Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko pikkumainen? Mies kehui kännissä kaveriani viehättäväksi

Vierailija
08.02.2018 |

En yleensä ota nokkiini mistään. Viime viikonloppuna mies kännipäissään sanoi ettei hänen ehkä kannattaisi sitä minulle kertoa, mutta kaverini on hänestä viehättävä. Onko ok olla loukkaantunut? En ole sitä näyttänyt millään tavalla, mutta totuus on etten halua tietää hänen viehätyksistään. Hän tietää että tämä ystäväni on minulle erityisen tärkeä.

Mies on muuten huomioonottava ja fiksu, en edes olettanut että voisi sanoa tuollaista.

Nyt ajattelen että olen pikkumainen kun edes huomioin asian, tai että olen juuri sellainen mustasukkainen ihminen joka en halua olla.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suuttuisin tuosta. Yleensä kännissä kerrotaan totuus asioista.

Vierailija
62/67 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä suuttuisin tuosta. Yleensä kännissä kerrotaan totuus asioista.

Tuo on urbaanilegenda. Ei kännissä kerrota totuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itse tiedä tunteitasi? Meidänkö täällä pitää päättää, mitä tunnet???

Vierailija
64/67 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta (aviovaimo vuosikymmenten ajan) viehättävä on hyvinkin neutraali käsite. Viehättävällä ihmisellä on hyvä ja ystävällinen käytös, ja huoliteltu ulkonäkö. Viehättävyydellä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että miehesi erityisesti himoitsisi ja haluaisi kaveriasi. Pikemminkin sinun kannattaisi olla ylpeä kaverivalinnastasi - seurahan on usein samankaltaista.

Sitten, jos miehesi kutsuisi kaveriasi "pantavaksi", niin voisi jo huolestuakin.

Onko sama jos mies sanoo "I'm attracted to her"? :/

Hän ei siis puhu suomea, on saksasta.

-Ap

Itse kyllä tulkitsisin "she's very attractive" ja "I'm attracted to her" hyvin eri tavalla. Ensin mainittu on neutraali toteamus ja jälkimmäinen kertoo omista tunteista ts. oman puolison sanomana edellyttää selvittämistä...

Vierailija
65/67 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä (oikeasti!)

Ajattelin tätä ketjua eilen enkää olisi uskonut että se on täällä nostettuna. Vaikka olen nykyään vähän aina av:lla :D

En ole vieläkään maininnut miehelle tästä kännissä möläytyksestä. Hieman lisätietoja: Kaverini ei ole ehkä perinteisen kaunis, mutta minusta hän on aivan valloittava, kaunis ja persoonallinen. En välitää mitä mies sanoo, kaverini olen tuntenut yli 10 vuotta kauemmin. Mun mies on myös mun paras ystävä mutta mun ystävyys kaveriini ei muutu kivittämälläkään.

En myöskään ole mustasukkainen enkä ikinä uskoisi että heidän välillä tulisi mitään, luotan molempiin. Silti en todellakaan halua kuulla jos miehen mielestä mun paras ystävä on "pantava" tai miten sen joku täällä ilmaisi. Olkoon vaan mutta ei mulle tarvitsisi mielestäni kertoa. Kiva että mies on rehellinen muttaa se loukkasi.

Ja kun joku kysyi miksi laittaa kaverin faceen kontaktiksi eikä perhettä, olen ainoa lapsi, äiti kuollut ja isään ei hyviä välejä. Ystävät on mun läheiset.

Kiitos tosi paljon viestittelijöille jotka tukeneet ja niillekin jotka ovat eri mieltä. Minua vaivaa yhä se että mies sanoi noin. Ehkä vielä enemmän vaivaa että koen etten voi hänelle sanoa siitä.

ap

Ap, voit kaikesta huolimatta ottaa asian isommassa kokonaisuudessa puheeksi miehesi kanssa. Älä takerru siihen, mitä hän ja mitä hän sillä tarkoitti. Sillähän on merkitystä mitä miehesi ajattelee sinusta ja teistä.

Vierailija
66/67 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse tiedä tunteitasi? Meidänkö täällä pitää päättää, mitä tunnet???

Kyllähän hän tietää tunteensa, mutta enemmänkin miettii että ylireagoiko hän miehen sanomiseen, jolloin on hyvä itsekin työstää ajatusta, vai onko kyseessä asia josta "saa" pahastua. Lähinnä varmaan siihen apua miten ottaa sitten lopulta asian käsittelyyn.

Vierailija
67/67 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli mieleen, että jos teillä ei ole yhteistä kieltä, itse puhut suomea ja jotain äidinkielinäsi ja englantia "kolmantena" kielenä (tai toisena). Miehen äidinkieli on saksa ja englanti on opittu koulussa normaalisti.

Jonkin asteinen käännösvirhe voi olla kyseessä. En itse tunne saksan kieltä, enkä tiedä miten saksankielinen sanoisi "im attracted to her", ja olisiko siinä erilaisia sävyjä mahdollista olla. Itse olisin kuitenkin heti paikalla kysynyt, että mitä oikeastaan tarkoitat, minä ymmärrän tuon lauseen nyt niin, että olet viehättynyt hänestä seksuaalisesti. Sitten mies olisi varmaan sanonut, että ei en tarkoita semmoista, vaan että hän on iloisen ja kauniin näköinen ihminen, tai sitten hän olisi sanonut jotain vihjailevaa tyyliin "kyllähän kaunista naista aina tekee mieli".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi