Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista sinulla ei ole jota useimmilla ihmisillä on?

Vierailija
07.02.2018 |

Auto

Kommentit (333)

Vierailija
201/333 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole yhtään ainoaa muumimukia

Mullapa on yksi ja se on haisuli!

Vierailija
202/333 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkeä. 

Aika vahva väitös, että useimmilla olisi järkeä. Tämä tarkoittaisi esimerkiksi sitä, että useimmat lukisivat kirjoja tietokirjapainotteisesti päivittäin ja näinhän ei ole. Hatusta heitän, että aktiivisia lukijoita on varmaan joku 5% suomalaisista?

Suomalaisilta ei onnistu edes syömisen rajoittaminen, puolet ovat ylipainoisia. Tämä tarkoittaa sitä, että vähintäänkin puolilla ei ole järkeä päässä, mukaan lukien useat poliitikot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/333 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halua jakaa Facebookissa niitä "Tänään on syöpäperhepäivä"-viestejä.

Tai siis anteeksi "tänään on syöpä perhe päivä"

Vierailija
204/333 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään selfietä, eikä muitakaan valokuvia ihmisistä.

Ei yhtään sometiliä.

En jaa valokuvia muille ihmisille.

Puhelimeni kuvat ovat pääasiassa eräänlaisia ”muistilappuja” eri asioista, kuten kauppalaput yms..

Vierailija
205/333 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astianpesukonetta ei ole eikä tule.

Vierailija
206/333 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- tablettia

- kulmakynää

- mikroaaltouunia

- marimekon tekstiilejä

Minusta useimmilla ihmisillä ei ole Marimekon tekstiilejä. Tai kulmakynää. Yhdellä ystävälläni taitaa olla tabletti, muilla ei.

Vierailija
207/333 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv:tä, yhtäkään mattoa, kahvinkeitintä, dvd:tä, kirjoja, kasveja, tauluja/valokuvakehyksiä...

Vierailija
208/333 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko auto tosiaan useimmilla?

Helsinkiläsisitä kotitalouksista yli 60 prosenttia on autottomia. Henkilökohtaistakaan autoa ei useimmilla kaupunkioloissa liepeilläkään ole. 

Kantakaupungin sinkulla auto on miltei poikkeus. Mutta tietysti jos "useimmilla" tarkoitetaan samaa kuin yli puolella, niin varmasti useimmilla suomalaisilla aikuisilla on auto käytössään. 

Itse mielsin otsikon pikemminkin "melkein kaikilla". 

Vierailija
209/333 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spagaattipotkujalat. Kykenen potkimaan kattoon. Olen opetellut käyttämään varpaita siten että saan kirjan kirjahyllystä vain jalkaa käyttäen. Kaikki karaten potkut ovat lasten leikkiä jaloilleni.

Jos nyt kuvattaisiin 70-luvun Jackie Chan elokuvia, minut olisi valittu pahiksen rooliin.

Olen potkinut isovarpaallani punatiiliä paskaksi. Isovarpaani kynsi on irtisanonut karateharrastuksen jo vuosikymmeniä sitten. Voisi kuvitella että isovarvaspotku tyrmäisi vapariottelijoita sairaalakuntoon. En kuitenkaan harjoittele hankkiakseni maallista hyvää vaan tarkoitukseni ovat korkeammalla.

Uskallan väittää ettei samalaista potkijaa löydy Suomesta tai edes koko pohjoismaista.

Vierailija
210/333 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thunder woods mc Kennadiary kirjoitti:

Spagaattipotkujalat. Kykenen potkimaan kattoon. Olen opetellut käyttämään varpaita siten että saan kirjan kirjahyllystä vain jalkaa käyttäen. Kaikki karaten potkut ovat lasten leikkiä jaloilleni.

Jos nyt kuvattaisiin 70-luvun Jackie Chan elokuvia, minut olisi valittu pahiksen rooliin.

Olen potkinut isovarpaallani punatiiliä paskaksi. Isovarpaani kynsi on irtisanonut karateharrastuksen jo vuosikymmeniä sitten. Voisi kuvitella että isovarvaspotku tyrmäisi vapariottelijoita sairaalakuntoon. En kuitenkaan harjoittele hankkiakseni maallista hyvää vaan tarkoitukseni ovat korkeammalla.

Uskallan väittää ettei samalaista potkijaa löydy Suomesta tai edes koko pohjoismaista.

Kiitos informaatiosta mutta jäipä sinultakin otsikko lukematta kun halusit kiireesti tulla tänne kertomaan poikkeuksellisuudestasi.

Vierailija
211/333 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä

Vierailija
212/333 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea kaikkia vastauksia, mutta mulla ei ole yhtään kunnollista kuvaa itsestäni. Ei myöskään ystäviä tai sosiaalista elämää. (Miesystävä on mutta sen kanssa nähdään vaan pari kertaa viikossa.)

Vierailija
213/333 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiä, Facebookia, lemmikkiä, kavereita, kesämökkiä

Vierailija
214/333 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraali :D