Oon vähän pettynyt. Kävin la treffeillä..
Ja mies tuli vielä meille hetkeksi treffien jälkeen, koska meillä synkkasi niin hyvin. Mies sanoi, että mun kanssa on helppo olla ja kyseli milloin nähdään. Suudeltiin myös ja oli kyllä hyvä suudelma. Seksiä ei ollut.
Nyt miehestä ei ole kuulunut mitään. Ei viestin viestiä. Aika pettynyt olen. Miksi mies puhui noin, jos ei ollut tosissaan? Mies vaikutti myös todella fiksulta ja mukavalta.
Kommentit (237)
Jännä juttu että olet sinkku....
Höpsis nyt. Laitat huomenna tai keskiviikkona viestiä että "on ilmoja pidelly mitäs kuuluu". Tule sit kertomaan tänne mitä vastaa. Jos ei mitään tai älyttömällä viiveellä niin sitten tiedät mikä homma.
Mieshän teki sinulle selväksi että haluaa tavata uudelleen. Ehkä odottaa vastaustasi?
T. Mies
Hah. Hyvä vaan sille miehelle, jos pysyy susta erossa. "En voi kun olen nainen."
Varmaan yhteiselokin kanssasi olisi sitä, että et voi sanoa kun olet nainen ja odotat vaan, että mies tajuaisi tahtosi sanomatta.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään ole laittanut viestiä. Olen nainen ja minulla on kyllä muitakin ottajia. Mutta tästä miehestä olisin ollut kyllä erityisen kiinnostunut. Entinen mieheni, jonka jätin, oli passiivinen. Toista passiivista en enää huoli. Kyllä mies on se, joka sen viestin treffien jälkeen laittaa.
Ap
Olet nainen? Urpo sinä olet.
En tosiaan pistä viestiä. Mä sanoin miehelle myös että olisi kiva tavata ja viihdyn hänen seurassaan.
Eiköhän tää homma ole tällä selvä.
Mitä vastasit siihen milloin nähdään?
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina treffit, siis kaksi päivää sitten? Hah. Kuinka hätähousu oikein olet?
Minusta ainakin on ihan normaalia jos menee useita viikkoja ennen kuin taas soittaa ja tapaa.
Minä laitoin viestin heti treffien jälkeen kotimatkalla. Mitä sitä odottamaan jos toisesta tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina treffit, siis kaksi päivää sitten? Hah. Kuinka hätähousu oikein olet?
Minusta ainakin on ihan normaalia jos menee useita viikkoja ennen kuin taas soittaa ja tapaa.
Haluan kyllä näin miehenä kuulla neuvona, että näinkö kannattaa toimia?
Ei kannata toimia noin. Kyllä nainen olettaa että mies ei ollut kiinnostunut jos hänestä ei kuulu viikkoihin mitään. Sitä paitsi miksi pitäisi odottaa edes 2 päivää jos on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään ole laittanut viestiä. Olen nainen ja minulla on kyllä muitakin ottajia. Mutta tästä miehestä olisin ollut kyllä erityisen kiinnostunut. Entinen mieheni, jonka jätin, oli passiivinen. Toista passiivista en enää huoli. Kyllä mies on se, joka sen viestin treffien jälkeen laittaa.
Ap
No sitten annat jonkun muun niistä ottaa. Mitä sinä tuon perään ruikutat kun ei se edes kiinnostanut niin paljon että viestin pistäisit.
Ai mitä eikö ne muut olekaan yhtä hyviä? No sitten laitat viestin miehelle. 
Mun mies sanoi lähtiessä että haluaisi tavata uudelleen, mä sanoin että niin mäkin. Se laittoi viestiä jo kotimatkalta ja joka päivä sen jälkeen.
Jos ei tuo mies ole laittanut mitään viestiä, niin puheet oli vain puheita. Oikeasti kiinnostunut mies ei olisi pysyä housuissaan.
Vierailija kirjoitti:
No niin tiedän, juttu oli siinä. Sanoin olevani pettynyt.
Ap
No käy kun jää paikalleen makaamaan ja odottaa että joku tulee noukkimaan. Annat nyt sitten jonkun muun niistä ottajista tulla ottamaan ja tyydyt siihen. Vietät pettyneenä loppuelämän sen miehen kanssa jota et halunnut. Onnea jatkoon :)
"Haluan tavata uudelleen kunhan työ..(lue. vaimo+lapset) kiireet antavat sen verran periksi"
Sillon ku se oikee osuu kohalle, ei tarvi miettiä tommosia pelejä että kumpi laittaa eka viestiä. Ne viestit vaan sinkoilee kummastakin suunnasta.
Vierailija kirjoitti:
No niin tiedän, juttu oli siinä. Sanoin olevani pettynyt.
Ap
Et sinä ole pettynyt. Sinä olet NAINEN.
Nainen, jolla on paljon ottajia.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies sanoi lähtiessä että haluaisi tavata uudelleen, mä sanoin että niin mäkin. Se laittoi viestiä jo kotimatkalta ja joka päivä sen jälkeen.
Jos ei tuo mies ole laittanut mitään viestiä, niin puheet oli vain puheita. Oikeasti kiinnostunut mies ei olisi pysyä housuissaan.
Höpö höpö. Nimenomaan hoiti tuon niin että teki selväksi haluavansa tavata uusiksi ja jätti yhteydenoton naiselle koska on kohteliasta tehdä torjumisesta toiselle mahdollisimman helppoa ja epäsuoraa.
Vierailija kirjoitti:
En tosiaan pistä viestiä. Mä sanoin miehelle myös että olisi kiva tavata ja viihdyn hänen seurassaan.
Eiköhän tää homma ole tällä selvä.
No on, kun noin toimit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä laitoin viestin heti treffien jälkeen kotimatkalla. Mitä sitä odottamaan jos toisesta tykkää.
Jos ihmisellä on elämä niin ehkä hänellä on jotain muutakin tekemistä kuin vain soitella ja käydä treffeillä koko ajan.
Totta kai. Todennäköisyys laskee koko ajan sitä mukaa kun käy oudommaksi, mutta vielä se on ihan mahdollista.