Mitä sellaista sinulla ei ole jota useimmilla ihmisillä on?
Kommentit (333)
Passia, ei ole koskaan ollutkaan,
Linkedin profiilia eikä
Whatsuppia
Kihlasormusta, vihkisormusta, koruja ylipäätään. Olen kyllä naimisissa, mutta sormusta ei hankittu kun en niitä muutenkaan käytä enkä mummon perintösormusta lukuunottamatta omista yhtään aitoa korua. Joitain pukukoruja on, niitä käytin ehkä kahdesti vuodessa ja nyt lapseni leikkii niillä. Enkä ole milääncrocs-verkkari-tunikatyyppi, vaan ehkä sellainen ”helmikorvistoimistohiirulainen”, nyt vain ne korviksetkin puuttuvat.
Ahaa, taas ketju että ellei ole ruikutettavaa juuri nyt, niin keksikäämme :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Hyvä mies
Apua luin otsikon nopeasti väärin, että mitä sellaista on jota useimmilla EI ole xD Siis, minulla ON hyvä mies.
Otsikkoon vastaten: huonoa miestä :)
Häntäluuta ei ole ollut 13 vuoteen
Onnetonta epätasa-arvoista parisuhdetta, jossa toinen pyörittää lähes koko arkea.
Lapsia
Masennusta
Valkoista tai valko-harmaata sisustusta. Ei ole edes yhtä ainutta valkoista seinää koko talossa. (Joo ei ole myöskään räiskyvää sekamelskaa)
Laminaattilattioita (yök)
Tarvetta ottaa selfieitä, vaikka olen kaunis ja liikunnallinen
Halua käyttää filttereitä kuvissa
Edes siedettäviä välejä äitini kanssa.
-Hyvät, reiättömät hampaat/vähän reikiä hampaissa
-Ystäviä
-Hyvää puhelinta
En nyt keksi muuta :D
Millään tavalla järkevää lapsuuden perhettä. Kaikki ovat tavalla tai toisella täysin sekaisin. Niin sekaisin, että koen, ettei minulla ole perhettä ollenkaan. Kriisien aikana soitan kriisikeskukseen, en perheenjäsenelle.
Ajokorttia, kavereita/ystäviä, sohvaa/nojatuolia.
Koko kansan tuulipuvun takkia eli ohutta toppatakkia.
Mulla ei ole sähköä eli ei ole valoa, lämmitystä eikä lämmintä vettä. Tätä on jatkunut jo monta kymmentä vuotta.
Olohuoneessa ei ole koskaan ollut sohvapöytää, olen jo viisikymppinen!
Minulla ei ole myöskään sappirakkoa!
Varpaankynsiä kahdeksassa varpaassa.
Tarvetta hankkia paljoa materiaa, mustasukkaisuutta miehen ystävänaisista,
pitkäjänteisyyttä vuosia kestäviin opintoihin, pieni suku, lainaa, värjättyjä hiuksia, market/apteekin ihovoidetta (käytän vain purkittamatonta sheavoidetta ja luonnonöljyä).
Maalaisjärkeä, medialukutaitoa, taito saada naiset kuumaksi, taito tehdä järkyttävän hyvää makaronilaatikkoa (juuri uunissa paistumassa).
Itseluottamusta. Taito nauraa itselleen. Munaa myöntää, että olen 40-vuotias kokematon mies, joka vauvapalstailee, kun ei ole muuta tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Maalaisjärkeä, medialukutaitoa, taito saada naiset kuumaksi, taito tehdä järkyttävän hyvää makaronilaatikkoa (juuri uunissa paistumassa).
Itseluottamusta. Taito nauraa itselleen. Munaa myöntää, että olen 40-vuotias kokematon mies, joka vauvapalstailee, kun ei ole muuta tekemistä.
No v*ttu, väärinhän se otsikko tuli luettua:D
Siis nämä asiat minulla on eli vastaus otsikkoon on kääntää kaikki edellämainitut asiat toisin päin.
viikkosiivous