Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä menee nuppi sekaisin jos joutuu olemaan pari viikkoa ilman seksiä

Vierailija
27.06.2018 |

Olosuhteiden pakosta ei ole ollut tilaisuutta harrastaa seksiä ja mies on ihan sekaisin. Ei nuku öitään, horisee ihan omituisia, on jo valmis eroamaan, saa ihme kilareita ja on muuttunut ihan pikku lapseksi kiukutteluineen. Oikea minä minä-asenne koko ajan. Makaa sohvalla suu mutrulla. Uskomatonta ja jo naurettavaakin. Kai sitä voi hätätapauksessa omaa kättäänkin käyttää mut ei...

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon. Mun mies on tuollainen jos ei saa kahteen päivään. Aivan tuskastuttavan raivostuttavaa.

Vierailija
2/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tollanen idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon. Mun mies on tuollainen jos ei saa kahteen päivään. Aivan tuskastuttavan raivostuttavaa.

Tuliko tämä jotenkin yllätyksenä?

4/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän niille olisi käynyt parin vuoden jälkeen jos nyt ovat jo tuossa tilassa 😅

Vierailija
5/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy noin kun mies pihtaavaa. Kerran viikossa olisi pakko olla seksiä eikä masturbointi auta.

Vierailija
6/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle käy noin jos en voi masturboida yli viikkoon t. N19 neitsyt

Vierailija
7/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopputulos on se että mies lopettaa seksin vonkaamisen ja sitten ap. itkee että kun mies ei huomio...voi kun mun mies ei huomio minua..

Mies huomaa että on paljon helpompaa kun ei tarvi toimia prinsessan pillin mukaan. Saa prinsesssa itse kaivaa montun omenapuulleen. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
8/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla on kaksi kättä ja suu. Päästä se mies parka puutteesta.

Vierailija
9/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AP et voisi antaa miehellesi seksiä? Miehellesi voisi antaa neuvon, että jätä tuo frigidi emakko.

Vierailija
10/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tulee hankala kiukuttelija jos olen kaksi viikkoa ilman. N29

Vierailija
11/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä!

Olet huomannut miten rakas kumppanisi käyttäytyy ja mikä siihen tepsii. Sinulla on kaksi mahdollisuutta käyttäytyä tässä tapauksessa.

Voit jatkaa tarkkailua ja katsoa mitä kumppanillesi tapahtuu kun jatkat samalla tavalla. Meneekö vielä enemmän sekaisin ja kun on riittävän sekaisin, niin joutuuko suljetulle osastolle psykoosissa. Oma pieni ihmiskoe, jännää.

Tai voit todeta että kultapieni, tuleppa tänne, hoidellaan tämä asia pois vaikka avustetun masturboinnin avulla.

ps. Mitä tarkoittaa "olosuhteiden pakosta"? Olette olleet eri paikkakunnilla töissä? Olet juuri synnyttänyt lapsen? Miehelläsi on penismurtuma?

Vierailija
12/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies masturboi? Tai voisitko sinä ottaa häneltä suihin? Mikään pakko ei tietenkääb ole, ärsyttävää käytöstähän tuo on aikuiselta. En minäkään tykkää olla ilman seksiä mutta olosuhteiden pakosta välillä nyt vaan tulee seksittömiä kausia jolloin ei saa aina kun huvittaa. Eikä tulisi mieleenkään heti alkaa silloin horista jostain erosta. Ehkä se on miehen tapa painostaa sinua seksiin. Kaksi viikkoa on vielä suht lyhyt aika.

Vierailija
13/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olosuhteiden pakosta ei ole ollut tilaisuutta harrastaa seksiä ja mies on ihan sekaisin. Ei nuku öitään, horisee ihan omituisia, on jo valmis eroamaan, saa ihme kilareita ja on muuttunut ihan pikku lapseksi kiukutteluineen. Oikea minä minä-asenne koko ajan. Makaa sohvalla suu mutrulla. Uskomatonta ja jo naurettavaakin. Kai sitä voi hätätapauksessa omaa kättäänkin käyttää mut ei...

Itse olet frigidi kun ei missään tunnu?

Vierailija
14/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että aloitus on provo. Jos ei, niin toivon että aloittajan mies ymmärtää lähteä tuollaisesta suhteesta taakseen katsomatta.

Vierailija
15/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli ap, kyllä se kohta hoksaa että seksiä saa muualtakin.

Vierailija
16/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitvit, ettekö te ole yhdessä (myös) seksin vuoksi?

Ihmisten pitäisi selvittää tuokin puoli elämästään jo tutustumisvaiheessa, ettei toista panettaisi koko ajan, kun toinen saa seksiannoksensa katsomalla Salattuja elämiä. Aina jaksaa ihmetyttää nämä antamiset, saamiset, pihtaamiset ja vonkaamiset. Ellei rakastelu ole yhteistoimintaa kummankin nautinnoksi, niin mitä se on?

Vierailija
17/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitvit, ettekö te ole yhdessä (myös) seksin vuoksi?

Ihmisten pitäisi selvittää tuokin puoli elämästään jo tutustumisvaiheessa, ettei toista panettaisi koko ajan, kun toinen saa seksiannoksensa katsomalla Salattuja elämiä. Aina jaksaa ihmetyttää nämä antamiset, saamiset, pihtaamiset ja vonkaamiset. Ellei rakastelu ole yhteistoimintaa kummankin nautinnoksi, niin mitä se on?

"saa seksiannoksensa katsomalla Salattuja elämiä." LOL!

Vierailija
18/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Oikeesti miksi te haluutte miehen? Mikään ole oksettavampaa kun "mies joka ei saa seksiä ja käyttäytyy kuin pikkuvauva, kitisee ja vonkaa, YÖK"!!!

Vierailija
19/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama homma täällä, ellei sit miehellä satu olemaan joku oma mielekäs projekti tmv, johon keskittyä niin silloin kyllä itsekin unohtaa koko seksin, mutta muuten on ihan hirveä, jos ei pariin päivään saa... Hänellä kyllä vähän normaalia korkeammat testotasot muutenkin jostain syystä ja on esim. ihan järkyttävän karvainen ikäisekseen :D

Vierailija
20/87 |
27.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on vammainen ukko, minkähän neandertalilaisen kanssa ap heilastelee?

Ihmisen pitäisi pystyä hillitsemaan mielitekonsa, samaa ei voi olettaa elukoilta. Yök!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan