Haluaisin pukeutua ekstranaisellisesti, oikein jotain pitsiä tai röyhelöä mutta aina tulee nolo olo jos on vähänkin siihen suuntaan :(
En nyt mihinkään verkkaireihin pukeudu nytkään mutta miten tämä silti tuntuu näin vaikealta...
Kommentit (84)
Kokeile. Jos laitat yhden röyhelöisen vaatteen, pidä muut vaatteet yksinkertaisina ja meikki hillittynä. Sama korujen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile. Jos laitat yhden röyhelöisen vaatteen, pidä muut vaatteet yksinkertaisina ja meikki hillittynä. Sama korujen suhteen.
No siis voiko olla vaikka alla röyhelöinen paita ja päällä palmikkoneuletakki? Onko liikaa?
Miksi sulle tulee nolo olo? Kokeile valita yksi vaatekappale, joka on supernaisellinen ja yhdistät sen asuun, joka on muuten tosi simppeli. Vaikka musta, yksinkertainen kynähame ja valkoinen pitsinen yläosa. Tai suorat housut ja pusero, jossa on röyhelöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis voiko olla vaikka alla röyhelöinen paita ja päällä palmikkoneuletakki? Onko liikaa?
Kyllä minusta, mutta kokeilemallahan selviää. Minun mielestäni erilaisia tekstuureja voi kyllä laittaa päällekkäin.
- 2
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulle tulee nolo olo? Kokeile valita yksi vaatekappale, joka on supernaisellinen ja yhdistät sen asuun, joka on muuten tosi simppeli. Vaikka musta, yksinkertainen kynähame ja valkoinen pitsinen yläosa. Tai suorat housut ja pusero, jossa on röyhelöä.
En tiedä, hävettää ja tuntuu että ihmiset kattoo että mikä toikin on olevinaan.
Vierailija kirjoitti:
No, mitkä on mittasi tai bmi-arvosi? Minkä ikäinen olet?
Mitä tekemistä näillä on pukeutumisen kanssa sinänsä? En aio olla mikään sexybaby kuitenkaan, pois napatoppi ym. Klassinen vartalo, klassinen tyyli on jo ennestään (siis esim. suoria housuja).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka katsoo? :) Kokeile vain rohkeasti. Jos jokin yhdistelmä ei tunnu hyvältä, ainahan voit palata entiseen tyyliin.
2 & 5
Nyt on esim. pitsibodyt IN :D Mutta, ne on mun mielestä enemmän baari, yökerho, juhlat, tämän tyylisiin menoihin, ellei yhdistä asiallisesti.
Sitten, näitä on näkynyt jo n. 5 vuoden ajan, eli semmoiset pitsiset "rintsikat"/kolmiotoppi ja vilkkuu jostain avara kaula-aukkoisen neuleen alta. Vaikka musta "bralette" ja harmaa tai valkoinen oversized neule. Vielä vaikka joku pörröinen, niin on naisellisuutta kerrakseen. :D
Hmm, röyhelöä voi olla paitapuserossa, ja yhdistä se esim. farkkuihin/mustiin kangashousuihin.
Tässä nyt mitä tuli mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka katsoo? :) Kokeile vain rohkeasti. Jos jokin yhdistelmä ei tunnu hyvältä, ainahan voit palata entiseen tyyliin.
2 & 5
No kyllä olen joskus saanut pukeutumisestani ihmetteleviä katseita tai jotain rumaa on sanottu suoraankin. Vaikka siis sinänsä ihan asiallisesti olen pukeutunut vaikka mekkoon terassille niin se oli vain joillekuille sellaista kulmien nostamisen arvoista hymistelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla liikaa, jos neuletakissakin on yksityiskohtia, jotka herättävät huomiota. Kokeile röyhelöisen paidan kanssa yksinkertaista jakkua (tai todella simppeliä, siistiä neuletakkia).
https://i.pinimg.com/736x/bb/fc/cf/bbfccfb4cdd45c9afa2e314e3e75f0d7--wh…
http://www.halliedaily.com/wp-content/uploads/2015/11/4-21.jpg
On asioita, joista olen, ehkä hieman kade naisille; nimittäin siitä, että yleisesti ottaen naisille on paljon enemmän ulkoisia tyylejä valittavana kuin miehillä. Esimerkiksi oma työyhteisöni on niin konservatiivinen, ettei se salli miehillä kuin säällä kuin säällä pitkkälahkeiset housut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla liikaa, jos neuletakissakin on yksityiskohtia, jotka herättävät huomiota. Kokeile röyhelöisen paidan kanssa yksinkertaista jakkua (tai todella simppeliä, siistiä neuletakkia).
https://i.pinimg.com/736x/bb/fc/cf/bbfccfb4cdd45c9afa2e314e3e75f0d7--wh…
http://www.halliedaily.com/wp-content/uploads/2015/11/4-21.jpg
Ihania nuo linkin tyylit mutta just nii kaukana kuin olla ja voi siitä millaisen koen itselleni sopivan. Tolla toisella oli onneksi aurinkolasit peittämässä ilmeen. Haluasin siis ilman muuta pukeutua näin mutta en ikinä kehtaisi. Mulla on joku kompleksi asian suhteen.
Tuo tunne että kaikki muka tuijottaa tulee siitä että et kuitenkaan tunne oloasi kotoisaksi niissä vaatteissa joihin haluat pukeutua. Kuulostaa kliseeltä mutta naisellisuus tulee kuitenkin sisältä oli vaatteet sitten mitä tahansa.
Joo, itsekin kriiseilen aina omasta pukeutumisesta ja nyt olen vaan todennut että kunhan on niissä vaatteissa jossa viihtyy ja näyttää itseltään niin naisellisuus tulee vähän niinkun kaupan päälle. Oma tyyli on se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2 & 5
No kyllä olen joskus saanut pukeutumisestani ihmetteleviä katseita tai jotain rumaa on sanottu suoraankin. Vaikka siis sinänsä ihan asiallisesti olen pukeutunut vaikka mekkoon terassille niin se oli vain joillekuille sellaista kulmien nostamisen arvoista hymistelyä.
No. Tämä kertoo minusta saattaa usein enemmän sanojasta kuin sanojen kohteesta. - Toisaalta ei minunkaan miehenä ole tarvinnut laittaa kuin päälle nahkatakkini (https://www.schottnyc.com/products/classic-perfecto-leather-jacket.htm) , niin olen saanut sen johdosta kuulla (mm.) homottelua.
Vierailija kirjoitti:
Tuo tunne että kaikki muka tuijottaa tulee siitä että et kuitenkaan tunne oloasi kotoisaksi niissä vaatteissa joihin haluat pukeutua. Kuulostaa kliseeltä mutta naisellisuus tulee kuitenkin sisältä oli vaatteet sitten mitä tahansa.
Joo, itsekin kriiseilen aina omasta pukeutumisesta ja nyt olen vaan todennut että kunhan on niissä vaatteissa jossa viihtyy ja näyttää itseltään niin naisellisuus tulee vähän niinkun kaupan päälle. Oma tyyli on se juttu.
Olisikin pelkkä tunne mutta kun olen nähnyt ne kulmien kohottelut. Ja nekin ja nämä haukkumisetkin ovat siis tulleet ennestään tutuilta ihmisiltä. Tuntuu helpommalta että aloittaisi uuden elämän jossain ihan muualla....
Rohkeasti vaan niin kuin omaa silmää miellyttää. Kyllä ne ihmiset voi katsoa jos massasta poikkeaa, mutta mitä sitten. :) Osa kummeksuu, joku kadehtia ja toinen ihailee, ei väliä. Tämä on asia jossa jokaisen kannattaa olla Juuti mitä on, ei se ole keltään pois.
T: 50 lukuun hurahtanut.
Joo, sun pitää löytää oma tyyli, ei semmoinen missä on awkward olo, koska se paistaa läpi.
Ketään samanlaisin ajatuksin?
Tai aktiivisesti pukeutumistaan muuttanutta?