Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

60 ja risat! Vieläkö jaksat meikata?

Vierailija
03.02.2026 |

Turhaa touhua.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Normaalisti" en meikkaa, jos siis oon kotona tai käyn vaan kaupassa/kirjastossa/paikallisessa jne. mutta jos on jotain vähän spessumpaa niin laitan vähän, meikkivoide, ripsari, kulmaväri. 

Vierailija
2/10 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 76 ja jaksan edelleen meikata ja laittaa hiukseni, kai se onnistuu jatkossakin, ellei jotain isompaa tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa edes käydä suihkussa tai pestä vaatteita turhaa touhua. Jos jotain häirihtee mun rumuus tai haju niin voi kattoo muualle tai pysyy kotonaan. Oon mikä oon ja eläkkeellä mulla on oikeus ja vapaus olla miten tykkään.

Vierailija
4/10 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 vuotias äitini meikkaa ennen ulos menoa.

Ns meikkaus on ripsiväriä, huulipunaa-tai kiiltoa ja kulmakarvoihin hieman väriä.

Kampaajalla käy säännöllisesti..ihan itseään varten!!! 

..,.

Vierailija
5/10 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meikannut 14-vuotiaasta asti, ja meikkaan varmasti loppuikäni, jos vaan kädet toimii. Olen 62-vuotias.

Vierailija
6/10 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten ilmoille joo, työelämässäkin vielä olen.  Kevyesti peittävää voidetta ihoa tasoittamaan ,sipaisu huulipunaa ja poskipunaa.  Vapaapäivinä ihan luomuna.

Vierailija
7/10 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin meikkaan edelleen. Miksi en meikkaisi?

Olen edelleen elossa ja toivottavasti vielä kauan.

T. N 62

Vierailija
8/10 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on alkanut olemaan ongelmia silmien kanssa eli silmänreunan tulehduksia. Jätin viime syksynä silmämeikin pois, joten laitan aamuisin vain hiukseni ja kulmat.

61v

Vierailija
9/10 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nuorempanakaan oikeestaan paljon meikkiä käyttänyt, nykyisin käytän todella harvoin ja silloinkin lähinnä meikkivoidetta, poskipunaa, huulipunaa, ehkä 2-3kertaa vuodessa ja hyvin oon pärjäilly. N66v

Vierailija
10/10 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mun äiti 84 v meikkaa lähes päivittäin myös. Ja värjäyttää hiukset 6 viikon välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi