Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Maria on yksi ehdottomasti kiinnostavimmista naisista täällä. Noni tässä se nähtiin. Ulkonäkö määrää miehelle kiinnostavuuden asteen.
Jos itsekin olet sitä mieltä,
Että Maria on kiinnostavimmista ja kaunis, niin miksi syytät muita siitä jos kiinnostuvat ulkonäön takia?
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on pieni käsi niin se on tutkittu asia että ei vaan toimi...wtf :D
Koska iso käsi = iso penis legendan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että nyt on parempi kausi. Jotenkin aikuisempaa porukkaa. Viime kausi oli ihan ihme lasten kausi 😂😅
Viime kauden naiset olivat katsoneet liikaa Gossip girliä, Laura oli kuin suoraan Blair Waldorf.
Maria näyttää ihan Eva Wahlströmiltä
Oi voi, kun ne ennakkoruusut meni juuri niille keille en olisi toivonut :D Nättejä kyllä, mutta Mariasta ei tule kovin miellyttävät vibat kahden ensimmäisen jakson perusteella. Janeten tiedän muuta kautta ja noh, ei siitä sen enempää. Mutta ehkä mieli vielä muuttuu poikamiehelläkin :D
Mutta olisi kyllä kiva nähdä Suomen Bachelorette. Joku tuollainen kolmekymppinen, joka on jo ehtinyt kaikenlaista, ja tietää mitä haluaa.
Jäikö jollekin mieleen, että mikä sen naisen nimi oli, joka heti niitä käsiä mittaili? :)
Vierailija kirjoitti:
Mutta olisi kyllä kiva nähdä Suomen Bachelorette. Joku tuollainen kolmekymppinen, joka on jo ehtinyt kaikenlaista, ja tietää mitä haluaa.
Ekan kauden Nina olisi täydellinen Bachelorette. En ymmärrä, miksei Suomessa tehdä tuota, kuinka monta kautta meinaavat vielä tehdä Bacheloria putkeen?
Maria ei todellakaan näytä yhtään Sara Siepiltä tai Eva Wahlströmiltä!! Siis ei yhtään mitään samaa!
Jossain mä olen ton Marian kyllä nähnyt.
Suomen Bachelorette olis ihan kiva mutta mahdotonta. Koska ei täältä löytyis sellasia jätkiä jotka lähtis tosissaan tuollaiseen ohjelmaan. Suomalainen juntti ei vois mennä ohjelmaan kuin läpällä tai kännissä. Sit siel pyöris just näit samoja sekoilijoita kuin jossain Temptation Islandilla tai Paratiisihotellissa, jotka haluasi vaan bilettää ja vetää viinaa keskenään. Kukaan itteään arvostava mies ei lähtis ohjelmaan, kun tietää miten sais kuulla siitä vinoilua koko loppuikänsä tutuilta ja tuntemattomilta.
Ihmeen kauniita, monet missiainesta!
Riikka on kaunein. Ei tuolla vähemmän kaunis pärjää. Niin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Miks mulla tulee tosta Mariasta kuitenkin vähän bitch vaikutelma? Semmonen olo, ettei ole aidosti mukava ihminen. Esim. Janetesta ja Riikasta ei tule sellaisia viboja!
Maria on livenä tosi suloinen ja herttainen, sen lisäksi että on tarmokas ja päämäärätietoinen. T:Marian livenä tunteva
Janettea veikkaan voittajaksi. Jotenkin siitä toisesta ensivaikutelmaruususta tuli sellainen fiilis, että Joni katui antaneensa ruusun Marialle, kun ei ollut vielä ehtinyt jutella Janeten kanssa.
Peppi on omasta mielestäni kaunein, ja varmasti monen miehen "tyyppiä", eli vaalea, kaunis, sopusuhtainen, lyhyehkö (?) ja sellainen kiltin ja ujon oloinen, mutta selkeästi ei Jonin tyyppiä kuitenkaan.
Edelleen kaipaisin näihin jaksoihin juontajaa... Tietyt kohtaukset on niiiiiiiin teennäisiä, kuten se, kun Joni ruusujen jaon jälkeen sanoi, että "naiset, voitte nyt hyvästellä muut". Argh!
Janette on alunperin Turusta, muutamia vuosia sitten muuttanut Tampereelle. :)
En ihmetellyt yhtään näiden kolmen putoamista. Sen tiesi jo ennen itse jaksoa ettei (ainakin omasta mielestään) kovatasoinen lätkäpelaaja ole heistä kiinnostunut.
Sen sijaan varmaan kärkiviisikkoon tulevat melko varmasti menemään Janette, Maria, Kaisa, ehkä Riikka ja Taru. Muut putoavat pois herkkyytensä tai kokonsa puolesta, sanokaa mun sanoneen. Tollaiset miehet haluavat aina jonkun superurheilullisen timmin ja sosiaalisen ja (muka) pirteän ylienergisen naisen, mikä pudottaa nuo vähän ujommat ja ei mitkään fitnessmuija naiset ennen finaalia pois.
Veikkaan että kärkikaksikko on Janette ja Maria sillä he sopivat tuohon muottiin parhaiten ja ilmeisesti myös ulkonäkö oli eniten mieleinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä on pieni käsi niin se on tutkittu asia että ei vaan toimi...wtf :D
Koska iso käsi = iso penis legendan mukaan.
Legendaa se nimenomaan on, pienikätiselläkin voi olla mahtava mela, kokemusta on.
Toi bätse näyttää ryppyineen lähemmäs nelikymppiseltä eikä päälle 30-vuotiaalta. Eikä parta ainakaan nuoremmaksi tee...
Vierailija kirjoitti:
Voi jestas näitä kolttuja, mikä taho onkaan taas vaatettanu nää neidot?
Niinatar
Voi, 2016 Saara Aalto X-Factor-ketjuista edelleen katkera tilittää nykyään jokaisessa Official-ketjussa. Tämä kaikki siksi, että hänen Saara Official-ketjunsa eivät ottaneet tuulta alleen, ja toiset saivat suosiota.