Mitä sellaista sinulla ei ole jota useimmilla ihmisillä on?
Kommentit (333)
Ei Facebookia, Twitteria, autoa, miestä, lasta, ystäviä - ei mitään tärkeää. Pelkkää rahaa ja luxusta, surkea elämää.
Kaksi rakastajaa (plus aviomies).
Eikun kyssäri olikin mitä EI ole eikä mitä on :D
Minulla ei ole nyt eikä ole koskaan ollut lainaa.(eikä miehelläkään ole koskaan ollut lainaa).
T. 45 vuotiasjoka asuu miehen kanssa yhteisesti omistamassamme omakotitalossa.
telkkari
mikroaaltouuni
kuivausrumpu
auto
Näistä kaipaan vain autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Facebook-tunnusta.
Sama. Eikä myöskään whatsuppia. Eikä linkediniä.
Eikä mikroa, leivänpaahdinta, ajokorttia, tekotukkaa,kynsiä tai ripsiä, huulipunaa..
- tablettia
- kulmakynää
- mikroaaltouunia
- marimekon tekstiilejä
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole mielenterveysongelmia. Tuntuu että nykyään kaikilla on vähintään joku paniikki - ja ahdistuneisuushäiriö tai masennus.
Sä oot kuumaa kamaa treffimarkkinoilla :)
Ystäviä. Älyä. Töitä. Rahaa. Ylipainoa.
Mikroa
Vedenkeitintä
Astianpesukonetta
Ajokorttia
Saunaa
Instaa, snappia... Onko nää muka useimmilla? 🤔
Mulla ei ole yhtään sukulaista, ei siis edes vanhempia. Siittäjästäni en tiedä mitään, äiti vei salaisuuden mukanaan hautaan kun olin 17-vuotias. Hänellä ei ollut lähisukulaisia, joten olen täysin juureton. En ole vielä tavannut 30-vuotisen elämäni varrella ketään yhtä "orpoa".
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole yhtään sukulaista, ei siis edes vanhempia. Siittäjästäni en tiedä mitään, äiti vei salaisuuden mukanaan hautaan kun olin 17-vuotias. Hänellä ei ollut lähisukulaisia, joten olen täysin juureton. En ole vielä tavannut 30-vuotisen elämäni varrella ketään yhtä "orpoa".
Unelma puoliso. Ei nalkuttavaa anoppia eikä ahneita sisaruksia ja kaikentietävää appiukkoa. Wau!
Mulla ei ole yhtään ainoaa muumimukia
Ei asuntovelkaa,vippilainoja,autoa,ajokorttia.