Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Kaveri tuntee Tarun ja oli kuulemma antanut merkkejä siihen suuntaan, että finaalissa oltiin. Tiedä sitten mikä on totuus :)
Ulkonäkö ja pituus ovat varmasti Tarulle plussaa ja vievät vielä pitkälle.
Mutta luonne ja itsensäilmaisu vaikuttivat ekan jakson perusteella kyllä aika lapsekkailta.
Toisaalta, jos tyyppi itse on kouluja käymätön lätkäjätkä, ei varmaan pieni lapsellisuus haittaa.
Musta tuntuu, että bachelor on tummatukkaisten naisten perään
Viime vuoden lentäjä Tuomas oli sexy 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on pieni käsi niin se on tutkittu asia että ei vaan toimi...wtf :D
Koska iso käsi = iso penis legendan mukaan.
Legendaa se nimenomaan on, pienikätiselläkin voi olla mahtava mela, kokemusta on.
Väitinkö muuta? Tarkoitus oli avata tuota näppärää, kaksimielistä iskuyritystä.
Näppärää? Kaikkea muuta.
En tiedä mikä olis karsein vaihtoehto.
Se että mahdollisesti oikeasti uskoo hölmöön urbaaniin satuun.
Vai se että ei sen vertaa itsehillintä pidä tai omista edes alkeellisia käytöstapoja, jotta odottaisi edes hetken kauemmin ennen kyseistä mittailua.
Vai se että pitää nokkelana ja hauskana "hihi minäpä haluun isoo melaa".
Myötähäpeä on rajaton. No mutta vissiin silti pääsi jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Itse en syty tuosta bachesta
Ei tarvikaan..et ole tuolla naisten joukossa kisaamassa.
Onko täällä ollut yhtään puhetta tuosta Jonnasta, tuossa olisi ehdottomasti nainen mun makuuni.
Ei mulla tietysti mitään mahkuja olisi häneen kun en ole itse mikään bachelor mutta aina voi unelmoida.
Leveäperäinen tampereen murretta puhuva jääkiekkoilija. Joo ei kiitos.
Viime kauden Laura seuraa tätä bachelor Jonia instassa, Mutta Joni ei seuraa Lauraa.
Vierailija kirjoitti:
Viime kauden Laura seuraa tätä bachelor Jonia instassa, Mutta Joni ei seuraa Lauraa.
Seuraako viime vuoden pilotti Jonia?
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta, jos tyyppi itse on kouluja käymätön lätkäjätkä, ei varmaan pieni lapsellisuus haittaa.
Ei kai pankkiin vakuutusneuvojaksi oteta koulut käymättä jättänyttä työnhakijaa? Eikös hän ollut merkonomi, eli koulun on käynyt myös peruskoulun jälkeen.
Siis bachelor halusi päämäärätietoisen eteenpäin menevän naisen. Miks nuo merkantit ja merkonomit meni taas tyrkylle? :(
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä ollut yhtään puhetta tuosta Jonnasta, tuossa olisi ehdottomasti nainen mun makuuni.
Ei mulla tietysti mitään mahkuja olisi häneen kun en ole itse mikään bachelor mutta aina voi unelmoida.
Kummasta? Sama etunimi kahdella kilpailijalla. Toinen Jonna tumma, toinen vaalea. Tumma pohjoisen Jonna on aika kova puhumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuomas eli viime kauden pilotti ja Laura eivät myöskään seuraa toisiaan näköjään. Joni ja Tuomas eli viime kauden bache ja tämän kauden bache eivät myöskään seuraa toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei
Kukaan noista bacheloreista ei oo ollu sexy!!!
Miksei näihin koskaan osallistu lääkäreitä, juristeja, terveydenhoitajia, poliiseja, opettajia????
Viime kaudella oli hammaslääkäriopiskelija, mutta ei kyllä todellakaan ollu penaalin terävin kynä..
Vierailija kirjoitti:
Siis bachelor halusi päämäärätietoisen eteenpäin menevän naisen. Miks nuo merkantit ja merkonomit meni taas tyrkylle? :(
Tietysti siellä on myös onnenonkija venakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai pankkiin vakuutusneuvojaksi oteta koulut käymättä jättänyttä työnhakijaa? Eikös hän ollut merkonomi, eli koulun on käynyt myös peruskoulun jälkeen.
Merkonomi on käytännössä kouluja käymätön. Sen verran mitättömästä peruskoulun jälkeisestä ”tutkinnosta” kuitenkin on kyse.
Mutta hienoa että sillä pääsee muuallekin kuin kaupan kassalle jonne sinnekin on nykyisin tulossa AMK-tradenomeja jonoksi asti!
Ei voi mitään, mutta aina kun kyseessä on entinen tai nykyinen lätkänpelaaja, mulle tulee flashbackina väkisinkin mieleen veljieni hielle haisevat lätkävarusteet ja suojat. Sellainen nonstop-jalkahiki ja hiestä märät lätkäkamat kuivumassa... yack!
Minusta Yana on kaunis kasvoiltaan, mutta hiusten väri on liian kellertävä ja hiukset aika kuluneen näköiset. Kiiltävämmillä ja erivärisillä hiuksilla olisi tosi upea.