Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa tuo Saara Aallon viisubiisi oikeasti hyvä!

Vierailija
09.02.2018 |

Voidaanko pliis äänestää tämä eka biisi viisuihin? Tämä on hyvä!! Ja saanut jo nyt huomiota ulkomaillakin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oli kyllä harvinaisen hyvä biisi. Yllätti positiivisesti! Kerrankin ei tarvitsisi hävetä.

Vierailija
2/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow! Upea! Kunpa kaikki olis yhtä hyviä. Pelkään että mummot äänestäö jonkun humppabiisin jatkoon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tusinapoppia! Ikävä olla negatiivinen, mutta tuo biisi häviää massaan. Ei biisi ole huono No fear-tyyliin, mutta ei se raikas nykyaikainen hittibiisikään ole.

Vierailija
4/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kanssa. Saara pääsee näyttämään laulajan kykyjänsä ilman että menee ujeltamiseksi ja kikkailuksi. Kertsi on kivasti aika matala, Saaran tummempi äänensävy pääsee esille.

Odotan mielenkiinnolla kahta muutakin kappaletta. Tästähän voi tulla ihan mielenkiintoinen "kisa".

Vierailija
5/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Sillanpää sinne pitäisi lähettää!

Vierailija
6/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon, että ne kaksi muuta on parempia. Tässä parasta oli Saara, itse biisi oli vain "ihan kiva" . 

Tai ehkä minä Balkanballadien ja Turkkirockin ystävänä olen väärää kohderyhmää...

Vierailija
7/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara huutaa tossa biisissä. Vähempikin riittäisi.

Vierailija
8/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wow! Upea! Kunpa kaikki olis yhtä hyviä. Pelkään että mummot äänestäö jonkun humppabiisin jatkoon...

Yksi biiseistä on balladi ja sitä varmaan äänestetään sankoin joukoin. Tämän vuoden voittajaksi on povattu balladia laulavaa nuorta miestä. Suomalaisten pitäisi tajuta ettei voida nyt täyttää toivetta sataprosenttisesti.

Vierailija
9/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ulkomainen taho veikkaili jo Saara ja tätä biisiä Euroviisujen voittajaksi! Mutta niinhän ne on veikkaillut ennenkin. Biisi ei ollut huono ollenkaan, että hävetä ei tarvitse :) !

Vierailija
10/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään myös. Nyt vihdoin on sellasta settiä mikä on hyvää ja sopii saaralle. Keskittyis nyt just tähän ja kaikki oheishomma ja tyttöystävän kanssa keekoilu pois. Hyvä biisi ja just sellasia artistilla pitää olla. Niin, onhan se tusinapoppia mut poppi nyt kuuluukin olla sellaista. ammattimaisesti tuotettu ja hyvä tuo on, saarakin laulaa hyvin. Olen nyt saaran puolella.

Vierailija
11/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut kaksinen, ihan tusinarenkuntus.

Vierailija
12/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta eka ehdokas ja nyt jo parempi kuin yksikään mitä ollaan koskaan Euroviisuihin lähetetty. Jee!

Vierailija
13/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin biisin, jossa Saara laulaa korkeammalta. Tykkään hänen äänensä sävystä enemmän silloin.

Vierailija
14/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitys on ollut huima... kun vertaa No Feariin ja Same sexiin.

Mutta aika tusinapoppia on.

Vierailija
15/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään kanssa. Saara pääsee näyttämään laulajan kykyjänsä ilman että menee ujeltamiseksi ja kikkailuksi. Kertsi on kivasti aika matala, Saaran tummempi äänensävy pääsee esille.

Odotan mielenkiinnolla kahta muutakin kappaletta. Tästähän voi tulla ihan mielenkiintoinen "kisa".

Tässähän on vielä vaikka kuinka paljon aikaa hioa suoritusta ja leipoa sinne kaikkia kivoja maneereita.

Vierailija
16/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi jonkun muun kynästä. 

Vierailija
17/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille näyttää tulevan Cascada mieleen... Ei ilmeisesti tunnu kauhean modernilta vedolta.

Vierailija
18/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä toki kehitykseksikin sanoa. Ruotsalaisten tekemää euroviisurenkitusta.

En pidä Saarasta ja häneen liittyy niin paljon negatiivista typeristä lehtihaastatteluista lähtien, että mikä tahansa hänen laulunsa ärsyttää. Mutta sanon kuitenkin, että pidän tätä lähes kansan petoksena ottaa ruotsalaisten tekemä laulu, jolla yrittää Suomen edustajana kisaan eikä meillä suomalaisilla ole edes mitään sananvaltaa siihen. Jos muut kisakappaleet on enemmän Saaran omia tekeleitä tyyliin Nofear, on varmaa, että tämä renkutus lähtee Lissaboniin.

Siis oikeasti, vaihtoehtona Uuden musikaalin kilpailussa on joko Saara, Saara tai Saara. Hyvin hoidettu Saaralta: saa kisata, muttei tarvi pelätä häviötä.

Vierailija
19/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeästi jonkun muun kynästä. 

Onkohan Saaralle annettu mahdollisuus säveltää yksi kolmesta vaihtoehdosta täysin itse, jotta voidaan osoittaa että hänen omat biisit eivät vain pärjää? Hänellähän voisi olla tosi hyvä ura edessä, kunhan vain pääsisi irti siitä kuvitelmasta että osaa itse tehdä biisejä.

Vierailija
20/26 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä toki kehitykseksikin sanoa. Ruotsalaisten tekemää euroviisurenkitusta.

En pidä Saarasta ja häneen liittyy niin paljon negatiivista typeristä lehtihaastatteluista lähtien, että mikä tahansa hänen laulunsa ärsyttää. Mutta sanon kuitenkin, että pidän tätä lähes kansan petoksena ottaa ruotsalaisten tekemä laulu, jolla yrittää Suomen edustajana kisaan eikä meillä suomalaisilla ole edes mitään sananvaltaa siihen. Jos muut kisakappaleet on enemmän Saaran omia tekeleitä tyyliin Nofear, on varmaa, että tämä renkutus lähtee Lissaboniin.

Siis oikeasti, vaihtoehtona Uuden musikaalin kilpailussa on joko Saara, Saara tai Saara. Hyvin hoidettu Saaralta: saa kisata, muttei tarvi pelätä häviötä.

Ja kun siellä Lissabonissa tulee takkinåin, voi syyttää taas suomalaisia, jotka äänesti sinne väärän biisin.😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme