Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron teille totuuden abiristeilystä

Abi
18.02.2018 |

Kuten moni tietää, siellä juodaan. mutta tajuatteko oikeasti kuinka paljon. Olin itse äskettäin kavereiden kanssa. On niitäkin, jotka eivät örvellä, mutta tuskin yhtään absolutistia matkassa. Älkää uskoko lapsianne, jotka väottävät muuta. Suurin osa päätyy oksentamaan aamuyöstä, käytävät ei hiljene vaan humalaiset teinit huutaa vielä viiden aikaan. Bileet jatkuu koko yön, ei juuri minkäänlaista valvontaa. Jäi ahdistunut olo, vanhemmat ei ilmeisesti tienneet mihin olivat antaneet luvan.

Kommentit (183)

Vierailija
141/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurjia seksifantasoita mammoilla. Nuori juuri ja juuri uskaltaa puhua sen pojan/tytön kanssa, josta tykkää. Jos uskaltaa, niin pieni osa aloittaa seurustelun. 

Jeps, mutta viinan kanssa läträtessä asiat muuttuu kummasti, tästä on pientä omakohtaista kokemusta...

Vierailija
142/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein käsittämättömän upean, hoikan, pitkän ja vaalean abi-tytön neitsyyden abiristeilyllä. Vieläkin palaan muistoissani siihen yöhön vielä parinkymmenen vuoden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/183 |
19.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päihteet tosiaan muuttavat kiltinkin harmaan hiiren aivan uusiin ulottuvuuksiin. Koskaan ei tiedä, mitä sieltä seuraa. Ongelmia, itkua, oksennusta, vai kreisibailausta.

Vierailija
144/183 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopa oli uutinen. Olen itsekin ollut abi ja osallistunut abiristeilylle. Tietysti juotiin alkoholia ja kaikki olivat päissään. Näin jo 90-luvulla. Ei tämä ole mikään nykynuorison keksintö.

Vierailija
145/183 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kyllä muistan, että risteilyllä viinaa läträttiin urakalla, örvellystä riitti ja tyttöjä yritettiin kiivaasti pokailla, mutta pääsääntöisesti jälkimmäisessä menestys oli huono. Olisikohan ollut yksi tai kaksi luokasta, joka pääsi diskossa pussailusta petiin asti. En tiedä, ovatko ajat ja tavat muuttunut 90-luvusta tältä osin kovasti.

Vierailija
146/183 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran valvojana parille abille, en edes nähny koko tyyppejä, mutta piti olla mukana aikuisia. Kai se retki hyvin onnistui, kun ei mitään sattunut. Hauskaa oli ollut abeilla ja meillä valvojillakin.

Vierailija
147/183 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii miks ihmeessä nää luulee ett vanhemmat ei oo ite ikinä ollu nuoria? Tarvii tollasta kertoo ku muistaa sen iteki 15 vuoden takaa ja vaikka olis lukiosta 40 vuottaki aikaa nii kyll sitä tietää millasta on olla 18 :D Eikä tarvii olla omakohtasta kokemusta, kyllä 99,9 % ihmisistä vähintää kavereiden menosta tietää millasta se oli

Vierailija
148/183 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli naisopettaja ja miesopettaja. Naisopettaja harrasti "vain" suuseksiä abipojan kanssa. Miesvalvoja sitten parinkin abitytön kanssa ihan pitkän kaavan mukaan. Noista tiedän siis vain siksi että noi abit kuului omaan läheiseen kaveripiiriin. Yritti se miesopettaja muakin. Kaikki estot ilmeisesti jää rannalle kun lähdetään bilettämään... Ja ihan oli naimisissa oleva mies ja pienen lapsen isä.

Älä jauha p*skaa. Siellä mitään opettajia edes ole, ja vaikka olisikin, niin en todellakaan usko tuohon tarinaan.

Aivan,en usko pätkääkään että naisopettaja kiinnostuisi jostain 18v. nörttipojasta.

Vierailija
149/183 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortsut mukaan varmuuden vuoksi. On siellä niitäkin joilla pysyy polvet visusti kiinni ja alkoholi ei maita. 

Niin kaikki eivät edes lähde sinne risteilylle.

Vierailija
150/183 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päihteet tosiaan muuttavat kiltinkin harmaan hiiren aivan uusiin ulottuvuuksiin. Koskaan ei tiedä, mitä sieltä seuraa. Ongelmia, itkua, oksennusta, vai kreisibailausta.

Tai sitten päihteet ei muuta hiirtä mitenkään ja hän jää pois risteilyltä.

Vierailija
151/183 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli naisopettaja ja miesopettaja. Naisopettaja harrasti "vain" suuseksiä abipojan kanssa. Miesvalvoja sitten parinkin abitytön kanssa ihan pitkän kaavan mukaan. Noista tiedän siis vain siksi että noi abit kuului omaan läheiseen kaveripiiriin. Yritti se miesopettaja muakin. Kaikki estot ilmeisesti jää rannalle kun lähdetään bilettämään... Ja ihan oli naimisissa oleva mies ja pienen lapsen isä.

Älä jauha p*skaa. Siellä mitään opettajia edes ole, ja vaikka olisikin, niin en todellakaan usko tuohon tarinaan.

Kyllä siellä on opettajia, ainakin meidän aikana oli. Yksi perheellinen miesopettaja aloitti vonkaamisen jo ennen risteilyä. Todellakin oltiin umpitunnelissa ja hereillä vielä aamulla. Osa harrasti seksiä, osa oksensi lopulta, osa sammui ja juomaa riitti. Tuo on vasta prepappauskurssi opiskelijoiden GOOM-risteilyille. Siellä tuo sama vedetään potenssiluvuilla uudelle tasolle.

Satutko olemaan Torniolainen? Nyt kyllä kiinnostaa mitä meinaa tämä "meidän aika." Ei vaan sattuis olemaan samainen miesopettaja yhä virassa..

Vierailija
152/183 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin abiristeilyllä vaikka absolutisti olen aina ollut. Hauskaa oli!

Vierailija
153/183 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei abiristeily kyllä ollut paljon sen kummempi kuin peruslauantai hki-tallinna -risteilyllä. Kyllä porukka ryyppää ja nai, mutta paljon väkivaltaisempaa ja sekavampaa porukkaa näkee vanhempien opiskelijoiden (Goom yms.) tai keski-ikäisten iskelmäristeilyillä.

Vierailija
154/183 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ressukkaa, luuletko tosiaan, etteivät ihmiset tiedä, millaista abiristeilyllä on? Kyllä se on tiedossa. Mutta abit ovat muutamaa harvaa poikkeustapausta lukuun ottamatta täysi-ikäisiä, joten eivät sinänsä tarvitse vanhempien siunausta risteilylleen. Lukiolaisten kanssa paljon tekemisissä olleena voin sanoa, että kyllä se meno on tiedostettu. Eikä tarvitse edes lähteä risteilylle, vaan juhlia = rellestää voi kotinurkillakin. Usein näyttää käyvän niin, että se tunnollisin, ahkerin ja viattomin tyttölapsi vetää kokemattomuuttaan päänsä täyteen alta aikayksikön ja sammuu sitten johonkin nurkkaan. On hänen onnensa, jos koulukaverit ovat niin fiksuja, ettei häntä käytetä seksuaalisesti hyväksi. Sitäkin tapahtuu, vaikka siitä pyritään vaikenemaan. Minua on pyydetty muutaman kerran valvojaksi risteilylle, mutta olen kieltäytynyt ehdottomasti. Minua ei kiinnosta hoivailla humalaisia ja paluumatkalla krapulaisia pahoinvoivia nuoria. Kun on kysytty, olen aina sanonut, että pyytäkää vanhempia valvomaan. Kyseessähän ei ole koulun järjestämä tilaisuus, joten koulu ei ole vastuussa osallistujista, vaikka esim. monet vanhemmat kuvittelevat niin olevan. 

Vierailija
155/183 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma abiristeily oli vuonna -95. Silloin sai vielä tupakoida laivan käytävillä, eli kun jaksaminen loppui, saattoi mennä istuksimaan minne tahansa ja kiskomaan röökiä. Kunnon meno. Pämpättiin kaveriporukassa laivan diskossa, tanssittiin tuntikaupalla, ja vuoron perään meistä jokainen katosi jonkun tilapäispanon kanssa hyttiin. :D Oltiin tehty etukäteen sopimus siitä, miten ja milloin saa tuoda panon hyttiin.

Itse menin varmuuden vuoksi pokaamani jätkän kanssa hänen hyttiinsä enkä meidän hyttiin. Onneksi oli lukittava ovi, kun hänen kaverinsa meinasivat kesken session pamahtaa sisään... :D 

Hetken huilin jälkeen sitten vain vähän suihkua, vaatteet päälle ja jatkamaan biletystä. Vanhemmille vain jälkeenpäin sanottiin, että kivaa oli ollut. (Silloin ei ollut kännyköitä, joten saatiin olla täysin rauhassa ilman "esiliinojen" kyttäystä. Oi niitä aikoja...)

Ilmeisesti nykynuoret käyttäytyvät paremmin tai eivät ainakaan tupakoi sisätiloissa.

Vierailija
156/183 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä on opettajia, ainakin meidän aikana oli. Yksi perheellinen miesopettaja aloitti vonkaamisen jo ennen risteilyä. Todellakin oltiin umpitunnelissa ja hereillä vielä aamulla. Osa harrasti seksiä, osa oksensi lopulta, osa sammui ja juomaa riitti. Tuo on vasta prepappauskurssi opiskelijoiden GOOM-risteilyille. Siellä tuo sama vedetään potenssiluvuilla uudelle tasolle.

Satutko olemaan Torniolainen? Nyt kyllä kiinnostaa mitä meinaa tämä "meidän aika." Ei vaan sattuis olemaan samainen miesopettaja yhä virassa..

Noita valitettavasti riittää. Ei ollut Tornio kyseessä.

Vierailija
157/183 |
20.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yksi syy minkä takia en vaivautunut abiristeilylle saatikka penkkareihin. Vanhatkin ovat täysin turha juttu. En ymmärrä mikä on niin kiehtovaa juomisessa tai bilettämisessä ylipäänsä? No yksi asia on varma minulle. Mielummin kastroin itseni kuin osallistun mihinkään bileisiin

-opiskelija

Vierailija
158/183 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005582450.html

Vai ei käy opettajat abiristeilyillä :D

Vierailija
159/183 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on esiteinipoika. Kannattaisiko sille kertoa totuus omista ja miehen biletyksistä ja ihan virheistä kännäämisistä aikoinaan sekä nuoruuden yhdenyönsuhteista? Vai esittää kunnollista? Kumpi olisi parempi kasvatusstrategia?

Vierailija
160/183 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on esiteinipoika. Kannattaisiko sille kertoa totuus omista ja miehen biletyksistä ja ihan virheistä kännäämisistä aikoinaan sekä nuoruuden yhdenyönsuhteista? Vai esittää kunnollista? Kumpi olisi parempi kasvatusstrategia?

Me esitetään miehen kanssa kunnollisia ja hyvin on ainakin läpi tähän asti mennyt läpi. Toivottavasti ei erehdy lukemaan tätä ketjua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi