Sinkun tuskat
Kaipaan vain purkaa hieman tuntojani anonyymisti, en odota konkreettisia ratkaisuehdotuksia. Tiedostan myös kyseessä olevan varmaan se klassisin sinkkujen ongelma.
Eli, minua surettaa, koska en ole löytänyt "sitä oikeaa". Olen tapaillut roppakaupalla mukavia ja komeitakin miehiä, mutta kaikista näistä jutuista on puuttunut se oikea tunne, halu mennä eteenpäin. Tarvitsen tuon intuition tuoman vahvistuksen, että tämä tyyppi tuntuu nyt oikealta tai ainakin sinnepäin.
En ole myöskään tapaillut sellaista miestä, jonka kokisin pystyvän ymmärtämään minua. Pitkään ajattelin, että eihän se nyt niin tärkeää olekaan, kunhan seksijutut sun muut toimii. No, nyt ymmärrän kaipaavani ihan kamalasti sellaista sielujen sympatiaa, että koen toisen todella tajuavan, mitä tarkoitan. Kavereina minulla on kyllä ollut ja on edelleen sellaisia miehiä, joiden koen pystyvän ymmärtämään minua hyvinkin, mutta he sitten ovat ihan syystä vain kavereita.
Tuntuu kovin lohduttomalta. En tietenkään haluaisi olla näin vaativa, mutta minkäs teet. Jokaisen mönkään menneen suhdeviritelmän jälkeen on jaksettava keräillä itsensä rippuset ja lähdettävä uudestaan metsälle, koska rakkauden kaipuu on niin kova. Väsyttää ja surettaa.
Kommentit (199)
Mitä ovat nämä muut vaatimukset, joita miehestä haluat ja joita nämä kaverimiehet eivät ole täyttäneet? Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ovat nämä muut vaatimukset, joita miehestä haluat ja joita nämä kaverimiehet eivät ole täyttäneet? Ihan mielenkiinnosta vaan kysyn.
Ihan hyvä kysymys ja multa hiukan hassusti muotoiltu lause aloituspostauksessa. Mun kaverimiehiin oon tutustunut etupäässä opiskeluaikoina. Eipä heissä muuta vikaa ole, kuin että tuntuneet tosiaan aina vain kavereilta. Oma miesmaku on myös yleisesti ottaen vähän erilainen, kuin nuo oman alan miehet.
Sinä sentään olet päässyt tapailemaan komeita miehiä, itse en saa yhtään ketään. No saisin jos huolisin ruman 60-vuotiaan miehen, mutta enpä taida koska olen itse vasta päälle parikymppinen. On ihan helvetin masentavaa elää tajuten, ettei koskaan tule pääsemään suhteeseen.
N24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan vain purkaa hieman tuntojani anonyymisti, en odota konkreettisia ratkaisuehdotuksia. Tiedostan myös kyseessä olevan varmaan se klassisin sinkkujen ongelma.
Eli, minua surettaa, koska en ole löytänyt "sitä oikeaa". Olen tapaillut roppakaupalla mukavia ja komeitakin miehiä, mutta kaikista näistä jutuista on puuttunut se oikea tunne, halu mennä eteenpäin. Tarvitsen tuon intuition tuoman vahvistuksen, että tämä tyyppi tuntuu nyt oikealta tai ainakin sinnepäin.
En ole myöskään tapaillut sellaista miestä, jonka kokisin pystyvän ymmärtämään minua. Pitkään ajattelin, että eihän se nyt niin tärkeää olekaan, kunhan seksijutut sun muut toimii. No, nyt ymmärrän kaipaavani ihan kamalasti sellaista sielujen sympatiaa, että koen toisen todella tajuavan, mitä tarkoitan. Kavereina minulla on kyllä ollut ja on edelleen sellaisia miehiä, joiden koen pystyvän ymmärtämään minua hyvinkin, mutta he sitten ovat ihan syystä vain kavereita.
Tuntuu kovin lohduttomalta. En tietenkään haluaisi olla näin vaativa, mutta minkäs teet. Jokaisen mönkään menneen suhdeviritelmän jälkeen on jaksettava keräillä itsensä rippuset ja lähdettävä uudestaan metsälle, koska rakkauden kaipuu on niin kova. Väsyttää ja surettaa.
Kovin tuttua, minullekin tuntemuksesi; lienenkö sitten yksi lemppaamistasi miehistä, jolla ei ollu "sitä jotakin" - Vaan entä jos vaihteeksi pitäsit taukoa "metsästyksestäsi"? Ja yrittäsit olla hetken ajattelematta lainkaan kumppanin löytämistä ja kohtaamista? - Tiedän tämä voi tuntua pahalta. - Mutta ainakin itse uskon, että mysösinkkuna voi elää hyvää, etten sanosi erinomaista ja tyydyttävää elämää. - Vaikka sisimmässä olsikin tunne, että olisi suuri halu ja toive löytää "se" oma rakas ja erityine rinnalle ja jolla olisi suunnilleen samantapaisia ajatuksia, yhteisestä tulevaisuudesta.
Kiitos vastauksestasi. Olet ihan oikeassa, jossain vaiheessa saattaa olla tarpeen ottaa aikalisä koko touhusta. Ja silloin elämä vasta meneekin hukkaan, kun ajattelen sinkkuelämääni läpeensä kurjana ja tyhjänä.
En muuten itse sanoisi tai ole sanonut kenellekään, että häneltä puuttuisi "sitä jotakin" - mielestäni tällaisessa tilanteessa kyse on siitä, ettemme ole tarpeeksi yhteensopiva match. En todellakaan esimerkiksi halua minkäänlaista jännittävää miestä tai jotakin alfaurosta, haen sellaista henkilöä, joka tuntuu itselleni sopivalta.
Samoja tuntemuksia täälläkin. Pitkä suhde takana ja paria yritystä lukuunottamatta sinkkuelämää on täyttänyt muutamat irtosuhteet. Kaipaan toisaalta parisuhdetta, mutta ehkä mun pitää ensin selvittää, mitä oikeasti haluan ja jatkaa sitten "sen oikean" etsimistä. Tällä hetkellä tuntuu helpolta sanoa mitä en halua.
Vierailija kirjoitti:
Sinä sentään olet päässyt tapailemaan komeita miehiä, itse en saa yhtään ketään. No saisin jos huolisin ruman 60-vuotiaan miehen, mutta enpä taida koska olen itse vasta päälle parikymppinen. On ihan helvetin masentavaa elää tajuten, ettei koskaan tule pääsemään suhteeseen.
N24
Mä olen ihan tavallisen näköinen nainen ja mun mielestä komeita ovat vastaavasti tavallisen näköiset miehet. Mun silmissä se mieheys tekee niistä hyvännäköisiä. En oikein tiedä, mitä sulle sanoisin, kun olen itsekin niin hukassa tilanteeni kanssa. Ehkä toivotan vaan tsemppiä ja muistutan, että 24-vuotiaana peli ei ole vielä pelattu! Miehiäkin löytyy niin moneen lähtöön, ehkä sieltä omanikäisistä löytyis se yksikin hyvä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Samoja tuntemuksia täälläkin. Pitkä suhde takana ja paria yritystä lukuunottamatta sinkkuelämää on täyttänyt muutamat irtosuhteet. Kaipaan toisaalta parisuhdetta, mutta ehkä mun pitää ensin selvittää, mitä oikeasti haluan ja jatkaa sitten "sen oikean" etsimistä. Tällä hetkellä tuntuu helpolta sanoa mitä en halua.
Kuulostaa tutulta. Turn-offeja on tosiaan tullut kartoitettua matkan varrella epäsopivia tyyppejä deittaillessa. Omalla kohdallani veikkaan kyllä, että jos ja kun johonkin henkilöön tykästyn, se tulee tulemaan itselleni hienoisena yllätyksenä :D usein olen yllättänyt itseni näissä kuvioissa.
Kyllä se on naisilla raskasta kun karkkipussissa on niin paljon karkkeja, että tulee ähky eikä mikään kelpaa.
On se miehenä helppoa kun ei ole mistä valita.
M35
Oletko kokeillut treffeillä kannabista tai jotain nappien popsimista. Ehkä niistä saisi sellaisen jännän olon, jota haet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on naisilla raskasta kun karkkipussissa on niin paljon karkkeja, että tulee ähky eikä mikään kelpaa.
M35
Tässähän se jo tulikin tiivistettynä.
Miesten ongelmat on se että eivät saa ketään vaikka kriteerit olisi matalalla.
Naisten ongelma on se että kukaan saatana sadoista ehdokkaista ei säväytä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Niin no, minkäs sitä luonnolle mahtaa ja sille, että naisen ja miehen seksuaalisuudet nyt vaan ovat lähtökohtaisesti erilaisia.
En halua ratkaisuehdotuksia, enkä kuulla mitä vikaa minussa on. Haluan vain haukkua miehiä. Kiitos kun kulutit aikaasi. Älä vastaa, jos haluat sanoa mielipiteesi. Voit enintään lohduttaa, että voi voi, onpa sinulla ollut vaikeaa. Kyllä me kaikki ymmärrämme sinua, uhri.
Eiköhän tuo ole kaikista yleisin ok/hyvännäköisten naisten ongelma. Ei löydy sopivaa, koska kriteerit on niin korkealla, että kelpaa vain ne harvat miehet, jotka kelpaavat kaikille muillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Tiivistettynä ja liioiteltuna. Miksi ihmeessä naisten tai miesten pitäisi laskea rima jotenkin "tarpeeksi alas" tai tyytyä vaan johonkin ihmiseen kumppanin ja parisuhteen saadakseen? Itse olen mieluummin yksikseni ja harrastan irtosuhteita, kuin lähden suhteeseen jonkun ihan ok tyypin kanssa. Jos ei koskaan löydy sitä oikeaa, niin ei sitten. Väkisin en ala mitään virittelemään, enkä ottamaan ketä tahansa elämääni. Toivottavasti niin ei tee kukaan muukaan.
Tässä tuli myös syy siihen miksi suurin osa tavismiehistä on aina yksin kun pieni osa korkeatasoisimmista miehistä pitää naisia panoringeissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35
Tiivistettynä ja liioiteltuna. Miksi ihmeessä naisten tai miesten pitäisi laskea rima jotenkin "tarpeeksi alas" tai tyytyä vaan johonkin ihmiseen kumppanin ja parisuhteen saadakseen? Itse olen mieluummin yksikseni ja harrastan irtosuhteita, kuin lähden suhteeseen jonkun ihan ok tyypin kanssa. Jos ei koskaan löydy sitä oikeaa, niin ei sitten. Väkisin en ala mitään virittelemään, enkä ottamaan ketä tahansa elämääni. Toivottavasti niin ei tee kukaan muukaan.
Suurinosa miehistä ei irtosuhteita saa. Tässäkin näkyy se naisten mahdollisuus ottaa irtosuhde silloin kun tuntuu siltä. Monet naiset vielä pyörittää peliä miesten kustannuksella
Mä luulen että se on ihan sattuman kauppaa että löytää sellaisen ihmisen, jonka kohdalla tulee sellainen tunne, että tässä on "se jokin". Itse oon paljon kanssa deittaillut ja pari kertaa olen sen tunteen kokenutkin, mutta valitettavasti en ole saanut tunteilleni vastakaikua.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että se on ihan sattuman kauppaa että löytää sellaisen ihmisen, jonka kohdalla tulee sellainen tunne, että tässä on "se jokin". Itse oon paljon kanssa deittaillut ja pari kertaa olen sen tunteen kokenutkin, mutta valitettavasti en ole saanut tunteilleni vastakaikua.
Itse olen huomannut että naiset tuntee tuon "sen jonkin" vain niiden tiettyjen samojen miesten kanssa.
Meanwhile 99% suomen sinkkumiehistä on ilman ja naiset pyörii panoringeissään pelimiesten kanssa.
Game over.
Kovin tuttua, minullekin tuntemuksesi; lienenkö sitten yksi lemppaamistasi miehistä, jolla ei ollu "sitä jotakin" - Vaan entä jos vaihteeksi pitäsit taukoa "metsästyksestäsi"? Ja yrittäsit olla hetken ajattelematta lainkaan kumppanin löytämistä ja kohtaamista? - Tiedän tämä voi tuntua pahalta. - Mutta ainakin itse uskon, että mysösinkkuna voi elää hyvää, etten sanosi erinomaista ja tyydyttävää elämää. - Vaikka sisimmässä olsikin tunne, että olisi suuri halu ja toive löytää "se" oma rakas ja erityine rinnalle ja jolla olisi suunnilleen samantapaisia ajatuksia, yhteisestä tulevaisuudesta.