Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka te pystytte pettämään

Vierailija
09.02.2018 |

Eikö omatunto vaivaa?
Mä olin kerran lähellä pettää, mutta tulin järkiini onneksi sitä ennemmin.
Nyt mua kaduttaa, että kuinka saatoin olla niin tyhmä. Koen jatkuvasti huonoa omatuntoa siitä, että viestittelin ihastukseni kanssa. Voisin vajota maan alle, vaikka mitään pettämistä ei varsinaisesti tapahtunut.
Vain yksi ainoa viesti, että voitaisko tavata.
Kuinka pystytte pettämään kumppanianne?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samalla tavalla ku sä melkein teit.

Emt

Vierailija
2/9 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen mieheni kanssa jonka kanssa olen naimisissa, en ole häntä ikinä pettänyt, olemme toisillemme ne oikeat, mutta kun olin nuori, olin tosi törkeä, petin yhtäkin poikaystävää 3 eri miehen kanssa usein, ja muutenkin oli kaikkea säätöä aina, nyt on kun on aikuinen, osaa olla järkevä, en ole kovin ylpeä nuoresta itsestäni, koska rikoin monta sydäntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se p*llun himo.

Vierailija
4/9 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän housut alas ja pyllistän.

Vierailija
5/9 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo akkani sitä ole kertonut miten pystyi.

Vierailija
6/9 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko nyt jotain konkreettisia vinkkejä miten se onnistuisi sultakin vai ilmoittaa omaa paremmuuttasi muihin nähden?

Vierailija
7/9 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän miten sen ottaa. Jos sen ottaa siten, että se on sama kuin murha, niin tokihan se tuntuu pahalta. Jos taas ottaa sen siten, että yleensä muna käy p*llussa eikä paljon muuta, niin eipä se paljoa mitään muuta. Siihen ei kuole. Ehkä otan sen noin rennosti siksi, että tiedän tulevani toimeen hyvin omillanikin. Siksi en pelkää vaikka vaimo kävisikin vieraissa. Parisuhde ei ole minulle kaikki kaikessa, ei lähellekään.

Ja kyllä, itse olen pettänyt ja minua on petetty (ei tosin nykyisessä suhteessa).

Vierailija
8/9 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. En tee mitään sellaista mikä olisi omalta mieheltä pois. Hän ei välitä läheisyydestä eikä juuri seksistäkään joten hankin sen muualta pitkäaikaisen rakastettuni kanssa (hänellä sama tilanne kotona). Toisessa tilanteessa olisimme pari mutta nyt mennään näin, kumpikaan ei lähde rikkomaan perheitään.

Periaate on se ettei kotona oleva saa jäädä mitään paitsi vaan elämä on juuri sellaista kun tämä haluaa ja ansaitsee. En osaa katua enkä hävetä, tämä  on mun ainoa elämä ja olen tarpeeksi jo huomioinut toista. Jos hän ei huomioi minua niin toinen tekee sen.

Vierailija
9/9 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuin toiseen. Kai se oli pettämistä, vaikka avioeroa hain ennen kuin suhde meni fyysisekseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme