Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon vähän pettynyt. Kävin la treffeillä..

Vierailija
19.02.2018 |

Ja mies tuli vielä meille hetkeksi treffien jälkeen, koska meillä synkkasi niin hyvin. Mies sanoi, että mun kanssa on helppo olla ja kyseli milloin nähdään. Suudeltiin myös ja oli kyllä hyvä suudelma. Seksiä ei ollut.
Nyt miehestä ei ole kuulunut mitään. Ei viestin viestiä. Aika pettynyt olen. Miksi mies puhui noin, jos ei ollut tosissaan? Mies vaikutti myös todella fiksulta ja mukavalta.

Kommentit (237)

Vierailija
1/237 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi siis ovella vielä lähtiessään, että haluaa tavata uudelleen.

Vierailija
2/237 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei varmaan sitten kuitenkaan ollut miehelle "sitä jotain". Sitä, mitä me naiset aina peräänkuulutetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/237 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lukenut AV:ta ja oppinut, ettei saa vaikuttaa liian innokkaalta.

Vierailija
4/237 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tahansa mies sanoo ensimmäisen puolen vuoden tuttavuuden aikana on valetta. Sama ilmiö toistuu, kun yhteiselämää on reilu kaksi vuotta takana.

Vierailija
5/237 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se odottaa että sä laitat viestiä.

Vierailija
6/237 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on varmaan muitakin deittejä jonossa. Voi olla että palaa asiaan, voi olla ettei.

Vierailija
7/237 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut, ehkä odotti seksiä, muttei oo kiinnostunut, jos ei ole laittanut viestiä. Mietti varmaan, että ihan kiva, mutta ei.

Vierailija
8/237 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nyt on maanantai..

Vierailija
9/237 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaina treffit, siis kaksi päivää sitten? Hah. Kuinka hätähousu oikein olet?

Minusta ainakin on ihan normaalia jos menee useita viikkoja ennen kuin taas soittaa ja tapaa.

Vierailija
10/237 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse laita viestiä? Ajattelee varmaan ettet sinä ole kiinnostunut kun hän kerta sen ilmaisi sinulle.

M35

Vierailija
11/237 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoitko sinä sille viestiä, mutta mies ei vastaa?

Vierailija
12/237 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on kaksi päivää ja sä jo hätäilet ettei sitä kiinnosta? Okei. Sitä paitsi mikset voi itse ottaa yhteyttä? Ei nainen voi olla aloitteellinen?

Vierailija
13/237 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauantaina treffit, siis kaksi päivää sitten? Hah. Kuinka hätähousu oikein olet?

Minusta ainakin on ihan normaalia jos menee useita viikkoja ennen kuin taas soittaa ja tapaa.

Haluan kyllä näin miehenä kuulla neuvona, että näinkö kannattaa toimia?

Vierailija
14/237 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies odottaa viestiä sulta....?

Vierailija
15/237 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ole laittanut viestiä. Olen nainen ja minulla on kyllä muitakin ottajia. Mutta tästä miehestä olisin ollut kyllä erityisen kiinnostunut. Entinen mieheni, jonka jätin, oli passiivinen. Toista passiivista en enää huoli. Kyllä mies on se, joka sen viestin treffien jälkeen laittaa.

Ap

Vierailija
16/237 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään ole laittanut viestiä. Olen nainen ja minulla on kyllä muitakin ottajia. Mutta tästä miehestä olisin ollut kyllä erityisen kiinnostunut. Entinen mieheni, jonka jätin, oli passiivinen. Toista passiivista en enää huoli. Kyllä mies on se, joka sen viestin treffien jälkeen laittaa.

Ap

"olen nainen.." ;D

Vierailija
17/237 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku oikeasti sitä mieltä, että mies voi ottaa vielä yhteyttä? En kyllä usko.

Vierailija
18/237 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

No sehän muuttaa asian, että olet nainen! Minä kun luulin, että olet Håkan.

Jos mies olisi ollut oikeasti kiinnostunut, niin viesti oli ihan tullut jo samana iltana tai viimeistään sunnuntaina. Jos et kerran itse viitsi viestiä laittaa, niin se on sitten siinä. Miehellä on parempiakin vaihtoehtoja. Eikö tätä asiaa käsitelty jo Sinkkuelämää säkin ja ihan Berger sen itse sanoi miehenä.

Vierailija
19/237 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku oikeasti sitä mieltä, että mies voi ottaa vielä yhteyttä? En kyllä usko.

No, jos ei viim. huomenna ota yhteyttä, niin en usko. 

Vierailija
20/237 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin tiedän, juttu oli siinä. Sanoin olevani pettynyt.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme