Kerron teille totuuden abiristeilystä
Kuten moni tietää, siellä juodaan. mutta tajuatteko oikeasti kuinka paljon. Olin itse äskettäin kavereiden kanssa. On niitäkin, jotka eivät örvellä, mutta tuskin yhtään absolutistia matkassa. Älkää uskoko lapsianne, jotka väottävät muuta. Suurin osa päätyy oksentamaan aamuyöstä, käytävät ei hiljene vaan humalaiset teinit huutaa vielä viiden aikaan. Bileet jatkuu koko yön, ei juuri minkäänlaista valvontaa. Jäi ahdistunut olo, vanhemmat ei ilmeisesti tienneet mihin olivat antaneet luvan.
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Jostainhan se aikuisuus on aloitettava ja kyllä luonto korjaa pois heikoimmat yksilöt.
Mitä toi nyt tarkottaa...? Mitkä heikoimmat yksilöt?
Mitä mieltä olette tuosta Tallinnaan yöksi menevästä risteilystä tänä vuonna? Valkeni vasta nyt tuo yöpyminen ja biletys Tallinnan yökerhoissa. Kokemuksia?
Miten tuo eroaa muka tavallisen firman pikkujouluista? Tervetuloa tosimaailmaan pumpulissa kasvanut abi :) Kerroithan kaiken tuon myös omille vanhemmillesi etteivät päästä sinua enää risteilylle mukaan?
Minä pussailin open kanssa abiristeilyllä. Kerroin äidille kyllä (vuosia myöhemmin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo en tajua. En ole koskaan ollut 19-vuotias enkä abi.
Voi hyvää päivää. Millaisia luulit niiden risteilyjen olevan 20 vuotta sitten?
Vahva veikkaus; aloittaja takuulla kuvittelee että abiristeilyt ja muut ovat tuore keksintö eikä niitä ollut ennen 2000-lukua...
Olen ollut 1990 abiristeilyllä, jossa tanssittiin iloisesti tanssilattialla. Ja ostettiin tuliaisia. Ei muuta. Ei se mikään läpi yön risteily ollutkaan.
Onko vielä näin hurjaa menoa kuin muutaman vuotta sitten??
Siellä juodaan ja harrastetaan seksiä. Minä olin abi 20 vuotta sitten. Kyllä kaikki ryyppäsi oikein kunnolla. Minä seurustelin silloin samalla luokalla olevan naisen kanssa. Ryypättiin ja naitiin laivalla. Sitähän se reissu oli.
Kaikkihan sen tietää, että abiristeilyllä ryypätään ja pannaan. Erona on vain se, että nykynuoriso ahdistuu kaikesta. Ennen sitä vain jatkettiin muina miehinä elämää ja koitettiin unohtaa ne mokailut, jotka kylläkin laitettiin kännin piikkiin eli ei niillä muutoinkaan ollut väliä. Nykyään kaikesta tehdään hirveä numero ja haloo ja luullaan, kärpästä härkäseksi.
Muistan kun mieheni kanssa haimme poikamme ja tämän luokkakaverin satamasta abiristeilyn jälkeen. Oli kaksi aika kalpeaa ja hiljaista nuorta miestä takapenkillä. Hiukan huvitti.
Oliko eräs vanhempi julkkis siellä myös?
Entä seksi? Käykö kellään edes mielessä?
Hei joo, kiitos tästä tiedosta. Me abien vanhemmat ei olla oltu koskaan nuoria, ei risteilyillä minkään porukan kanssa. Ollaan aina istuttu kotona ja oltu kodinkoneita eli valmistettu ruokia ja pesty pyykkiä.
Koskaan emme ole juoneet emmekä poltelleet mitään. Suhteitakin meillä oli vastakkaiseen sukupuoleen vasta noin kakskyt vuotta sitten. Nythän olette abit noin 18-19 vuotta.
-91 käytiin abiristeilyllä, silloinhan niihin ei tarvinnut edes nykyisenkaltaisia valvojia. Viinaa sai taxfreestä halvemmalla kuin ravintoloista. Muistaakseni kukaan meidän porukasta ei joutunut putkaan, mutta se voi selittyä sillä, että putkat oli niin täynnä?
Mut pientähän tuo oli, työpaikan virkistyspäivillä kävi poliisit kolme kertaa samana iltana ja saatiin porttikielto useampaan hotelliketjuun.
Itse olin nuorempana töissä ruotsinlaivalla ja mm. Cinderellalla, ihan useamman abi-risteilynkin. Ainakaan silloin abi-risteilyt eivät olleet mitenkään henkilökunnan painajaisia, ihan samanlaista juhlimista siellä näki viikonloppuisin vuoden ympäri.
Ysärillä oli kyllä ihan hullua menoa. Oltiin yhdessä hytissä neljä tarkoin valittua kaverusta, koski oltiin ns. pahiscoolit kundit. Ei haluttu mitään tietokonenörttiä tai hikaria siihen, olisi pilannut kaikkien saantimahdollisuutta.
Ilta eteni ja jossain vaiheessa törmäsin yhteen hemmetin seksikkääseen abimuijaan käytävällä, oli ihan järkyttävän kännissä (siis lähellä sammumispistettä). Sain sen siitä puhuttua hyttiimme ja siellä sitten korkattiin viimeiset viinakset, muija totes "et mä varmaan sammun, mut mua saa kyl nussía". Noh, siinähän sitten painettiin paljaalla tiukkaa vuorotellen jätkien kanssa, meni montaa tuntia kun otettiin toiset ja kolmannetkin rundit ja muija nukkui sikeästi koko ajan ja sai lähes 20 satsia pílluunsa.
Sen jälkeen yksi kaveri äkkäs että sille ois hyvä laittaa vaatteet päälle ja kengät jalkaan ja roudaa se käytävälle 100 metrin päähän kun ei se kuitenkaan muista darrassa missä hytissä on ollut, niin parempi ettei herää meidän hytin edessä jos saisi päähänsä syyttää meitä laittomasti jostain.
Mut oli kyllä hieno muisto, ei siitä kavereiden kanssa sen kummemmin juteltu, laitettiin kännin piikkiin niin kuin ysärillä oli tapana.
Abien "dokaamiset" on amatöörien puuhastelua.
Tytär totesi jälkikäteen, että onneksi lopulta perui lähtönsä. Kavereiden jutut ko. reissusta eivät olleet kovinkaan hauskoja. Osalle tuli luteita hotellihuoneesta.
Luulis, että seksi kiinnostaisi enemmän kuin ryyppääminen. Eivät vissiin tiedä mitä reikää naidaan.
No olin puolison kanssa menossa Tallinnaan samalla laivalla kuin osa abeista. Onneksi oltiin varattu lounge valmiiksi, vasta satamassa tajusimme, että abiristeily on silloin...
Ei näy edes flunssa estävän, pitää abi risteilylle vääntäytyä..