Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Tollaiset miehet haluavat aina jonkun superurheilullisen timmin ja sosiaalisen ja (muka) pirteän ylienergisen naisen, mikä pudottaa nuo vähän ujommat ja ei mitkään fitnessmuija naiset ennen finaalia pois.
Totta. Näissä realityissä pätee aina sääntö, että pullukat ja hissukat kotiutetaan ensimmäisenä.
Minäkin mietin, mistä Maria näyttää niin tutulta, mutta hänhän näyttää ihan Mette Mannoselta, siis siltä meteorologilta!
Mä en kestä ton Jeninan naamaa :D
finanssialan ammattilainen = merkonomi-vakuutusmyyjä?
Onkohan joku vuosi luvassa tummahiuksinen bachelor?
Spoileria
Maria alkaa vaikuttaa yhä ärsyttävämmältä seuraavassa jaksossa.
Miksi niin monet ohjelman naiset naurahtavat / hymähtävät hermostuneen teennäisesti lauseensa lopuksi. Epämiellyttävä maneeri. "Otatko vastaan tämän ruusun?" "Otan! Kiitos, HIHHIHH!!"
Vierailija kirjoitti:
Edelleen kaipaisin näihin jaksoihin juontajaa... Tietyt kohtaukset on niiiiiiiin teennäisiä, kuten se, kun Joni ruusujen jaon jälkeen sanoi, että "naiset, voitte nyt hyvästellä muut". Argh!
Samaa mieltä! Jossain tosi-tv ohjelmissa on jopa kaksi juontajaa, niin miksi Bachelorilla ei voisi olla yksi juontaja?
Ai niin, se maksaa! Matkat Etelä-Afrikkaan ja palkka -ei ole varmaan tv-kanavalla siihen varaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi niin monet ohjelman naiset naurahtavat / hymähtävät hermostuneen teennäisesti lauseensa lopuksi. Epämiellyttävä maneeri. "Otatko vastaan tämän ruusun?" "Otan! Kiitos, HIHHIHH!!"
Hermostuneisuuden merkki.
Kuvitelkaa, jos ohjelmassa olisi juontajana esim.Jethro Rostedt tai Cristal Snow - saisi ohjelma ihan uutta ulottuvuutta nykyisen jäykkyyden sijasta. :)
Minusta tämän vuoden bätselöör on ihan hyvä. Vaikkei jääkiekkoilijat yleensä nappaa, niin pidän kuitenkin enemmän tuollaisista vähän karskimmista, rosoisemmista, ehkä vähän epäsymmetrisistäkin kasvonpiirteistä partoineen kuin limaisen sliipatuista poikabändimiehistä, joilla babyface. Ja tämä jamppa on hyvänikäinen. Ja Rouvinenkin oli. Viime vuoden lentäjäpoju oli liian nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen kaipaisin näihin jaksoihin juontajaa... Tietyt kohtaukset on niiiiiiiin teennäisiä, kuten se, kun Joni ruusujen jaon jälkeen sanoi, että "naiset, voitte nyt hyvästellä muut". Argh!
Samaa mieltä! Jossain tosi-tv ohjelmissa on jopa kaksi juontajaa, niin miksi Bachelorilla ei voisi olla yksi juontaja?
Ai niin, se maksaa! Matkat Etelä-Afrikkaan ja palkka -ei ole varmaan tv-kanavalla siihen varaa.
Outoa, että tällä kaudella roudattiin koko porukka jo alkajaisiksi tuonne Etelä-Afrikkaan eikä vasta ekan pudotuksen jälkeen. Ja tytöt oli tutustuneet toisiinsa jo ennen kuvausten alkua, niin meiltä jäi nyt monta mielenkiintoista kyräilyä ja kommenttia kuulematta :)
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämän vuoden bätselöör on ihan hyvä. Vaikkei jääkiekkoilijat yleensä nappaa, niin pidän kuitenkin enemmän tuollaisista vähän karskimmista, rosoisemmista, ehkä vähän epäsymmetrisistäkin kasvonpiirteistä partoineen kuin limaisen sliipatuista poikabändimiehistä, joilla babyface. Ja tämä jamppa on hyvänikäinen. Ja Rouvinenkin oli. Viime vuoden lentäjäpoju oli liian nuori.
3 vuotta sinne tai tänne. Enempi henkinen ikä oli Tuomaksella päälle parikymppisen tasolla.
Maria: "Jotenkin mun oli vaikea nähdä näitä kolmea naista Jonin kanssa".
Aika ilkeästi sanottu.
Sen sijaan Desiree: "Kyllä jotenkin yllätti kuinka....tuli paha olo heidän puolestaan".
Yana: "Tuli surullinen olo, kun Anna lähti, ja hän itki, ja se oli tosi surullista. Olin surullinen hänen puolestaan."
Mä en kestä ton bätselöörin naamaa. Oikein stereotyyppinen mitään-en-oo-vetänyt-jääkiekkoilija.
Kumma juttu nuo jääkiekkoilijoiden leuat, kun edes nyrkkeilijöillä ne ei juuri levene, vaikka ottavat niihin iskua... PED's are pop.
Huvittavaa tämä jäätävä arvostelu, vaikka sitä varten nämä keskustelut käynnissä onkin. 😄
Mun mielestä Joni vaikutti symppikseltä ja häntä itseäänkin jännitti selvästi. Se on hyvä juttu. Samoin naisten hihittelyt... Sarjassamme miten itse reagoisit? Eiköhän hihittely ja jännittäminen kuulu asiaan ja ainakin mulle uppoa paremmin kuin hullu esittäminen, mistä muutamalta muikkelilta sai jo vaikutteita. Aitous ratkaisee :)
Heh, pakko kertoa viime öinen uni.... olin ohjelmassa mukana ja sain ruusun vaikka olen vähän pyöreä av-mamma, Jonia 10 v vanhempi. Olin kovasti hämmentynyt mutta niin iloinen unessa ruusu kädessä :D ja mietin vaan että bachelor varmaan ihastui mun pitkään tummaan tukkaani :)
Tunnen Marian kouluajoilta, ja oli jo silloin kuin hemmoteltu prinsessa ja huomionkipeä. Tottunut saamaan aina kaiken mitä haluaa, koska rikas perhe ja kauniilla ulkonäöllä moni jätkä lankes ihan helposti. Esittää tosiaan mukavaa, vaikka on oikeesti kaksnaamanen, puhuu paskaa selän takana ja käytös tosi passiivis-aggressiivista. Paistaahan toi feikkiys tossa ohjelmassakin jo kilometrien päähän. Luulis, että ois jo tässä iässä vähän kypsempi, mut näköjään jotku ihmiset ei vaan muutu. Varsinkin ton tokan jakson loppupuolella iski kauheet myötähäpeät. 😬😬😬
Musta taas Riikka on tosi tutun näköinen jostain, en päähäni et mistä.
Missä voi keskustella 2. jakson tapahtumista? Onko Ruutu+:n tahtiin katsoville toista ketjua?
~~~ MINISPOILER ~~~~
Ensi jaksosssa tippuu 2 naista.