Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron teille totuuden abiristeilystä

Abi
18.02.2018 |

Kuten moni tietää, siellä juodaan. mutta tajuatteko oikeasti kuinka paljon. Olin itse äskettäin kavereiden kanssa. On niitäkin, jotka eivät örvellä, mutta tuskin yhtään absolutistia matkassa. Älkää uskoko lapsianne, jotka väottävät muuta. Suurin osa päätyy oksentamaan aamuyöstä, käytävät ei hiljene vaan humalaiset teinit huutaa vielä viiden aikaan. Bileet jatkuu koko yön, ei juuri minkäänlaista valvontaa. Jäi ahdistunut olo, vanhemmat ei ilmeisesti tienneet mihin olivat antaneet luvan.

Kommentit (183)

Vierailija
121/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanoin, tämäkin saattaa nyt tulla Abi-paralle järkytyksenä, mutta aika suuri osa palstalaisista on aikanaan varmaan itsekin ollut abiristeilyllä ja tietää ihan tasan tarkkaan, millaista se meno on. Moni on vielä lisäksi opiskeluaikoina kiertänyt GOOMit ja muut ja tietää, millaista meno niillä risteilyillä on parhaimmillaan kolme risteilyä putkeen. Ja ihan kaikki (lukuunottamatta teinivahvistuksia) palstalaiset ovat olleet sen 18-vuotta ja tietävät, millaista meno silloin oli. Että juu, ei varmasti tule yllätyksenä tuo meno. Suurin osa ihmissitä kasvaa tuosta vaiheesta ohi aikuistuessaan, joillekin, onneksi harvoille, se touhu jää päälle ja pitää päästä kaiken maailman Tallinnanreissuille aikuisenakin örveltämään. Sellaista tämä elämä on. Eikä elämästä kannata noin kovin järkyttyä - menee muuten kovin rankaksi sinulla tuo päivästä päivään selviäminen.  

Vierailija
122/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Oksettaa ajatuskin, kun ajattelen vanhempiani panemassa kaatokännissä laivalla. Ällöttävä mielikuva ja toivottavasti ei ole totta vaikka olivatkin lukiossa samalla luokalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaaa abien ,amisten ym juhlia!Kyllä se elämä ja ehkä järkikin joskus ehkä voittaa

Vierailija
124/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta abikeväästäni on nyt tasan kymmenen vuotta. Voi niitä aikoja, ja voi kun nyt saisi palata vaikka viikoksi lukioon ja kotikaupungin kaduille. :')

Vierailija
125/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuotanoin, tämäkin saattaa nyt tulla Abi-paralle järkytyksenä, mutta aika suuri osa palstalaisista on aikanaan varmaan itsekin ollut abiristeilyllä ja tietää ihan tasan tarkkaan, millaista se meno on. Moni on vielä lisäksi opiskeluaikoina kiertänyt GOOMit ja muut ja tietää, millaista meno niillä risteilyillä on parhaimmillaan kolme risteilyä putkeen. Ja ihan kaikki (lukuunottamatta teinivahvistuksia) palstalaiset ovat olleet sen 18-vuotta ja tietävät, millaista meno silloin oli. Että juu, ei varmasti tule yllätyksenä tuo meno. Suurin osa ihmissitä kasvaa tuosta vaiheesta ohi aikuistuessaan, joillekin, onneksi harvoille, se touhu jää päälle ja pitää päästä kaiken maailman Tallinnanreissuille aikuisenakin örveltämään. Sellaista tämä elämä on. Eikä elämästä kannata noin kovin järkyttyä - menee muuten kovin rankaksi sinulla tuo päivästä päivään selviäminen.  

Sama viesti on kirjoitettu vähän eri sanoin jo kolmisenkymmentä kertaa ketjussa.

Vierailija
126/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeps. Ja siellä harrastetaan ihan järkyttävän paljon seksiä. Valvojaopettajat abien kanssa muun muassa :( Tai näin ainakin omalla abiristeilyllä.

Kumpaa sukupuolta valvojaopettajat olivat? Minkä ikäisiä?

Mä paneskelin noin kolmikymppisen miesopettajan kanssa.

Hyvä sinä! Niin pitääkin.

Vierailija
127/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan vähänkö siellä myös pannaan! Olis monen neidin äipät ihmeissään, kun tietäisivät miten mukavaa oli olla baarimikkona laivalla aina abiristeilyjen aikaan. Siinä soosit lentelivät ja nuoret neidit nielivät. Ihan mahtavaa! Joskus nämä neidit suostuivat kimppoihinkin. 

Siinä peppu punersi, kun parhaimmillaan kolme miestä pisti 19 -kesäistä neitoa naiseksi. :) 

Vierailija
128/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo juttu.

Olinkohan minä sitten valvojana jollain feikkiabiristeilyllä viime vuonna?

Tottakai alkoholia käyttivät mutta ihan kohtuudella. Jotkut varmaan paneskelivatkin mutta ei siellä mitään yleisiä orgioita ole. 

Kyllä se vaan on ihan oma valinta kuinka paljon alkoholia käyttää ja kuinka muuten käyttäytyy. Jos ei ole tuohon ikään mennessä kasvanut senvertaa aivoja, voi olla ettei niitä kasva koskaan. 

Nämä nykynuoret ovat ihan oikeasti fiksumpia kuin me vanhat kävyt omana aikanamme. Alkoholia käytetään keskimäärin vähemmän ja totta kai alkoholin lieveilmiötkin ovat silloin vähäisempiä. Olen myös ymmärtänyt, että nykyään juhliminen on yhteisöllisempää, eli siis todella vietetään aikaa yhdessä isommalla porukalla, kun taas mitä itse muistan niin enemmän haahuiltiin yksin tai kaksin tuntemattomien seassa. Toisaalta jos aloittajan kaltainen nuori ei ole muuta nähnyt, sellainen aamuun asti juominen ja mekastaminen epäilemättä vaikuttaa holtittomalta.

Vierailija
129/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aikaa kun olin abi yli 40vuotta. Ei näytä yhtään sen kummemalta meno tänäpäivänäkään kuin silloin: seksiä harrastetaan kuten ennenkin...ja MIKSI ei?  Mulla sattu oleen risteilyllä silloin n30v. nainen ja HUH HUH mitkä kyydit sain! Jäi lähtemättömästi mieleeni ne orgasmit jotka tämä nainen sai!

Vierailija
130/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiennyt, että siellä on mukana valvojaopettajia!

Vierailija
131/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa nuorten pitää hauskaa, kunhan ei aivan totaaliöveriksi mene. Työelämä ehtii kangistaa tai työttömyyskortisto lannistaa sitten myöhemmin. Kun oikeasti pitää vastata menoista ja tuloista saaden arjen kokonaisuutena pyörimään. Harva keski-ikäinen haluaa varmaan lähteä enää krapulassa töihin. Ikälisiä negatiivisessa muodossa.

Vierailija
132/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ihan vähänkö siellä myös pannaan! Olis monen neidin äipät ihmeissään, kun tietäisivät miten mukavaa oli olla baarimikkona laivalla aina abiristeilyjen aikaan. Siinä soosit lentelivät ja nuoret neidit nielivät. Ihan mahtavaa! Joskus nämä neidit suostuivat kimppoihinkin. 

Siinä peppu punersi, kun parhaimmillaan kolme miestä pisti 19 -kesäistä neitoa naiseksi. :) 

Heh, hauska ajatus, mutta ei taida olla totta.

Mä olin ainakin 19-vuotiaana abina ihan tyttö vielä, että ei ollut mielessä mitkään kimppahommat tai muut extremet. Silloin seksistä ajattelin vain romanttisessa mielessä yhden ja saman poikaystävän kanssa. Uskon suurimman osan lukiolaisista olevan tällaisia.

Vierailija
133/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olin ainakin 19-vuotiaana abina ihan tyttö vielä, että ei ollut mielessä mitkään kimppahommat tai muut extremet. Silloin seksistä ajattelin vain romanttisessa mielessä yhden ja saman poikaystävän kanssa. Uskon suurimman osan lukiolaisista olevan tällaisia.

Juuri näin. Nuorena aloittaneet lortot A:n papereilla erikseen.

Vierailija
134/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt sentään. Mun abi ainakin pakkasi reppuun nipun koulukirjoja ja kertoi, että koko reissu oli erilaisissa ryhmissä luettu kirjoituksiin. 

Vierailija
135/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi niitä aikoja, pääsispä takas sinne :)

Vierailija
136/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nyt sentään. Mun abi ainakin pakkasi reppuun nipun koulukirjoja ja kertoi, että koko reissu oli erilaisissa ryhmissä luettu kirjoituksiin. 

Meni vedätys näköjään läpi. Olisit puhalluttanut kotoutuessaan.

Vierailija
137/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi niitä aikoja, pääsispä takas sinne :)

Ei missään nimessä kyllä. Nuoruuden kasvukivut ja aivan järkyttävä stressi yo-kirjoituksista pääsykokeineen. Kerrasta poikki. Vuodessa ehtii unohtaa aika paljon jossakin pitsa Raxissa tai vastaavassa hikoillessa pakollista välivuotta ne, jotka eivät heti onnistu.

Vierailija
138/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ei tosiaankaan ole lukioikäisinä mitään jokaisen kanssa panevia seksihulluja. Yli puolet lukioikäisistä tytöistä on kuitenkin jo ollut yhdynnässä, joten kynnys harrastaa seksiä uuden tuttavuuden kanssa on matalampi. Itse kun jaoin abiristeilyllä hytin kolmen muun tytön kanssa, niin yksi tuli hyttiin vasta aamulla kaula syötynä ja vaatteet miten sattuu. Minulla ja toisella tytöllä oli vieruskavereina illalla löytynyt ihastus, mutta seksiä ei harrastettu. Kumpikin seurusteltiin abiristeilyihastuksen kanssa aikamme, minä muutaman kuukauden.

Vierailija
139/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Nuorena aloittaneet lortot A:n papereilla erikseen.

Tai sitten ei. Ihan M:n paperit kirjoitin aikaa ennen E:tä, kaikesta lorttoilusta huolimatta. Toiset vaan osaa ja ehtii kaikenlaista.

Vierailija
140/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ei tosiaankaan ole lukioikäisinä mitään jokaisen kanssa panevia seksihulluja. Yli puolet lukioikäisistä tytöistä on kuitenkin jo ollut yhdynnässä, joten kynnys harrastaa seksiä uuden tuttavuuden kanssa on matalampi. Itse kun jaoin abiristeilyllä hytin kolmen muun tytön kanssa, niin yksi tuli hyttiin vasta aamulla kaula syötynä ja vaatteet miten sattuu. Minulla ja toisella tytöllä oli vieruskavereina illalla löytynyt ihastus, mutta seksiä ei harrastettu. Kumpikin seurusteltiin abiristeilyihastuksen kanssa aikamme, minä muutaman kuukauden.

Seksihullu ei tartte olla että seksi kiinnostaa. Enkä usko että tytöt on koskaan olleet sen romanttisempia kuin pojatkaan, ihan yhtä lailla seksi on aina kiinnostanut molempia. Tyttöjä on vaan ohjattu erilaiseen käytökseen ja "poikaystävä"ajatteluun. 

Ja luuleeko joku tosissaan että seksi estää opiskelun??!! Eiköhän useimmat pysty molempiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi