Onpa tuo Saara Aallon viisubiisi oikeasti hyvä!
Voidaanko pliis äänestää tämä eka biisi viisuihin? Tämä on hyvä!! Ja saanut jo nyt huomiota ulkomaillakin.
Kommentit (26)
hyväsaara kirjoitti:
Joku ulkomainen taho veikkaili jo Saara ja tätä biisiä Euroviisujen voittajaksi! Mutta niinhän ne on veikkaillut ennenkin. Biisi ei ollut huono ollenkaan, että hävetä ei tarvitse :) !
Harvinaista, sillä ulkomaiset tahot on harvemmin veikanneet Suomen biisiä voittajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin biisin, jossa Saara laulaa korkeammalta. Tykkään hänen äänensä sävystä enemmän silloin.
Kyllä sävykäs äänenkäyttö voittaa pelkän korkealta laulamisen. Minulla on inho pelkkää korkealta laulamista kohtaan koska alakoulussa musiikinopettaja aina vaati kimittämään niin korkealta kuin pystyi. Tytöt oikein kilpailivat kuka pystyi vetämään korkeimmalta. Kuulosti kamalalta koulun käytävässä. En ole lapsenakaan pitänyt esim. lasten tai lapsikuorojen laulusta.
Eikö se riitä, että Saara Aalto laulaa kappaleessa itse taustansa korkealta? Jos tämä on viisukappale niin sitten varmaan Suvi lähtee laulamaan taustoja.
Vierailija kirjoitti:
hyväsaara kirjoitti:
Joku ulkomainen taho veikkaili jo Saara ja tätä biisiä Euroviisujen voittajaksi! Mutta niinhän ne on veikkaillut ennenkin. Biisi ei ollut huono ollenkaan, että hävetä ei tarvitse :) !
Harvinaista, sillä ulkomaiset tahot on harvemmin veikanneet Suomen biisiä voittajaksi.
Tämä on nyt neljäs vedonlyöntilistalla.
No eipä ollut yksikään Saaran biiseistä mikään erikoinen. Voittoa tuskin tulee, mutta hyvä sijoitus on mahdollinen. Sekin tosin edellyttää heikkotasoista kisaa.
Mikä niistä nyt voitti, eka, toka vai kolmas?
Nytkö huomasit? Tällä kappaleella on neljä kirjoittajaa.