Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL

Vierailija
14.02.2018 |

Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...

https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html

Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.

Kommentit (4729)

Vierailija
361/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Maria saa niin paljon ruutuaikaa?

Vierailija
362/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään yllättävää, että ensimmäiset kolme pudonnutta olivat ne lyhythiuksinen, ylipainoinen ja ulkoisesti vähemmän viehättävä. Siilitukkaisella tytöllä oli kyllä kauniimmat kasvot, kuin suurimmalla osalla ruusun saaneista, sekä upea vartalo. Jos hänelle olisi laitettu joku blondiperuukki päähän, niin varmaan olisi saanut jatkaa.

Erikoista kyllä, että kaikki naiset lennätettiin SA:n, osa siis jopa turhaan. Muissa kausissa ollaan aina ennen oltu jossain kartanossa tekemässä ensin valintaa, olisiko naisiakin ollut alussa enemmän. Täytyypä tarkistaa edellisten kausien aloitusjaksoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen pubissa noi tilinteot on kuvattu 😀

Vierailija
364/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Marialla on jotenkin pelottavat, sepposen selällään olevat silmät. Vähän creepyn oloinen tuijottelija. Se Janette on munkin veikkaus voittajaksi.

Vierailija
365/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin mietin, mistä Maria näyttää niin tutulta, mutta hänhän näyttää ihan Mette Mannoselta, siis siltä meteorologilta!

No ei tosiaan näytä.

Vierailija
366/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää pliis spoilatko ilman varoitusta!!! Kiva kun tiedän nyt seuraavan putoajan.. en olisi halunnut tietää.

Vierailija
367/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mulla on tunne, että Riikka voittaa. Riikka tai Kaisa. Nyt alun perusteella luulee, että Janette tai Maria, mutta uskon ettei näin ole.🤔

PS. Toi Bachelor EI oo yhtään mun makuun!!! Suorastaan yök. En myöskään tykännyt Juha Rouvisesta yhtään. Mun mieleen eniten on ollut se viime kauden lentäjäpoju, mutta sen luonne vaan oli ihan kamala lapsi. Ulkonäöllisesti se oli eniten mun mieleen. :D

Vierailija
368/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä voi keskustella 2. jakson tapahtumista? Onko Ruutu+:n tahtiin katsoville toista ketjua?

~~~ MINISPOILER ~~~~

Ensi jaksosssa tippuu 2 naista.

Tässä samassa ketjussa keskustellaan tulevistakin jaksoista kuten aiempinakin vuosina. Laitetaan vaan sen viestin eteen spoilauksesta varoittava merkki että halukkaat osaavat varoa näitä viestejä.

Ketkä kaksi tippuvat?

Vierailija
369/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Maria saa niin paljon ruutuaikaa?

Ehkä hän onkin "yllätysputoaja" lähiaikoina? Yleensähän tositv-kilpailuissa juuri noista tulevista tippujista näytetään esittelypätkiä ja annetaan enemmän ruutuaikaa. Pidemmälle päässeisiin keskitytään sitten myöhemmissä jaksoissa.

Vierailija
370/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yanan olen nähnyt tinderissä ja olen mätsännyt hänen kanssaan ainakin kahdesti. En koskaan laittanut hänelle viestiä eikä hänkään mulle. Näytti vähän sellaiselta bimbolta tinderissä.

Vierailija
371/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei muistatteko Regina siinä Mean girls leffassa?? Siltä toi Maria näyttää ulkonäöllisesti JA myös luonteeltaan.. viekas ja epämiellyttävän oloinen.

Vierailija
372/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä voi keskustella 2. jakson tapahtumista? Onko Ruutu+:n tahtiin katsoville toista ketjua?

~~~ MINISPOILER ~~~~

Ensi jaksosssa tippuu 2 naista.

Tässä samassa ketjussa keskustellaan tulevistakin jaksoista kuten aiempinakin vuosina. Laitetaan vaan sen viestin eteen spoilauksesta varoittava merkki että halukkaat osaavat varoa näitä viestejä.

Ketkä kaksi tippuvat?

♡♡♡♡Spoiler warning♡♡♡♡

.

.

.

Älä lue jos et halua tietää!

.

.

.

Varo!

.

.

.

Ensi jaksossa tippuvat työnjohtajana raksalla työskentelevä insinööri Jenina sekä Murmanskista kotoisin oleva Yana. Molemmat vaikuttivat mukavilta ihmisiltä.

.

.

.

.

♡♡♡♡Spoiler ends♡♡♡♡

Vierailija
374/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää veikata ensi jakson 2 tippujaa, arvelisin ihan ulkonäön perusteella että joukosta Yana, Rovaniemen Jonna, Kokkolan Jonna ja Noora ne tippuvat löytyy. Jeninakin oli koko ajan kuin peura ajovaloissa.

Kuinkahan moni noista naisista on bachelorille (ja bachelor naisille) jo aiemmin tuttu esim. Tinderin kautta? Suomi ja erityisesti Helsinki on kuitenkn sen verran pieni pelikenttä....

Vierailija
375/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rachel McAdams on paljon kauniimpi kuin Maria, mutta on heissä ehkä jotain samaa.

Vierailija
376/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on pieni käsi niin se on tutkittu asia että ei vaan toimi...wtf :D

Koska iso käsi = iso penis legendan mukaan.

Legendaa se nimenomaan on, pienikätiselläkin voi olla mahtava mela, kokemusta on.

Väitinkö muuta? Tarkoitus oli avata tuota näppärää, kaksimielistä iskuyritystä.

Vierailija
377/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni noista naisista on bachelorille (ja bachelor naisille) jo aiemmin tuttu esim. Tinderin kautta? Suomi ja erityisesti Helsinki on kuitenkn sen verran pieni pelikenttä....

Varmaan aika moni.

Kiusallista olisi tavata bachelor ”ekaa kertaa” jos koko ajan takaraivossa tikittäisi varmuus, että jossakin on tuohon mieheen satavarmasti jo aiemmin törmännyt. Tai vähintään joku kavereista on.

Vierailija
378/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tuntee Tarun ja oli kuulemma antanut merkkejä siihen suuntaan, että finaalissa oltiin. Tiedä sitten mikä on totuus :)

Vierailija
379/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri tuntee Tarun ja oli kuulemma antanut merkkejä siihen suuntaan, että finaalissa oltiin. Tiedä sitten mikä on totuus :)

Olisipa! Minä tykkään Tarusta.

Vierailija
380/4729 |
14.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rachel McAdams on paljon kauniimpi kuin Maria, mutta on heissä ehkä jotain samaa.

Rachel on tosiaan paljon kauniimpi ja minusta hän on myös pyöreäkasvoisempi. En näe heidän piirteissään oikein muuta samaa kuin melko intensiivinen katse.

Ketju on lukittu.