Terhi Kokkonen kesken leikin pois Vain elämästä
"Harmillisia uutisia teille rakkaat Vain elämää -fanit. Viides kuvauspäivä Mondan linnassa päättyi eilen siihen, että Terhi Kokkonen hyvästeli muut artistit ja kuvausryhmän ja palasi Suomeen. Päätös oli tuotantoryhmän, ja siihen tultiin perusteellisen harkinnan pohjalta. Ohjelman kolme viimeistä päivää kuvataan ilman Kokkosta."
Kommentit (694)
Miksi asia paljastettiin medialle nyt? Olisi voinut tulla kotiin ihan ilman mitään haloota.
Miksi ollaan salaperäisiä? Paljonlo terhille maksettiin kun tämä käsikirjoitettiin ohjelmaan?
Masennus? Jos on ollut kovin itkuisessa kunnossa, ei ihminen pysty osallistumaan yltiösosiaaliseen toimintaan. Tämä oma veikkaukseni, koska olen masennuksen aikoinaan sairastanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväntahtoinen utelias kirjoitti:
Hämmästyin kun näin taannoin Terhin selfiessä jossa hänellä oli "suvakkihuora" t-paita. Se oli niin päälleliimattua että se nauratti, silleen vähän ja kuivasti.
Toi kertoo kyllä paljon :)
Olen aina ajatellut, että tämä on juuri sitä porukkaa, joka on niin jämähtänyt siihen vasemmistolaiseen kuplaansa ettei kontaktit normaalimaailmaan oikein suju.
Tämä taas vahvistaa tota käsitystäni.
Jaa. Mulle se taas kertoo, että joku on varmaan haukkunut Terhiä tuolla termillä, mutta Terhipä on päättänyt reclaimata haukkumanimen ja ostanut sitä kantavan T-paidan. Tämän palstan miehethän tykkäävät myös naisia haukkua kyseisellä nimikkeellä...
Tuo varmaan-sana sinun kommentissasi on niin paljastava :)
Varmaan voidaan aina spekuloida sitä sun tätä.
Tai sitten Terhi on vain statementtina vetänyt tuollaisen paidan päälleen ihan ärsyttääkseen.
Samanlaisena poliittisena statementtina kuin ne Me Naiset -lehden julkaisematta jättämät kolumnit.
Mut tee sä vaan Terhistä tässä se uhri, kun tällä palstallakin niin muka tehdään.
Tajuatko itse yhtään, miten pihalla olet?
Mitä ihmettä tässä oikein yritetään sönköttää? Suvakkihuora-paidat olivat muuten Amnestyn tempaus, myivät niitä yhdessä vaiheessa vihapuheen kritiikkinä. Mitä päälleliimattua sen pitämisessä on?
Tiedän :)
Ja mun pointti siis oli, et epäilen jotain vastaavaa statementtia ja tempausta tapahtuneen myös Vain elämää -kuvauksissa. Tai et samassa hengessä on ainakin menty. Ihan mielettömästi skenaarion mahdollisuuksiahan tässä on tarjolla, kun ajattelee keitä muita siellä on :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyin kun näin taannoin Terhin selfiessä jossa hänellä oli "suvakkihuora" t-paita. Se oli niin päälleliimattua että se nauratti, silleen vähän ja kuivasti.
Olen aina ajatellut, että tämä on juuri sitä porukkaa, joka on niin jämähtänyt siihen vasemmistolaiseen kuplaansa ettei kontaktit normaalimaailmaan oikein suju.
Jaa. Mulle se taas kertoo, että joku on varmaan haukkunut Terhiä tuolla termillä, mutta Terhipä on päättänyt reclaimata haukkumanimen ja ostanut sitä kantavan T-paidan. Tämän palstan miehethän tykkäävät myös naisia haukkua kyseisellä nimikkeellä...
Tai sitten Terhi on vain statementtina vetänyt tuollaisen paidan päälleen ihan ärsyttääkseen.
Samanlaisena poliittisena statementtina kuin ne Me Naiset -lehden julkaisematta jättämät kolumnit.
Mut tee sä vaan Terhistä tässä se uhri, kun tällä palstallakin niin muka tehdään.
Mitä ihmettä tässä oikein yritetään sönköttää? Suvakkihuora-paidat olivat muuten Amnestyn tempaus, myivät niitä yhdessä vaiheessa vihapuheen kritiikkinä. Mitä päälleliimattua sen pitämisessä on?
Tiedän :)
Ja mun pointti siis oli, et epäilen jotain vastaavaa statementtia ja tempausta tapahtuneen myös Vain elämää -kuvauksissa. Tai et samassa hengessä on ainakin menty. Ihan mielettömästi skenaarion mahdollisuuksiahan tässä on tarjolla, kun ajattelee keitä muita siellä on :D
Kuinka vanha sä olet? Vaikutat saavan tästä episodista jotain ihme kiksejä. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Jospa se Kokkonen vaan rikkoi sääntöjä, kun oli instaansa lähetellyt paikan päältä kuvia itsestään ja muista osallistujista. Paljasti liikaa etukäteen.
Ovat sieltä muutkin kuvia postailleet. Kaikille kenkää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sinä olet sellainen tyyppi, jonka mielestä omat mielipiteet ovat aina tosia ja muiden automaattisesti turhanpäiväisiä spekulaatioita. Tosia-asiahan on se, että sinä et Terhiä tunne ja sun analyysit hänestä vasemmistokuplaan jämähtäneenä henkilönä, joka vain ja ainoastaan haluaa ärsyttää muita ihmisiä on myös ihan vain sun oman ahdasmielisen pikkumielen tuotosta. Tajuatko sinä itse, kuinka sairaan kuvan annat itsestäsi kun oikein hykertelet tässä ketjussa :) :), jonka tavoitteena näyttää olevan lähinnä Terhin panettelu ja julkinen nöyryytys? VAIKKA kukaan ei edelleenkään tiedä lainkaan, mitä siellä kuvauksissa on oikein tapahtunut? Mutta etpä sinä sitä taida tajuta. Sinä olet tyytyväinen niin kauan kuin saat kantaa oman kortesi kekoon ketjun ilkeämieliseen panetteluun, henkilön hulluksi leimaamiseen jne. jne.
Sori, mutta sulla on puurot ja vellit sekaisin.
Hauskaa! Minä en tässä ole se, jonka mielestä omat mielipiteet on niitä ainoita oikeita, en ole ahdasmielinen, tms.
Mä niin rakastan tätä Suomen asenneilmapiiriä 2018, ihan parasta!
Vierailija kirjoitti:
Kokkosen ongelmat tässä ohjelmassa juontunevat siitä, että henkisesti ei vaan kestä tätä kaikkea hälinää ja vaatimuksia ympärillään. Ja jos tuota henkisen jouston varaa ja leikkimielisyyttä on vähemmän kuin keskivertolaulajalla, henkinen väsymys yllättää nopeasti. Teknisesti hyvä ja taidokas laulaja, mutta introverttina luonteena hän voi olla alttiina sille, että hälinä, tiukka aikataulu ja tuotantoyhtiön formaatin monet vaatimukset ovat imeneet mehut. Ja jos artisti ei ole halukas tai näe tarpeellisena vetää formaatin vaatimaa roolia edes näyttelemällä loppuun asti, tulos on tämä.
Kaikki ihmiset eivät jaksa jatkuvaa, tyhjänpäiväistä sosiaalista hölynpölyä ympärillään kovin pitkään. Se ei välttämättä ole itsellekään aina muistissa, että niin, ja sitten sen vasta muistaa, kun onkin tilanteessa, jossa yltiöyhteisöllisyys ja yhdessäolo toisenlaisten ihmisten kanssa onkin tavallaan pakollista, lopputulos on se, että on pakko oaeta paikalta pois. Tuota ei tosiaan välttämättä tule ottaneeksi huomioon etukäteen eikä ennakoimaan, jos on elänyt pidempään niin, että sosiaalinen kuormitus on omalle itselle sopivissa rajoissa. Jos kysymys on tuollaisesta, ymmärrän Terhi Kokkosta täysin, itselleni on käynyt pari kertaa juuri noin.
Nelonen heitti koukun ja te nielette sen heti empimättä. Tyhmiä katsojia tv rakastaa. Uskotte kaiken.
Kyllä Suomen hallituksen pitäisi ottaa kantaa tähän koko kansakuntaa koskettaneeseen kriisin. Ja koska se tapahtui ulkomailla niin yhteistyössä Sauli Niinistön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei voi tietää, mitä kaiken tämän takana on. Mikä mua hämmentää on se, että ihminen/ihmiset eivät voi viikoksi laittaa joitakin asioita sivuun ja syrjään. Viikko on lyhyt aika ja se menee vanhan sanonnan mukaan vaikka aidan vihdaksena. Toisaalta kyseessä on taiteilijapersoonat ja heillä kai on sitten eri meininki. Itse olen kestänyt monenlaisia asioita (yksitoikkoiset kesätyöt, kurja huonekaveri, epämukava hotellihuone, Ikävä työkaveri, päällepäsmäri lomaseura jne.), kun olen tiennyt että kohta helpottaa ja tämä on vain kerran kokemus. Vain kerrran elämää etten sanoisi.
Varmasti voikin kestää jos pystyy syömään ja nukkumaan. Minä esim olen vetänyt itseni niin piippuun että pienestäkin rasituksesta lähtee yöunet. Ja nimenomaan niin päin että en jännitä etukäteen, mutta jälkeenpäin olen niin ylikierroksilla ettei uni tule kuin kolmen tai neljän aikaan yöllä. Kun tätä jatketaan viikko ja jos myös syöminen käy vaikeaksi, viikossa saa itsensä pahaan kuntoon. Eikä tuollaiseen tilaan päätyminen välttämättä tarkoita edes että on ollut kamalaa, myös kiva ja upea ja kohottava vetää ylikierroksille. Me ei voida myöskään tietää mikä on ollut Kokkosen jaksaminen silloin kun hän ainakin puoli vuotta aiemmin lupautui ohjelmaan.
No, Kokkosella meni neljä päivää, ei viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi asia paljastettiin medialle nyt? Olisi voinut tulla kotiin ihan ilman mitään haloota.
Miksi ollaan salaperäisiä? Paljonlo terhille maksettiin kun tämä käsikirjoitettiin ohjelmaan?
Tämä vähän itseäkin ihmetyttää.Miksi näin? Tosin nykypäivänä monet käyttää somea markkinointiin kuten myös tuolla porukan seasssa.
Vierailija kirjoitti:
Kommunisti-kokkonen. Kateellinen aivan oikeille artisteille, etenkin naispuolisille.
Itse oli pelkkä rivikirkuja väsyneessä, homeisessa, uudelleen lämmitetyssä taistolais-vitsissä korjaan kuorossa.
Anteeksi mutta mistä Terhi Kokkosen täytyisi olla kateellinen noille junttiartisteille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommunisti-kokkonen. Kateellinen aivan oikeille artisteille, etenkin naispuolisille.
Itse oli pelkkä rivikirkuja väsyneessä, homeisessa, uudelleen lämmitetyssä taistolais-vitsissä korjaan kuorossa.
Anteeksi mutta mistä Terhi Kokkosen täytyisi olla kateellinen noille junttiartisteille?
Olipas ikävä kommentti taas sinulta. Ei näin!
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten Terhi ei suostunut, että joku v*tun Arttu Fiskars laulaa sen biisejä.
Haloo, tiennyt tämän jo suomessa ja kauan.
En usko koko kohua todelliseksi. Nykyään keksitään mitä vaan että saataisiin katsojia. Huono veto neloselta. Liian läpinäkyvä.
"Haaskalinnut repivät Terhin LIHOJA!" 😂😂😂