Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon vähän pettynyt. Kävin la treffeillä..

Vierailija
19.02.2018 |

Ja mies tuli vielä meille hetkeksi treffien jälkeen, koska meillä synkkasi niin hyvin. Mies sanoi, että mun kanssa on helppo olla ja kyseli milloin nähdään. Suudeltiin myös ja oli kyllä hyvä suudelma. Seksiä ei ollut.
Nyt miehestä ei ole kuulunut mitään. Ei viestin viestiä. Aika pettynyt olen. Miksi mies puhui noin, jos ei ollut tosissaan? Mies vaikutti myös todella fiksulta ja mukavalta.

Kommentit (237)

Vierailija
221/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monesti ovat tavallaan *sieluttomia*, koska jotkut pystyvät menemään hyvinkin pian, jospa ensinäkemältä sänkyyn tuntemattoman ihmisen kanssa.

*Herkemmät sielut* eivät siihen vaan pysty, uskoisin.

Tämä koskee niin miehiä kuin naisiakin, herkeämättä ja tunteellisemmat miehetkin tuskin haluavat hypätä sänkyyn vain pelkän seksiä takia, useimmat ainakaan.

Mielestäni se jollain tapaa kuvaa ihmisen ajatusmaailmaa, jotkut vaan eivät halua rikkoa itseään, koska ovat särkyvämpiä.

Jotkut ovat rempseämpiä ja vahvempia, me ihmiset ollaan erilaisia.

Nykyään on vallalla ronski ja suorasukainen toiminta, monissa asioissa.

Kertoohan jo somekin omaa kieltään kaikkine pyllistelykuvineen.

Eivät kaikki kuitenkaan sielläkään halua pyllistellä ja pullistella.

Eivät ainakaan ne *sielukkaammat*

Nykyään kaunis puhetapa, herkkyys ja ajattelevaisuus on miltei kirosana.

Sellainen ihminen, joka on herkkä, tunteellinen, ajattelevainen, "sielukas" ja "puhuu kauniisti" (mitä sitten noilla tarkoitatkaan), mutta ei pidä ongelmana harrastaa seksiä uusien tuttavuuksien kanssa ei ole siis sinusta mahdollinen?

Vaikken se jolta kysyttiin olekkaan voin osaltani todeta, ettei todennäköisesti. Useimmat herkät ja tunteelliset kaipaavat muutakin sänkyyn päätymiseksi, kuin eläimellistä himoa ja ajattelevainen tunteellinen ihminen pelkää katuvansa myös.

Eivät kaikki varmasti uusien tuttavuuksien kanssa seksin harrastamista ongelmana pidä, vaikkeivät itse niin tekisi ja varmasti joku poikkeusyksilö itsekkin voi siitä nauttia.

Vierailija
222/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietitään... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmillä treffeilläni ilmoitin jo ennen istunnon päättymistä, että haluaisin tavata uudelleen. Tällöin arvon leidi alleviivasi, että tuleva viikko on kiireinen: töitä tehtävänä ja muitakin miehiä treffattavana. Mutta sen jälkeen kuulemma voisi nähdä.

Laitoin seuraavan viikon aikana 2-3 päivänä viestiä, koska en halunnut tungeksia. Sitten ehdotin viikon lopussa uutta tapaamista, koska olin sanonut haluavani nähdä uudestaan. Minusta toista ei kannata tuomita ensitapaamisen perusteella, ellei sitten kyseessä ole ilmiselvä pohjanoteeraus (tämä ei ollut).

Arvon leidi sanoi vastauksessaan, ettei kannata nähdä uudestaan, koska en selvästikään ole kiinnostunut päätellen liian vähäisistä viesteistä.

Otin siis nimenomaan erityisesti huomioon arvon leidin toiveet pysyttelemällä vain maltillisesti yhteydessä, ja siedin jopa sen sanomisen ääneen, että muitakin treffaillaan seuraavalla viikolla aktiivisesti. Laitoin vimeiseksi viestikseni maininnan siitä, että varmasti hänelle on tarjolla minua parempaakin seuraa... ainakin yhdeksi yöksi.

Juuri näin se menee :D

Anna tilaa, kun tiedät tulevan viikon aikataulut (jotka nainen oli sulle sanonut) ja et ole "tarpeeksi kiinnostunut". Pitäisi olla koko ajan tuomassa itseensä esiin, vaikka tiedät ettei viikolla onnistuisi (naisen sanoman mukaan) kuitenkaan.

Kuin pikkukakarat ja uudet/uusin/tällä hetkellä mielenkiintoisin lelu. Helpoin ja lyhin tie jne.

Mut joo. Oman kokemuksen mukaan aikatauluista ja omista sanomisistaan perillä olevia naisia on n. 1:12:sta. Jos semmonen sattuu tulemaan vastaan, niin tarttukaa pojat kiinni!

Nainen sanoo olevansa kiireinen ja ei ehdi tavata tarkoittaa sitä sitä ettei ole tarpeeksi kiinnostunut. Kun mies saa naisen silmät säihkymään treffeillä sitä aikaa kummasti löytyy ja mikään välimatka ei ole este.

Tietenkin jos on joku vaikka joku ulkomaanmatka joka on suunniteltu jo kuukausia aikaisemmin tekee tähän poikkeuksen. Mutta noin pääsääntöisesti jos nainen kokee jonkun pyykkien viikkaamisenkin olevan tärkeämpää tekemistä kuin miehen tapaaminen niin ei siinä hirveästi voi olla toiveita romantiikasta.

Kyllä sinkun rytmiin tottuneena jos sanoo, että on kiireinen, sitä on oikeasti kiireinen. Sovitut menot ja työt, pakollisia. Ei siinä jaksa uhrata aikaa treffeille, kun viikon päästä olisi yksi sopiva aikarako, milloin rauhoittua ja keskittyä tilanteeseen.

Sellaista miestä en ole vielä tavannut aikuisiällä, jonka vuoksi olisin lyönyt laimin esimerkiksi vaativia työtehtäviä. Joku potentiaalinen ehkä, kuitenkin käytännössä mitä suurimmalla todennäköisyydellä ei jutusta tule mitään. Sinne meni ja hommat rästissä. Moni mies ei ymmärrä tätä, kun niille selittää.

Et kaiketi kumppania kaipaakkaan. Mikäli kumppanin haluaa ja joku todella kiinostaa (jos ei halua, niin tuskin kiinostaakaan), kyllä aikaakin yrittää järjestää. Itse kiireistä huolimatta olen aina yrittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/237 |
21.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

221, yleensä näin on.

Toki en ole psykologi. Ihan omalla elämänkokemuksella sanottuna.

Suhtautuu seksiin hyvinkin myönteisesti, mutta ei ensiesittelyssä eikä jokaisen ehdokkaan kanssa.

Puhuu kauniisti tarkoittaa esimerkiksi ystävällistä, rauhallista, toista kunnioittavaa puhetapaa.

Siihen ei kuulu kirosanat, alatyyliset ilmaisut ja ehdotukset.

Siis ylipäätään sellainen puhe josta tulee ilmi sen ihmisen ajatusmaailma ja juuri se sielukkuus.

Vierailija
224/237 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena itken miesten piparikeskeisyyttä.

Usein ne naiset, jotka ottavat itse yhteyttä ovat myös innokkaampia antamaan piparia.

On myös naisia, jotka eivät ole heti pipari ojossa ja eivät myös niin innokkaasti ole ottamassa yhteyttä miehiin.

Mutta heidän kanssaan saattaisi löytyä jotain syvempää ja pitkäaikaisempaa yhteyttä.

No, nämä itsekkäät miehet eivät sitä ymmärrä ja eivät myöskään ymmärrä näille asioille antaa edes arvoa.

Tai melko varmaan ymmärtäisivät naisen yhteydenoton tarkoittavan piparinreunaa.

Vaikka nainen ei niin olisi tarkoittanutkaan.

Eli parempi onkin, että samanlaiset lapset leikkivät keskenään.

En oikein usko että naiset tarjoavat pipariaan läheskään samalla aktiivisuudella, millä miehet tarjoavat patonkiaan. En lähtisi automaattisesti olettamaan, että nyt on piparia tarjolla, jos nainen ottaa yhteyttä. Mutta mutta, jos nainen lähestyy parisuhdemielessä niin silloin tiedän että olen päässyt läpi ainakin ihan peruskarsinnasta, siis siitä että nainen voisi edes joskus *kuvitella* antavansa minulle piparia. Silloin nainen on jo tehnyt jonkinlaisen valinnan ja hommasta voi jotain syntyäkin.

Vierailija
225/237 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

204, olet aivan väärillä jäljillä.

Naisena ajattelen juuri toisin. En laita innokkaana viestiä miehelle, koska EN halua vaikuttaa liian helpolta. Enkä ole helppo.

Ja juuri sen takia haluan karsia ne miehet pois, jotka tarttuvat, tyhmyytääni ja laiskuutta siihen muiden naistwn täkyyn.

En tarvitse *prinesssakohtelua* sen omistamani pilden takia vaan ihan muiden asioiden. Ja ihan vaan normaalia miehen ja naisen välistä toista kunnioittavaa kommunikointia.

Kielenkäyttösi ja ajtusmaailmasi kuvanneekin luonnettasi, joten et missään nimessä olisi minulle potentiaalinen mies. Olen siis aivan oikeassa.

Juuri pikapanoista pidättyväisiä naiset ovat myös yleensä pidättyväisiä niissä ensimmäisissä yhteydenotoissaan.

Eivät miehet saa pildeä heiltä heti kättelyssä, eivät miehet ehdi kyllästyä siihen mitä eivät edes ole saaneet.

Ajatuksena on juuri se, että mies kunnioittaa (kin) naista senverran, että on aktiivinen koska sellaisen naisen takia kannattaakin olla.

Et halua vaikuttaa helpolta, haluat siis vaikuttaa vaikealta? Voin paljastaa, että se jos joku on miehille punainen lippu. Eihän naisen aktiivisuus tarkoita mitään muuta kuin että hän haluaa tutustua mieheen. Jos haluat antaa jonkun muun kuvan itsestäsi, tee miten haluat.

Vierailija
226/237 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat puusilmiä. Itse miehenä ajattelisin, että nainen joka ottaa helposti kontaktia ja pyyteleet treffeille tekee sitä varmaan monelle muullekin miehelle.

Kun taas nainen joka ei sitä tee ei tee tuskin muillekaan helposti.

Minä juuri haluaisin olla se mies, joka saa sen naisen kiinnostumaan itsestäni.

Mitä haastetta on niissä naisissa jotka saa tuosta vaan ilman mitään, vain sormea koukistamalla.

Aivan nurinkurinen miesten ajatusmaailma.

Oletko tullut ajatelleeksi, että sama ajatus pätee myös miehiin? Jos noudatat omaa viisauttasi niin et vastaa innokkaille miehille?

Itse asiassa tuo ajatuksesi pätee *ainoastaan* miehiin. Helposti ja innokkaasti lähestyvä mies tekee samaa todennäköisesti monelle yhtäaikaa. Pelimiehet hakevat varap*illuhaaremia ja paikkaavat vapautuneita paikkoja jatkuvasti. Uskallan väittää, että naiset eivät yleensä tee samaa ainakaan vastaavassa mittakaavassa.

Minä olen mies ja voin kertoa, että kun etsin rakkautta niin en etsi mitään haastetta, vaan sitä oikeaa naista. Jos sen oikean naisen sattuisi saamaan sormea koukistamalla, mikäs sen parempaa? Jos "metsästys" on molemminpuolista niin todennäköisemmin ollaan myös ne oikeat ihmiset toisillemme. Jos jompaa kumpaa joudutaan yksipuolisesti kovasti suostuttelemaan ja jahtaamaan, en povaisi kovin pitkällistä suhdetta.

Vierailija
227/237 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monesti ovat tavallaan *sieluttomia*, koska jotkut pystyvät menemään hyvinkin pian, jospa ensinäkemältä sänkyyn tuntemattoman ihmisen kanssa.

*Herkemmät sielut* eivät siihen vaan pysty, uskoisin.

Tämä koskee niin miehiä kuin naisiakin, herkeämättä ja tunteellisemmat miehetkin tuskin haluavat hypätä sänkyyn vain pelkän seksiä takia, useimmat ainakaan.

Mielestäni se jollain tapaa kuvaa ihmisen ajatusmaailmaa, jotkut vaan eivät halua rikkoa itseään, koska ovat särkyvämpiä.

Jotkut ovat rempseämpiä ja vahvempia, me ihmiset ollaan erilaisia.

Nykyään on vallalla ronski ja suorasukainen toiminta, monissa asioissa.

Kertoohan jo somekin omaa kieltään kaikkine pyllistelykuvineen.

Eivät kaikki kuitenkaan sielläkään halua pyllistellä ja pullistella.

Eivät ainakaan ne *sielukkaammat*

Nykyään kaunis puhetapa, herkkyys ja ajattelevaisuus on miltei kirosana.

Miksi nopea eteneminen seksiin sulkisi nämä pois? Ei taida lopuksi olla kyse muusta kuin häveliäisyyden asteista. Toiset eivät heti kehtaa ja toiset kehtaavat.

Vierailija
228/237 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietitään... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeisimmillä treffeilläni ilmoitin jo ennen istunnon päättymistä, että haluaisin tavata uudelleen. Tällöin arvon leidi alleviivasi, että tuleva viikko on kiireinen: töitä tehtävänä ja muitakin miehiä treffattavana. Mutta sen jälkeen kuulemma voisi nähdä.

Laitoin seuraavan viikon aikana 2-3 päivänä viestiä, koska en halunnut tungeksia. Sitten ehdotin viikon lopussa uutta tapaamista, koska olin sanonut haluavani nähdä uudestaan. Minusta toista ei kannata tuomita ensitapaamisen perusteella, ellei sitten kyseessä ole ilmiselvä pohjanoteeraus (tämä ei ollut).

Arvon leidi sanoi vastauksessaan, ettei kannata nähdä uudestaan, koska en selvästikään ole kiinnostunut päätellen liian vähäisistä viesteistä.

Otin siis nimenomaan erityisesti huomioon arvon leidin toiveet pysyttelemällä vain maltillisesti yhteydessä, ja siedin jopa sen sanomisen ääneen, että muitakin treffaillaan seuraavalla viikolla aktiivisesti. Laitoin vimeiseksi viestikseni maininnan siitä, että varmasti hänelle on tarjolla minua parempaakin seuraa... ainakin yhdeksi yöksi.

Anna tilaa, kun tiedät tulevan viikon aikataulut (jotka nainen oli sulle sanonut) ja et ole "tarpeeksi kiinnostunut". Pitäisi olla koko ajan tuomassa itseensä esiin, vaikka tiedät ettei viikolla onnistuisi (naisen sanoman mukaan) kuitenkaan.

Kuin pikkukakarat ja uudet/uusin/tällä hetkellä mielenkiintoisin lelu. Helpoin ja lyhin tie jne.

Mut joo. Oman kokemuksen mukaan aikatauluista ja omista sanomisistaan perillä olevia naisia on n. 1:12:sta. Jos semmonen sattuu tulemaan vastaan, niin tarttukaa pojat kiinni!

Nainen sanoo olevansa kiireinen ja ei ehdi tavata tarkoittaa sitä sitä ettei ole tarpeeksi kiinnostunut. Kun mies saa naisen silmät säihkymään treffeillä sitä aikaa kummasti löytyy ja mikään välimatka ei ole este.

Tietenkin jos on joku vaikka joku ulkomaanmatka joka on suunniteltu jo kuukausia aikaisemmin tekee tähän poikkeuksen. Mutta noin pääsääntöisesti jos nainen kokee jonkun pyykkien viikkaamisenkin olevan tärkeämpää tekemistä kuin miehen tapaaminen niin ei siinä hirveästi voi olla toiveita romantiikasta.

Kyllä sinkun rytmiin tottuneena jos sanoo, että on kiireinen, sitä on oikeasti kiireinen. Sovitut menot ja työt, pakollisia. Ei siinä jaksa uhrata aikaa treffeille, kun viikon päästä olisi yksi sopiva aikarako, milloin rauhoittua ja keskittyä tilanteeseen.

Sellaista miestä en ole vielä tavannut aikuisiällä, jonka vuoksi olisin lyönyt laimin esimerkiksi vaativia työtehtäviä. Joku potentiaalinen ehkä, kuitenkin käytännössä mitä suurimmalla todennäköisyydellä ei jutusta tule mitään. Sinne meni ja hommat rästissä. Moni mies ei ymmärrä tätä, kun niille selittää.

Onko sinulla ylipäänsä aikaa ihmissuhteelle?

Vierailija
229/237 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

221, yleensä näin on.

Toki en ole psykologi. Ihan omalla elämänkokemuksella sanottuna.

Suhtautuu seksiin hyvinkin myönteisesti, mutta ei ensiesittelyssä eikä jokaisen ehdokkaan kanssa.

Puhuu kauniisti tarkoittaa esimerkiksi ystävällistä, rauhallista, toista kunnioittavaa puhetapaa.

Siihen ei kuulu kirosanat, alatyyliset ilmaisut ja ehdotukset.

Siis ylipäätään sellainen puhe josta tulee ilmi sen ihmisen ajatusmaailma ja juuri se sielukkuus.

Luulet siis, että seksiin edetään aina kirosanoilla ja alatyylisillä ilmauksilla? Kyllä se ainakin minulle yleensä tapahtuu sanattomalla viestinnällä. Ihan kauniisti jopa, voisi sanoa.

Vierailija
230/237 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin monet miehet luulevat, että alussa seksistä pidättyväinen nainenä on seksikielteinen tai häneltä *ei voi kuvitellakaan* saavansa seksiä?

Tämä ei useinkaan ole totta.

He voivat tutustumisen jälkeen olla hyvinkin lämpimiä, aktiivisia ja seksimyönteisiä.

Eivät vain jokaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
231/237 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt tahdotaan tahallaan vääntää ja kääntää asiat oman kantansa mieleisensi ja tahallaan väärin.

Kyllähän täälläkin on ollut varsin suorasukaista ja jopa alatyylistä kieltä. Esimerkiksi aiemmassa keskustelussa jossa vaihdettiin mielipiteitä pitääkö ensitreffeillä saada seksiä.

Kyllä siinä puheet ja naisen arvostus oli kaukana *kauniista*.

Vierailija
232/237 |
22.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä naisena olen mieluummin hiukan etäinen kuin liian tyrkky.

Ettei miehet luule minulta saavan seksiä sormea koukistamalla tai kuvittelevat minulta saavansa helpommin seksiä kun olen *helposti lähestyttävä*.

Tämähän täällä tuli ilmi, vaikka miehet toista kovasti väittävät.

Tästähän juuri on perimmältään kyse.

Miehet odottavat innokkaittwn naisten yhteydenottoa, koska se on vaivatonta ja seksiä saa heiltä helpommin.

Viis siitä minkälainen nainen muuten on.

Seksi edellä mennään.

Vierailija
233/237 |
23.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä naisena olen mieluummin hiukan etäinen kuin liian tyrkky.

Ettei miehet luule minulta saavan seksiä sormea koukistamalla tai kuvittelevat minulta saavansa helpommin seksiä kun olen *helposti lähestyttävä*.

Tämähän täällä tuli ilmi, vaikka miehet toista kovasti väittävät.

Tästähän juuri on perimmältään kyse.

Miehet odottavat innokkaittwn naisten yhteydenottoa, koska se on vaivatonta ja seksiä saa heiltä helpommin.

Viis siitä minkälainen nainen muuten on.

Seksi edellä mennään.

Ei, ei ja ei. Parisuhdetta etsivät miehet odottavat naisilta aktiivisuutta. P*llun perässä juoksevat miehet laittelevat viestiä kaikille ja jututtavat baarissa kaikkia, jotka jotenkuten siihen hommaan kelpaisivat. Tämäkin on selitetty täällä jo.

Vierailija
234/237 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin miehelle.

Vierailija
235/237 |
08.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittaisin miehelle.

Eiköhän tuo 2,5 vuotta vanha tapaus ole jo käsitelty. Ei auta enää soitella.

Vierailija
236/237 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

havaittua kirjoitti:

Kukaan ei voi tietää varmaksi. Muutama neuvo kuitenkin, näin miehen näkökulmasta.

Hämmästyttävää kyllä naiset usein päättelevät miehen aikeita sillä perusteella kuinka fiksulta, mukavalta, komealta, sivistyneeltä tai sytyttävältä mies tuntui. Ikävä kyllä se onko mies sinusta kiinnostava vai epäkiinnostava ei kerro tämän aikeista suhteesi mitään. _Kiinnostus_ ja _kiinnostavuus_ eivät ole sama asia.

Miksi miehet sitten toimivat näin? Koska miehen on vaikeampaa päästä treffeille ja miehen on erityisesti vaikeampaa löytää seksikumppaneita. Useimmille miehille on eduksi pitää ympärillä kiinnostuneita naisia, jos sellaisia löytyy. Miehellä ei ole varaa, kuten naisilla, dumpata vain puolittain kiinnostavia tuosta vain.

Usein tämä toimii tikapuuperiaatteella:

- potentiaalinen elämänkumppani

- mahdollisesti elämänkumppani, jos en löydä hotimpaa

- FWB

- irtosuhde, "panisin selvin päin"

- irtosuhde, "panisin kännissä"

- ei kiitos

Mitä suositumpi mies, sitä helpompaa on toimia näin.

Epäsuosittu mies on puolestaan valmiimpi yrittämään tutustumista vaikkei heti klikkaisi.

Mulla on kyllä samantyyppinen arviointi asteikko miehille vaikka olen ihan naisellinen hetero nainen. Aika valhemaailmassa saa elää jos kuvittelee että kaikki naiset ajattelee noin ja kaikki miehet näin. Eiköhän jokainen jokainen ole yksilö.

Vierailija
237/237 |
08.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietitään... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten yrität deittailla, jos ei ole aikaa miehille? Vai ihanko puskista ne miehet vaan tunkee aina kysymään treffeille? Tätä mä en sitten vaan käsitä, mitä nämä kiireiset naiset oikein tekee deittisaiteilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi