä herpaannu, deittikulttuuri on niin arvaammatonta, että vaikka olisitte 5kk tapaillu niin mies saattaa yhtenä päivänä vaan hävitä eikä enää ollenkaan hänestä kuulu. Että joku sanoi hienosti, kun se on oikeaa, mitään pelejä ei tarvita!
Asennetta ja katsele uusia kolleja!
Kun on se oikea, mitään pelejä ei tarvita... mutta pelaa nyt miehen kanssa kuitenkin sellaista peliä, että katsot tekeekö se aloitteen? Eli täh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti ap sä menit nyt sössimään ton. Sun hyvin rajallinen ymmärrys parinmuodostuksesta, sekä miehen dynaamikasta naiseen joka passiivisena odottaa prinsessapalvelua taisi nyt laittaa pisteen sun hyvin menneille treffeihin. Se kaveri on ehkä odottanut sun viestiä pari päivää, mutta nyt jo varmaan pistänyt uutta matoa koukkuun kun tajunnut ettet ollut hänestä pätkääkään kiinnostunut. Sitä saa mitä tilaa.
Ja hyvä vaan kun poistavat itsensä kilpailuasemista, mun mahikset hyviin miehiin paranee.
Hei mä olen ihan hyvä mies ja olin pitkään suhteessa hyvän naisen kanssa! Oli aivan paskaa lopulta, alle vuoden päästä oltiin enemmän kavereita kuin rakastavaisia. Tai ei sitä taidettu olla ollenkaan.
Nyt on 'huono nainen', kouluttamaton eikä suoraan sanottuna objektiivisesti yhtä kaunis, mutta kemiaa löytyy enkä ole ollut yhtä onnellinen. Ehkä naisilla ei toimi ihan näin vaan miehen pitää olla laadukas :D
-m32
Teet vähän liikaa odotuksia siitä mikä kenestäkin on "hyvä". Itse puhun siitä että jostain syystä ne miehet joiden kanssa on helppoa ja mutkatonta olla suhteessa, ongelmia ja riitoja ei tule tyhjästä, ja kaikki tuntevat itsensä huomioiduiksi ja suhteen vastaavan tarpeisiinsa, jotenkin kummasti eivät vietä yhtä paljon aikaa sinkkuina kun ne muut.
Sillä oli vieläkin paremmat treffit sunnuntaina, luultavasti sai siltä sussulta!
Sellainen mies joka ei laita kiitosviestiä treffeillä saakin sitten kadota.
Ihmettelen mihin ovat kadonneet hyvät tavat ja huomaavaiskussa miehiltä.
Jos mies todella haluaa tavata naisen josta on kiinnostunut niin hän tekee myös kaikkensa sen eteen, että nainen saa hänestä hyvän kuvan. Ja hyvä kuvaa ei saa hiljaisuudella.
Ei silloin naisen tarvitse ruinata ja ehdotella tapaamista, mies varmistaa paikkansa naisen elämässä olemalla kohtelias ja ottamalla yhteyttä naiseen halutessaan ne toisetkin treffit.
Sitten kun suhde on jo alkanut ei väliä, mutta kuitenkin myös niin, että ei aina silloinkaan vain se toinen osapuoli pidä yhteyttä yllä.
Jonkin tasoinen samanvertaisuus näissäkin asioissa kertoo kiinnostuksen tilasta, tai ainakin siitä että kiinnostus on molemminpuolista.
Treffien jälkeinen yhteydenpito kertoo miehen luonteesta. Toki kiinnostuksesta myös, mutta ehkä eniten luonteesta. Jos mies on passiivinen, mutta kiinnostunut, eli odottaa naisen olevan aktiivinen tai ajattelee, että jonkun vihjauksensa perusteella "pallo on naisella" niin sellainen hän tulee olemaan myöhemminkin suhteen edetessä. Jos taas mies on aktiivinen suhteen alussa, niin hän todennäköisemmin on aktiivinen myös suhteessa ollessaan esim. ehdottamaan yhteenmuuttoa jne. Joten ap:lle vinkiksi, jos haluat toimintatavoiltaan ja luonteeltaan aktiivisen miehen, niin se lauantainen ukkosi ei ole sellainen, vaikka ehkä olisikin kiinnostunut sinusta.
myöshavaittua kirjoitti:
havaittua kirjoitti:
Kukaan ei voi tietää varmaksi. Muutama neuvo kuitenkin, näin miehen näkökulmasta.
Hämmästyttävää kyllä naiset usein päättelevät miehen aikeita sillä perusteella kuinka fiksulta, mukavalta, komealta, sivistyneeltä tai sytyttävältä mies tuntui. Ikävä kyllä se onko mies sinusta kiinnostava vai epäkiinnostava ei kerro tämän aikeista suhteesi mitään. _Kiinnostus_ ja _kiinnostavuus_ eivät ole sama asia.
Miksi miehet sitten toimivat näin? Koska miehen on vaikeampaa päästä treffeille ja miehen on erityisesti vaikeampaa löytää seksikumppaneita. Useimmille miehille on eduksi pitää ympärillä kiinnostuneita naisia, jos sellaisia löytyy. Miehellä ei ole varaa, kuten naisilla, dumpata vain puolittain kiinnostavia tuosta vain.
Usein tämä toimii tikapuuperiaatteella:
- potentiaalinen elämänkumppani
- mahdollisesti elämänkumppani, jos en löydä hotimpaa
- FWB
- irtosuhde, "panisin selvin päin"
- irtosuhde, "panisin kännissä"
- ei kiitos
Mitä suositumpi mies, sitä helpompaa on toimia näin.
Epäsuosittu mies on puolestaan valmiimpi yrittämään tutustumista vaikkei heti klikkaisi.Joo, ja naisena huomautan että tuohan koskee vain sitä "ylintä tasoa". Ihan yhtä lailla miehet dumppaa naisia jos ei heti klikkaa.
Ero on vaan siinä että nainen sanoo ettei synkannut tällä kertaa, mies taas sanoo oli kivaa tavataanko uudestaan jotta saisi roikotettua naista seksiä varten.
Se parisuhteen löytäminen ei ole naiselle yhtään helpompaa, voi olla kymmenen miestä rivissä mutta olet kaikille pelkkä varasija tai helppo hoito. Eikä kukaan sano suoraan, kaikki kymmenen antaa ymmärtää että joo joo tositarkoituksella haluttaisiin tutustua mutta ei kiirettä/otetaan vaan rennosti/tms (=seksi kiinnostaa, seurustelu ei). Ei paljon ilahduta jos etsit rakkautta.
Ihme urpoja tuollaiset miehet. Pitää vain osata vaatia tekoja sanojen sijaan. Kuka tahansa osaa luvata maita ja mantuja, mutta kuka osaa oikeasti tehdä jotakin asioiden eteen, ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Sillä oli vieläkin paremmat treffit sunnuntaina, luultavasti sai siltä sussulta!
Tai sitten se teki sunnuntaina pitkän lenkin, kävi saunassa ja laittoi itselleen hyvää ruokaa. Illan se istui läppäri sylissä sohvalla, ja teki tulevan työviikon hommia etukäteen pois alta. Vilkuili töllöä ja sivusilmällä puhelinta. Ihmetteli että mikä eilen meni pieleen, hän on ollut aktiivinen ja kaikki vaikutti menneen hyvin, mutta nainen ei osoita minkäänlaisia kiinnostumisen merkkejä. Päätyi lopputulokseen että taisi ehdottaa uusia treffejä liian nopeasti, eikä naisella kiinnostus riittänyt. Eilen se yritti tyhjentää päätään kunnon hikilenkillä, ja tänään sillä on läjä viestejä odottamassa nettideiteissä. Illalla mies istuu koneen äärelle viestejä lukemaan, kuumaa kaakaota hörppien.
Nää on kyllä hauskoja.
"Ihan kivalle" naiselle ei kelpaa "ihan kiva" mies.
"Ihan kivan" naisen ego paisuu Tinderistä, sinkku- ja seuranhakusaiteista kun siellä on 6 miestä yhtä naista kohti. Tämä nettivääristymä otetaan oikeeseen elämään haluttavuuden merkiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut mies viestittää aika pian. Sillä ei ole mitään väliä, mitä nainen tekee, viestittää tai ei. Jos mies ei suht nopeasti ota yhteyttä, hän ei ole kiinnostunut tarpeeksi. Jos hän viestii monen päivän päästä, hänet on tod näk torjunut joku kiinnostavampi ja hän kaipaa itsetunnon pönkitystä.
Poikkeuksen muodostavat ainoastaan jotkut Aspergerit, joiden käytös on muutenkin hyvin erikoista.
N50
N50 voisi tulla tälle vuosituhannelle asenteineen.
Todellakin kannattaisi. Jos mä (olen siis mies) treffien päätteeksi olisin ilmaissut haluni tavata uudelleen, mutta nainen ei siihen selkeästi ottaisi kantaa ja sopisi uutta päivää, niin ihan varmasti jäisin odottamaan naisen yhteydenottoa...en todellakaan väkisin tuputtaudu seuraan, vaan pallo olisi 100-varmasti naisella. AP on lapsellinen nainen, joka ansaitsee jäädä yksin, ei tollasella ylimielisellä asenteella varustettua lasta kukaan mies halua parisuhteeseen. Toivon ettet ota yhteyttä mieheen, ja jätät hänet rauhaan.
What? Voin naisena kommentoida tuohon, että naisilla kyllä riittää niitä miehiä, jotka tekevät kiinnostuksensa hyvin selväksi, ja ottavat useita kertoja yhteyttä. Ne miehet, jotka ei aktiivisesti viestittele jää auttamattomasti aktiivisten miesten jalkoihin. Ei se naisen ylimielisyyttä ole, jos ympärillä on paljon miehiä, jotka haluavat olla oma-aloitteisesti ja usein yhteydessä. Se mies, joka on passiivinen, jää ilman, vaikka kuinka huutelisi täällä että tasa-arvon nimissä pallo on välillä naisella.
Juuri näin. Se ihmetyttää, että mikä siinä niin ärsyttää jos nainen sanoo, että paremmin onnistuu aktiivisten aloitteellisten miesten kanssa? Mulle sellainen sopii, ota sinä se aktiivinen nainen koska riittäähän niitäkin. En mä lähtökohtaisesti "piiritystä" vaadi, vastaan kyllä viesteihin ja ilmaisen kiinnostukseni jos olen kiinnostunut, lähetän viestejä itsekin jne, mut jos epävarmuuden hetkellä miehestä ei kuulu mitään niin se on aika usein sit siinä. Joskus käynyt niin ja nyt tiedän millainen mies mulle sopii ja millainen ei. Olen jäänyt miettimään, et ei tässä ole mitään järkeä ja ei ole aikaa ja en kehtaa lähteä treffeille tai mitä vaan niin pari kertaa mies on kuitenkaan painostamatta saanut mielen muuttumaan. Itsevarma, aktiivinen tasapainottava mies on mulle se mitä tarvitsen, haluan ja mistä sytyn, turha siitä on kenenkään ärsyyntyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostunut mies viestittää aika pian. Sillä ei ole mitään väliä, mitä nainen tekee, viestittää tai ei. Jos mies ei suht nopeasti ota yhteyttä, hän ei ole kiinnostunut tarpeeksi. Jos hän viestii monen päivän päästä, hänet on tod näk torjunut joku kiinnostavampi ja hän kaipaa itsetunnon pönkitystä.
Poikkeuksen muodostavat ainoastaan jotkut Aspergerit, joiden käytös on muutenkin hyvin erikoista.
N50
Todellakin kannattaisi. Jos mä (olen siis mies) treffien päätteeksi olisin ilmaissut haluni tavata uudelleen, mutta nainen ei siihen selkeästi ottaisi kantaa ja sopisi uutta päivää, niin ihan varmasti jäisin odottamaan naisen yhteydenottoa...en todellakaan väkisin tuputtaudu seuraan, vaan pallo olisi 100-varmasti naisella. AP on lapsellinen nainen, joka ansaitsee jäädä yksin, ei tollasella ylimielisellä asenteella varustettua lasta kukaan mies halua parisuhteeseen. Toivon ettet ota yhteyttä mieheen, ja jätät hänet rauhaan.
What? Voin naisena kommentoida tuohon, että naisilla kyllä riittää niitä miehiä, jotka tekevät kiinnostuksensa hyvin selväksi, ja ottavat useita kertoja yhteyttä. Ne miehet, jotka ei aktiivisesti viestittele jää auttamattomasti aktiivisten miesten jalkoihin. Ei se naisen ylimielisyyttä ole, jos ympärillä on paljon miehiä, jotka haluavat olla oma-aloitteisesti ja usein yhteydessä. Se mies, joka on passiivinen, jää ilman, vaikka kuinka huutelisi täällä että tasa-arvon nimissä pallo on välillä naisella.
Juuri näin. Se ihmetyttää, että mikä siinä niin ärsyttää jos nainen sanoo, että paremmin onnistuu aktiivisten aloitteellisten miesten kanssa? Mulle sellainen sopii, ota sinä se aktiivinen nainen koska riittäähän niitäkin. En mä lähtökohtaisesti "piiritystä" vaadi, vastaan kyllä viesteihin ja ilmaisen kiinnostukseni jos olen kiinnostunut, lähetän viestejä itsekin jne, mut jos epävarmuuden hetkellä miehestä ei kuulu mitään niin se on aika usein sit siinä. Joskus käynyt niin ja nyt tiedän millainen mies mulle sopii ja millainen ei. Olen jäänyt miettimään, et ei tässä ole mitään järkeä ja ei ole aikaa ja en kehtaa lähteä treffeille tai mitä vaan niin pari kertaa mies on kuitenkaan painostamatta saanut mielen muuttumaan. Itsevarma, aktiivinen tasapainottava mies on mulle se mitä tarvitsen, haluan ja mistä sytyn, turha siitä on kenenkään ärsyyntyä.
Tämä on aivan totta. Jotkut miehet kuvittelee, että miehen aktiivisuus tarkoittaisi naisen piirittämistä ja jotain yli-imelää liehittelyä. Ei tarkoita. On kyse siitä, että miehen pitäisi laittaa se ensimmäinen viesti, jolla ilmaisee kiinnostuksensa nähdä uudelleen ja hoitaa tilanteen niin, että uudet treffit saadaan sovittua. Minä vastaan viestiin varmasti.
Jos mies laittaa tekstarin "mitä kuuluu?", niin minä vastaan että "kiitos hyvää, entä sulle" ja jään epävarmaksi miehen kiinnostuksesta.
Jos mies laittaa tekstarin "kiitos tämänpäiväisistä treffeistä, oli tosi kivaa ja vaikutat mukavalta", niin minä vastaan, että "kiitos itsellesi, minullakin oli tosi kivaa".
Ei noista vielä uusia treffejä synny.
Mutta jos mies laittaa viestin, että "haluaisin tavata sinut uudelleen, sopiiko tiistaina vaikka klo 18 jätskin ja kävelyn merkeissä", niin jos olen yhtään kiinnostunut niin vastaan, että "minäkin haluaisin tavata sinut, tiistai ja jäde kuulostaa hyviltä, tavataan klo 18 Stockan kellon alla".
Jos mies ei laita mitään viestiä, niin eihän siitäkään uusia treffejä synny.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aivan totta. Jotkut miehet kuvittelee, että miehen aktiivisuus tarkoittaisi naisen piirittämistä ja jotain yli-imelää liehittelyä. Ei tarkoita. On kyse siitä, että miehen pitäisi laittaa se ensimmäinen viesti, jolla ilmaisee kiinnostuksensa nähdä uudelleen ja hoitaa tilanteen niin, että uudet treffit saadaan sovittua. Minä vastaan viestiin varmasti.
Jos mies laittaa tekstarin "mitä kuuluu?", niin minä vastaan että "kiitos hyvää, entä sulle" ja jään epävarmaksi miehen kiinnostuksesta.
Jos mies laittaa tekstarin "kiitos tämänpäiväisistä treffeistä, oli tosi kivaa ja vaikutat mukavalta", niin minä vastaan, että "kiitos itsellesi, minullakin oli tosi kivaa".
Mutta jos mies laittaa viestin, että "haluaisin tavata sinut uudelleen, sopiiko tiistaina vaikka klo 18 jätskin ja kävelyn merkeissä", niin jos olen yhtään kiinnostunut niin vastaan, että "minäkin haluaisin tavata sinut, tiistai ja jäde kuulostaa hyviltä, tavataan klo 18 Stockan kellon alla".
Nythän ei ole kyse tästä. Apn antaman kuvan perusteella mies on ollut aktiivinen, ja jopa ehdotti treffien päätteeksi uutta tapaamista, johon ap ei miehelle antanut vastausta.
a) Mies kotimatkalla päättää lähestyä ap:ta vaikka tietää että nainen ei innostunut uusista treffeistä
b) Mies päättää rauhoittaa tilanteen ja antaa naiselle aikaa selvittää tuntemuksiaan. Jos nainen haluaa uudelleen tavata niin kyllä hän siitä kertoo
...arvaa kumman mies valitsee?
Mutta yleisesti ottaen en ymmärrä lähestymistapaasi. Se on ihan sama kumpi sen viestin lähettää ja treffeille pyytää.
t. mies (eri kuin aikaisemmat)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tahansa mies sanoo ensimmäisen puolen vuoden tuttavuuden aikana on valetta. Sama ilmiö toistuu, kun yhteiselämää on reilu kaksi vuotta takana.
Eli onko mies rehellinen vain 0,5-2 vuotta suhteen alkamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies todella haluaa tavata naisen josta on kiinnostunut niin hän tekee myös kaikkensa sen eteen, että nainen saa hänestä hyvän kuvan. Ja hyvä kuvaa ei saa hiljaisuudella.
Ei silloin naisen tarvitse ruinata ja ehdotella tapaamista, mies varmistaa paikkansa naisen elämässä olemalla kohtelias ja ottamalla yhteyttä naiseen halutessaan ne toisetkin treffit.
Jos minä olen miehenä joutunut tekemään kaikki aloitteet tähän mennessä, eli olen aloittanut keskustelun, olen pyytänyt häntä treffeille ja olen siinä ekojen treffien aikana vielä tehnyt selväksi että toisetkin treffit kiinnostavat minua, niin on se nyt aika kohtuutonta odottaa että minun pitäisi vielä laittaa kiitosviestiäkin perään, jos nainen ei ole siis tässä välissä itse tehnyt mitään muuta kuin suostunut treffeihin kanssani, ja muuten hän ei ole millään tavalla näyttänyt että hän on todellakin kiinnostunut minusta!
En todellakaan laita mitään kiitosviestejä ennenkuin nainen on ensin laittanut sellaisen, tai ainakin jollakin aloitteella tavalla näyttänyt että minä todella kiinnostan häntä. Treffeille suostuminen ei tarkoita muuta kuin että hän oli valmis antamaan minulle tilaisuuden. Viimeistään niiden treffien jälkeen pitää naisen jo osoittaa jollakin tavalla että on kiinnostunut.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50
Sinun pitää nyt rakentaa aikakone ja palata sinne 50-luvulle. Siellä varmasti viihtyisit.
Ei tänä päivänä naisten odoteta huolehtivan yksin lapsista ja asunnostakaan, joten miksi pitäisi miehiltä vaatia myöskään enää noita esihistoriallisia juttuja (aloitteen tekemistä) kun niin iso osa miehistä ei siitä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei silloin naisen tarvitse ruinata ja ehdotella tapaamista, mies varmistaa paikkansa naisen elämässä olemalla kohtelias ja ottamalla yhteyttä naiseen halutessaan ne toisetkin treffit.Jos minä olen miehenä joutunut tekemään kaikki aloitteet tähän mennessä, eli olen aloittanut keskustelun, olen pyytänyt häntä treffeille ja olen siinä ekojen treffien aikana vielä tehnyt selväksi että toisetkin treffit kiinnostavat minua, niin on se nyt aika kohtuutonta odottaa että minun pitäisi vielä laittaa kiitosviestiäkin perään, jos nainen ei ole siis tässä välissä itse tehnyt mitään muuta kuin suostunut treffeihin kanssani, ja muuten hän ei ole millään tavalla näyttänyt että hän on todellakin kiinnostunut minusta!
En todellakaan laita mitään kiitosviestejä ennenkuin nainen on ensin laittanut sellaisen, tai ainakin jollakin aloitteella tavalla näyttänyt että minä todella kiinnostan häntä. Treffeille suostuminen ei tarkoita muuta kuin että hän oli valmis antamaan minulle tilaisuuden. Viimeistään niiden treffien jälkeen pitää naisen jo osoittaa jollakin tavalla että on kiinnostunut.
T. Mies
No jää sitten ilman naista, ihan oma valintasi. Muut miehet nimittäin laittavat noita viestejä ja kiitosviestejä haluamalleen naiselle, vaikka nainen ei tekisi itse aloitteita. Deittimarkkinat on kilpailu, jossa aktiiviset miehet vievät vievät voiton (naisen) kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei silloin naisen tarvitse ruinata ja ehdotella tapaamista, mies varmistaa paikkansa naisen elämässä olemalla kohtelias ja ottamalla yhteyttä naiseen halutessaan ne toisetkin treffit.Jos minä olen miehenä joutunut tekemään kaikki aloitteet tähän mennessä, eli olen aloittanut keskustelun, olen pyytänyt häntä treffeille ja olen siinä ekojen treffien aikana vielä tehnyt selväksi että toisetkin treffit kiinnostavat minua, niin on se nyt aika kohtuutonta odottaa että minun pitäisi vielä laittaa kiitosviestiäkin perään, jos nainen ei ole siis tässä välissä itse tehnyt mitään muuta kuin suostunut treffeihin kanssani, ja muuten hän ei ole millään tavalla näyttänyt että hän on todellakin kiinnostunut minusta!
En todellakaan laita mitään kiitosviestejä ennenkuin nainen on ensin laittanut sellaisen, tai ainakin jollakin aloitteellisella tavalla näyttänyt että minä todella kiinnostan häntä. Treffeille suostuminen ei tarkoita muuta kuin että hän oli valmis antamaan minulle tilaisuuden. Viimeistään niiden treffien jälkeen pitää naisen jo osoittaa jollakin tavalla että on kiinnostunut.
T. Mies
Näin.
Kävin reilut 10 vuotta sitten erään naisen kanssa treffeillä, tämä tapahtui suht myöhään illalla. Ilta sujui ok ja suoriuduin sitten kotiini nukkumaan. Seuraavana aamuna heräsin ja kyseinen deitti hehkutti eräällä palstalla suureen ääneen miten umpirakastunut hän on ja nyt hän on löytänyt elämänsä miehen. Se mies en tosin ollut minä. Kirjoituksensa oli kirjoittanut joskus aamuyöllä. Voisi sanoa että jollain tavalla hieman häiritsevä tapaus :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N50
Sinun pitää nyt rakentaa aikakone ja palata sinne 50-luvulle. Siellä varmasti viihtyisit.
Ei tänä päivänä naisten odoteta huolehtivan yksin lapsista ja asunnostakaan, joten miksi pitäisi miehiltä vaatia myöskään enää noita esihistoriallisia juttuja (aloitteen tekemistä) kun niin iso osa miehistä ei siitä tykkää.
Minulle on aivan sama mistä iso osa miehistä tykkää ja mistä ei. Olen saanut helposti seuraa tuolla kuvaamallani ajattelutavalla, ja kohdannut ison määrän minusta kiinnostuneita miehiä, jotka todellakin selvästi osoittavat kiinnostuksensa ja selvästi sopivat uusia treffejä kanssani. Nykyinen puolisonikin teki aikoinaan näin. Oikein toimiva ajattelumalli tuo on naiselle, olit sinä siitä miehenä mitä mieltä tahansa.
t. se jolle vastasit
Joo, tosipaikan tullen, mutta ehkä ap nyt juuri ajatteleekin, että hänellä ei ole nyt niin *tosipaikka*, että laittaa sen viestin.
Koska itse olen samantyyppinen, että ajattelin no eteenpäin, että onko sittenkin paras niin, että annan miehen olla rauhassa, koska luultavasti ei jatkossa olla kuitenkaan tarpeeksi samantyyppisiä.
Vastaavia tilanteita tulisi jatkossakin, joten parempi antaa olla.
Kun ei ole *pakko* ottaa sitä aloitetta omiin käsiinsä.
Täällä on nyt ilmeisesti kaksi näkökulmaa ja elämäntilannetta ihmisillä.
Ne, jotka ajattelevat, että ei *kannata* päästää karkuun ihmistä ja parisuhdetta ja ottavat sen aloitteen ja sitten niitä, jotka ajattelevat, että ei ole väliä, vaikka joku ehdokas sitten pääseekin *karkuun* , jos kyse suhteen jatkumisesta riippuu vain siitä onko itse aloitteellinen.
Itsellä yleensä ne suhteet joissa olen itse ollut se ensimmäisen viestin laittaja ensimmäisen tapaamisen jälkeen eivät ole olleet pitempiaikaisia. Johtuen juuri siitä, että silloin mies ei ole ollut kuitenkaan tarpeeksi kiinnnostanut. Ja siksi ei ollut laittanut lisäviestejä .
Tästä olenkin siis viisastunut ja annan miehen olla se aloitteellinen ainakin alussa. Siitä tiedän, että hän on tosissaan tai ainakin riittävän tosissaan, en nyt tarkoita, että aina mennään avioliittoon saakka, mutta nyt jotain tarinaa syntynyt kuitenkin.
Jokainen taalaa tyylillään.