Miten teillä kävi friends with benefits suhteessa?
Miten tutustuitte, miten asiat eteni ,tuliko ihastumisia, miten juttui päättyi ? Oletteko kauankin ollut?
Kommentit (294)
Ollaan työkavereita ja muutaman vuoden tutustumisen jälkeen pikkujouluissa kysyin jotta tuletko yöksi. Miehestä tulee joku päivä esimieheni joten sanoin että olemme ystäviä ja vietämme aikaa silloin kun molemmille sopii. Aika tukevalta parisuhteelta tää alkaa vaikuttaa kuitenkin :D
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään, pannaan vieläkin 1-2 kertaa kuussa. Molemmilla on omat perheet
Pahoja ihmisiä.
F kirjoitti:
Kaikki fwb suhteet kapenee ennen pitkää. Alussa voi olla mukavaa ajanviettoa ja jopa yöpymistä. Lopulta ne on max parin tunnin näkemistä ja sulle vihjaillaan, että pitää lähteä, kun tavaraan kavereita, mennään kauppaan, salille tms.
Toimii, mutta jonkin aikaa.
Näinhän siinä kävi,edelleen pannaan viidettä vuotta koska kumpikin edelleen sinkku. Olemme liian erilaisia suhteeseen mutta meistä tuli hyvät ystävät.
Mulla oli opiskeluaikana fwb suhde. Se sitten hiipui, kun valmistuin ja muutin työn perässä toiselle paikkakunnalle. Löysin nykyisen mieheni ja meillä nyt kolme lasta. Monta kertaa on kyllä käynyt mielessä, että tuo esikoinen taitaa olla fwb tekosia. Nähtiin muutaman kerran niissä merkeissä, kun seurustelin jo mieheni kanssa ja esikoinen sitten ilmoitti tulostaan. En ole asiasta varma, mutta nuorimmaiset on kuin kaksi marjaa ja esikoinen ei niinkään.
"Friends with benefits suhde"
HUUTISTA:D
Meidän fwb suhde johti lopulta naimisiin ja pariin lapseen.
Mutta oli kyllä kivinen tie. Ensin mies oli ihastunut, minä en halunnut mitään vakavaa, olin juuri eronnut. Sitten kun myöhemmin ihastuin, mies ei enää halunnutkaan mitään vakavaa. Sitten kun olin lähdössä opiskelemaan toiselle paikkakunnalle, mies sitten kuitenkin halusi parisuhteeseen. 1,5-vuotta tuo fwb -vaihe kesti ja sitten alettiin seurustella.
Molemmilla tunteita alusta lähtien mutta jatkettiin tapailua monta kuukautta kunnes mies alkoi ottaa etäisyyttä koska ei halunnut tunteiden syvenevän. ei kuulemma ole valmis parisuhteeseen. Aloin sitten seurustelemaan hänen tuttunsa kanssa ja sitten tämä fwb mies alkoi viestittelemään sydänsuruaan jatkuvasti, "olin hänelle se oikea ja hän on niin rikki ja rakastaa minua". Lol. Hän ei suostunut antamaan minulle mahdollisuutta niin minua ei voisi kiinnostaa vähääkään hänen tunteensa enää.
Alkuun olin ihastunut, kävi ilmi että mimmillä on ihan eri arvomaailma kuin minulla, joten parisuhdetta ei saa rakennettua, nainen halusi jatkaa panotouhuja. Melkein tasan kolme vuotta kairattiin pari kertaa kuukaudessa kunnes löysin unelmieni naisen Tinderistä ja piti pistää fwb pois päiväjärjestyksestä.
Höh, maailman sivu on ollut rakastajia ja rakastajattaria. Taas on vain keksitty 'hiano' enkunkielinen nimitys asialle.
Hauskin kuvaus on Choderlos de Laclosin 1700-luvulla kirjoittama Vaarallisia suhteita, jossa tapellaan verisesti parhaista ystävistä, joilta saa palvelua.
Ja joka on elokuvattu vaikka kuinka monta kertaa. Paras niistä leffoista on kyllä Frearsin Valheet ja viettelijät, jossa Glenn Close tekee supermahtavan MerylStreepwho? -roolisuorituksen.
Löysin vakavan parisuhteen ja kerroin tästä fwb:lle. Hän onnitteli. Toisen kanssa pistin itse välit jäihin, kun olin ihastunut ja annoin rikkoa rajojani. Miehellä oli myös sellainen arvomaailma joka ei kohdannut omaani, niin ihan hyvä että on mennyttä. Seksiä hänen kanssaan haikailin jonkin aikaa, mutta samalla muistoihin liittyy häpeää, joten on hyvä etten enää haikaile.
Vierailija kirjoitti:
Höh, maailman sivu on ollut rakastajia ja rakastajattaria. Taas on vain keksitty 'hiano' enkunkielinen nimitys asialle.
Hauskin kuvaus on Choderlos de Laclosin 1700-luvulla kirjoittama Vaarallisia suhteita, jossa tapellaan verisesti parhaista ystävistä, joilta saa palvelua.
Ja joka on elokuvattu vaikka kuinka monta kertaa. Paras niistä leffoista on kyllä Frearsin Valheet ja viettelijät, jossa Glenn Close tekee supermahtavan MerylStreepwho? -roolisuorituksen.
Oliko se tuossa kirjassa, jossa päivitellään, kun joku oli rakastunut aviomieheensä. Että miten vulgaaria. Onhan sitä pidetty varmasti tuolloin vähän mauttomana, kun avioliitot on olleet bisnestä.
Ihastuin seksuaalisessa mielessä kaveriin, jonka olin tuntenut vuosia. Vonkasin fwb-suhteeseen. Sovittiin, että vain seksiä, ei seurustelua tai muita tunteita. Sitten kun oli hyvää seksiä, alkoi itsellä tulla kiintymyksen tunteita ja lopetin suhteen. Meni pitkään päästä yli.
Kyllä on typerä nämä fwb nimitykset voisi ihan suomeksi sanoa: kaveripohja suhde. Onko vaikeata Rosa?
Pyörimme samassa kaveriporukassa, mutta emme olleet ihastuneita toisiimme. Sitten kun kumpikin oli yhtäaikaa sinkkuna niin totesimme, että miksi ei. Se osoittautui hyväksi ratkaisuksi, muistelen vieläkin lämmöllä hetkiämme, joista on yli parikymmentä vuotta. Jossain vaiheessa aloimme tahoillamme seurustella, muistaakseni hän ensin. Siihen loppui tietysti fyysinen suhteemme. Tuttavia olimme vielä vuosia, kunnes muutin perheineni kauas.
Kumpikaan ei siis oikeasti ollut koskaan kiinnostunut keskinäisestä parisuhteesta. Olimme aivan eri maailmoista, mikä oli hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin seksuaalisessa mielessä kaveriin, jonka olin tuntenut vuosia. Vonkasin fwb-suhteeseen. Sovittiin, että vain seksiä, ei seurustelua tai muita tunteita. Sitten kun oli hyvää seksiä, alkoi itsellä tulla kiintymyksen tunteita ja lopetin suhteen. Meni pitkään päästä yli.
Tässäpä esimerkki miten ihminen on niin ei intergoitu ja hajallaan, että seksuaalisuus ja ihastuminen oli irrallaan kiintymyksestä kokonaan, ja esineellistyminen ja vieraantuminen jo niin pitkällä itsestä että kun tulikin yhtenäisempää esiin pitikin jo kipittää karkuun. Oletko ajatellut terapiaa?
Tavattiin tinderin kautta, meistä tuli kavereita ja hengailtiin välillä yhdessä kummankin pienet lapset mukana, välillä kahdestaan. Oli kausia kun harrastettiin seksiä. Miehellä heräsi tunteet ja välit viileni. Oltiin aika erilaisia ihmisiä ystävyydestä huolimatta joten parisuhdetta hänen kanssa en halunnut. Nykyään asutaan kaukana toisistamme ja kumpikin on parisuhteessa tahoillaan.
Aivan ihana tyyppi ja edelleen ikävöin häntä ystävänä. Vaikka en ollutkaan rakastunut häneen niin silti hän jätti jäljen sydämeeni.
Kyllästyin. Seksi miehen kanssa ei enää innostanut, kun tiesi ettei homma johda mihinkään. Huomasin, että tarvitsen turvallisen ja vakaan parisuhteen nauttiakseni seksistä pitkässä juoksussa.
Tuli saastainen ole niin saastaista tekstiä etä huuuh huuuh! Huo rausta, suomeksi. Eipä ihme että tiktokit ja onlyfansit raikaa.
Suurin osa tarinoista on kokemuksia seksisuhteesta . Fwb on ymmärtääkseni ystävyyteen painottuva suhde , johon sisältyy seksi mutta se ei ole päätarkoitus. Kuin kuka tahansa ystävä tai kaveri mutta jonka kanssa voi harrastaa myös seksiä .
Minulla on pysyvä parisuhde ja harvakseltaan muutama bdsm-tuttava joiden kanssa piiskailua, ei välttämättä naimista. Puolisostani se on jännittävää kun olen muuten lempeä ja kiltti ihminen ja sitten taas nautin kivun tuottamisesta ja kiuseoittelusta. Puolisolleni tällainen on ihan vieras maailma.