Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä auttaa jatkuvaan pahoinvointiin?

Vierailija
08.02.2018 |

En ole raskaana enkä ole muutenkaan muuttanut elintapojani radikaalisti. Otan multivitamiinin yhdessä aamupalan kanssa koska sen sinkki ja rauta teettävät pahoinvointia jos otan sen tyhjään mahaan. En ole syönyt mitään rohdoksia tai luontaistuotteita.

Olen nyt kärsinyt jatkuvasta pahoinvoinnista kolme viikkoa. Välillä oikein tuskanhiki kihoaa pintaan koska minua kuvottaa koko ajan ja kuvotus voimistuu välillä melkein niin suureksi, että käyn oksentamassa. Pelkkä eri ruokien ajattelu tekee pahaa ja vaikka pidän hyvinmaustetusta ruoasta niin nyt olen sinnitellyt maustamattomalla jogurtille koska pahoinvointi pahenee hyvin herkästi.

Mistä tämä voi johtua? Minulla ei ole vatsatautia. Mitä tälle voi tehdä? Kuinka pitkään ihminen voi sinnitellä maustamattomalla jogurtilla?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lääkäriin!

Vierailija
2/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa solunsalpaajaoksetukseen acid. folic 5 mg eli tosi vahva foolihappo. Saa apteekista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis auttaa oireisiin mutta syy olisi tarpeen tutkia.

Vierailija
4/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä multitabs pois, mun miehelle se teki huonon olon!

Vierailija
5/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt lääkäriin!

Ei kai lääkäriin voi mennä pahoinvoinnin vuoksi? Mitä sanon sairaanhoitajalle?

Vierailija
6/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla auttaa solunsalpaajaoksetukseen acid. folic 5 mg eli tosi vahva foolihappo. Saa apteekista.

Täytyy kokeilla! Kiitos!

Vierailija
7/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä multitabs pois, mun miehelle se teki huonon olon!

Minulle ei ole multivitamiini aiheuttanut mitään oireita kun olen ottanut sen aamupalalla.

Vierailija
8/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt lääkäriin!

Miksi ihmeessä ei voisi??? Se on oire siinä missä muutkin. Älä nyt hyvä ihminen mene apteekkiin käymättä lääkärin kautta, ettei jää mahdollisesti sairaus diagnosoimatta ja synny pysyvää vauriota, mistä onkin kyse.

Vierailija
9/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut myös monivitamiinin aiheuttavan pahanolon.

Jos juo liikaa kerrallaan tulee herkästi paha olo.

Mulla myös migreeni, on särytön eli auraoireinen, huono-olo, tuntuu humalaiselta, ääniherkkyys ja ärtymys. Lievä päänsärky. Ja näköhäiriöt satunnaisesti.

Raikas ilma vois auttaa. Maitohappobakteeri valmisteet.

Vierailija
10/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätäppä kokeeksi se vitamiini pois, tai osta raudaton vitamiini tilalle.

Rauta voi alkaa 'ärsyttämään' vasta pitkän ajan päästä. Minä ainakin saan raudasta huonon olon.

Vierailija
11/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas ajattelisin, että saatkohan tarpeeksi rautaa kun paha olo...

Tuo voi hyvinkin olla myös stressistä/psyykestä johtuvaa. Jos sulla on yhtään rauhottavaa niin kokeile lähteekö paha olo sillä.

Jos se sitten olisi kuitenkin jotain vatsaflunssaa niin tuore inkivääri ja sitruuna (ei tiiviste) auttaa pahoinvointiin. Appelsiini tai jo sen tuoksu lisää ruokahalua.

Käy ihmeessä lääkärissä tsekkaamassa rauta-arvot seerumista, mites maksa ja munuaiset? Nykyään pitää sitten julkisella puolella liiotella valmiiksi vakaviakin oireita, että saisi hoitoa.

Vierailija
12/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on pitkään nälässä niin tulee paha olo ja on vaikea löytää ruokahalu taas... voi olla noinkin yksinkertainen syy. Mitä tapahtuu jos syöt vaikkei tee mieli?

Vierailija
13/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt lääkäriin!

Miksi ihmeessä ei voisi??? Se on oire siinä missä muutkin. Älä nyt hyvä ihminen mene apteekkiin käymättä lääkärin kautta, ettei jää mahdollisesti sairaus diagnosoimatta ja synny pysyvää vauriota, mistä onkin kyse.

Minusta on aina tuskallista arpoa ensin onko flunssa vaiko mahatauti ja olenko ottanut Buranaa etc. Voin soittaa ja kysyä aikaa. Se on sitten hoitajan päätettävissä riittääkö hänelle viikkojen selittämätön pahoinvointi syyksi.

Vierailija
14/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas ajattelisin, että saatkohan tarpeeksi rautaa kun paha olo...

Tuo voi hyvinkin olla myös stressistä/psyykestä johtuvaa. Jos sulla on yhtään rauhottavaa niin kokeile lähteekö paha olo sillä.

Jos se sitten olisi kuitenkin jotain vatsaflunssaa niin tuore inkivääri ja sitruuna (ei tiiviste) auttaa pahoinvointiin. Appelsiini tai jo sen tuoksu lisää ruokahalua.

Käy ihmeessä lääkärissä tsekkaamassa rauta-arvot seerumista, mites maksa ja munuaiset? Nykyään pitää sitten julkisella puolella liiotella valmiiksi vakaviakin oireita, että saisi hoitoa.

Ongelma on siinä ettei ole mitään psyykkistä ongelmaa tai stressiä. Voin vain pahoin. Välillä enemmän ja välillä vähemmän. En aio valehdella mitään.

Vierailija
15/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä HIV-testeissä, oireet viittaa siihen

Vierailija
16/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on pitkään nälässä niin tulee paha olo ja on vaikea löytää ruokahalu taas... voi olla noinkin yksinkertainen syy. Mitä tapahtuu jos syöt vaikkei tee mieli?

En voi syödä. Ihokarvat nousevat pystyyn ja oksettavaa jo osa kaupassa olevasta ruokien hajuista.

Vierailija
17/17 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt lääkäriin!

Sano sille sairaanhoitajalle vaikka jatkuvasta pahoinvoinnistasi. Syy täytyy selvittää, ei ole millään tavalla terveen merkki tuollainen. Nyt sitä lääkäriaikaa tilaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi