Nainen jätti ja raivoaa kun en ota riittävän raskaasti
Seurustelin n. 3 vuotta erään naisen kanssa, mikä päättyi hiljattain siihen, että hän jätti minut lähettämällä muutaman harvinaisen häijyn tekstarin ja blokkaamalla sitten ilman että olisin mitään edes vastannut. Nyt viikkoa myöhemmin kuitenkin soittelee ja raivoaa siitä, miten kylmä ja tunteeton olen, kun en olekaan eron jäljiltä niin masentunut, että olisin menettänyt toimintakykyäni (kuten hän väittämänsä mukaan on).
Mites tällaiseen pitäisi suhtautua?
M47
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Miksi vastaat puheluihin ja et blokkaa viestejä?
Ei mulla ole ollut elämässäni tapana blokkailla yhtään ketään.
ap
Älä vastaa mitenkään. Anna mokoman marinoitua omassa liemessään, itsehän hän koko sopan keitti.
Eukko otti ja lähti - sinunhan ei nimenomaan tarvitse ottaa mitää kantaan koko asiaan. Etsi uusi.
Varmaan jätti sen takia, että koki sun olleen tunteeton. Nyt sitten purkautuu se kaikki kolmen vuoden aikana patoutunut viha.
Ei tuo toki normaalia oo, tasapainoinen nainen olisi jättänyt aiemmin, heti kun huomasi tunteidesi vähyyden.
Nyt et vastaa sille yhtään mitään.
Itsehän hän halusi lopettaa suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla ole ollut elämässäni tapana blokkailla yhtään ketään.
ap
Nyt on ehkä aika. Olet tekemisissä sekopään kanssa:/
Muistan yhden, joka ihmetteli ettenkö uhkaakkaan itsenmurhalla, kun sen kaverin ex poikaystävä oli uhannut.
Hämmennyksessäni en saanut suustani muuta ulos, kuin "ai sinunko takia?"
Vierailija kirjoitti:
Muistan yhden, joka ihmetteli ettenkö uhkaakkaan itsenmurhalla, kun sen kaverin ex poikaystävä oli uhannut.
Hämmennyksessäni en saanut suustani muuta ulos, kuin "ai sinunko takia?"
Se oli luultavasti paras vastaus:D
Pienillä lapsillahan saattaa olla suutuksissaan sellaisia tempauksia, että pakataan reppu ja lähdetään muka mummin (kummin, tädin. . .) luo, tai mennään piiloon vinttiin, niiskuttaen että kyllä ne vanhemmat sitten itkee, kun ollenkin poissa.
Tämä nainen kokee/tuntee ehkä samanlaista nyt, mutta lapsellistahan se on. En sinuna pitäisi yhteyttä.
Laita sille viesti:
>Olen Virkavapaalla
Ja liitteeksi paikallisen Mielenterveystoimiston yhteystiedot.
Lapsellista valtapeliä. Tyttöystävä pyytäköön anteeksi, ennen kuin sinun tarvitsee tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista valtapeliä. Tyttöystävä pyytäköön anteeksi, ennen kuin sinun tarvitsee tehdä mitään.
Tällä tapauksella oli kyllä muutenkin taipumusta valtapeleihin. Karseita tilanteita kun en lähtenyt niihin mukaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä tapauksella oli kyllä muutenkin taipumusta valtapeleihin. Karseita tilanteita kun en lähtenyt niihin mukaan.
ap
Kuitenkin kolme vuotta katselit. Oliko hyvää menoa makkarissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kuitenkin kolme vuotta katselit. Oliko hyvää menoa makkarissa?
Ottamatta kantaa makkariin tai muuhun, hyviä hetkiä ja asioita oli enemmän kuin valtapeleihin liittyviä huonoja.
ap
Vierailija kirjoitti:
Varmaan jätti sen takia, että koki sun olleen tunteeton. Nyt sitten purkautuu se kaikki kolmen vuoden aikana patoutunut viha.
Ei tuo toki normaalia oo, tasapainoinen nainen olisi jättänyt aiemmin, heti kun huomasi tunteidesi vähyyden.
Olen enemmän sellainen tasainen luonne, josta ei näe päältäpäin, vaikka menisi miten huonosti. Jos joku pitää sitä tunteettomuutena, niin so be it.
ap
Samoin minun eksä suuttui koska menin baariin seuraavana iltana etsimään uutta daamia. Sitten eksä sanoi ettei ole edes jättänyt minua mutta minäpä olin tiukkana että jätit ja minulla on oikeus etsiä uusi kumppani heti.
Niin moni nainen luulee olevansa se lahja ihmiskunnalle,miehille siis. Sitte mies pistää pakit tai ei itke perään niin alkaa tajuaan totuuden.
Etäisän näkökulma: meistä tuli lasten kanssa paljon läheisemmät, kun alettiin tavata vartavasten silloin kun huvittaa. Nähdään lyhyemmin mutta tiheämmin. Jutellaan paljon enemmän asioista. Ennen ne tuli luokseni ja linnoittautui huoneisiinsa, nyt käydään syömässä, kahviloissa jne. ja kohdataan oikeasti. Äitinsä pisti hanttiin myös ja yritti jopa lastensuojeluilmoitusta tehdä.
Kunnon manipulaattori-Maria.
Tuollaisille kannattaa näyttää heti alkuun ovea, ettei päädy ap:n kuvailemaan tilanteeseen.