Bachelor Suomi 2018 OFFICIAL
Tässä ovat Bachelor Suomi -naiset: mukana kersantti, burleskitaiteilija, personal trainer...
https://www.is.fi/viihde/art-2000005566016.html
Itse Bachelorin julkistusta odotellessa.
Kommentit (4729)
Kuka se sinimekkoinen tummatukkainen nainen oli? Tosi kivasti puhui pudonneista.
Lyhyttukkainen nainen oli kyllä kaunis, harmi kun tippui.
Vierailija kirjoitti:
"Oisin halunnu viettää enemmän aikaa tyttöjen kanssa"
taas näkee miksi mukaan tultu: bilettämään
Kakskyt naista ja yksi mies, jonka saa vain yksi nainen - muilla on sitten vain loma tyttöporukalla, onhan se selvää.
Hei oliko Yana syntynyt Venäjällä vai Virossa? Meni ohi! Jeesiä please
Ainakin puolet tossa ohjelmassa hakee aina vain julkisuutta ja uusia jänniä kokemuksia. Sekä tietty matkustelua.
En jaksanut lukea koko ketjua läpi mutta olipahan käytetty tosi vanhaa kuvamateriaalia lentokentältä, noi ulkona näkyvät Finnairin koneet oli varmaan jostain 2000 luvun alusta. :D Kiinnitti vaan huomion.
Vierailija kirjoitti:
Kuka se sinimekkoinen tummatukkainen nainen oli? Tosi kivasti puhui pudonneista.
Riikka? Mitä se niistä puhu?
Mukavan oloinen se burleski-tanssija ja tuo pudotettu Taina. Peppi oli nätti.
Mariasta hieman bitch-vaikutelma, mut täytyy nyt katsoa jaksoja eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Hei oliko Yana syntynyt Venäjällä vai Virossa? Meni ohi! Jeesiä please
Minä kuulin Venäjä, mies kuuli Viro. Taistelu käynnissä.. Kumpi kuuli oikein!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka? Mitä se niistä puhu?
EI ollut Riikka
Mun mielestä Yana oli Venäjältä
Pudonnut Anna tosi kaunis, persoonalliset kasvonpiirteet ja ihan nätti kroppakin, hiukset ehkä vähän mummomaiset..
Tuli jo vahva tunne voittajasta, Janette Tampereelta. Saavat yhressä sit puhuu kummelia :) Maria voi olla liian kolkko tälle. Myös tykkää Kaisasta, mutta taitaa olla liian emäntämäinen.
Olen varma, että Janette, Kaisa tai burleski nainen vie voiton.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Yana oli Venäjältä
Kiitos olin oikeassa! Käsken mieheni pesemään korvat;)
Vierailija kirjoitti:
Tuli jo vahva tunne voittajasta, Janette Tampereelta. Saavat yhressä sit puhuu kummelia :) Maria voi olla liian kolkko tälle. Myös tykkää Kaisasta, mutta taitaa olla liian emäntämäinen.
Mä oon samalla kannalla. Ja olisihan se aika söpöä ja jotenkin sopivaa, heillä olisi paljon yhteistä jo taustan takia. Varmaan yhteisiä tuttuja ja ehkä koulujakin kun vähän aikaa juttelevat.
Eye Candy Joni!