Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terhi Kokkonen kesken leikin pois Vain elämästä

Vierailija
07.02.2018 |

"Harmillisia uutisia teille rakkaat Vain elämää -fanit. Viides kuvauspäivä Mondan linnassa päättyi eilen siihen, että Terhi Kokkonen hyvästeli muut artistit ja kuvausryhmän ja palasi Suomeen. Päätös oli tuotantoryhmän, ja siihen tultiin perusteellisen harkinnan pohjalta. Ohjelman kolme viimeistä päivää kuvataan ilman Kokkosta."

Kommentit (694)

Vierailija
561/694 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aina tullut Ultra Brasta se mielikuva, että hyväosaiset, kaiken haluamansa aina elämässään saaneet kulttuuriperheiden eliittilapset ”kapinoivat” ja esittävät koviksia. Laulavat asioista, joista eivät oikeasti tiedä yhtään mitään.

Sellaista päälleliimattua kapinaa ja teatraalista anarkismia.

jep. Olen samaa mieltä. T. oikeasti huono-osaisen lapsuuden viettänyt

Vierailija
562/694 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyväntahtoinen utelias kirjoitti:

Olen nyt lukenut tätä ketjua ja muutama huomio. Ultra Bra orkesterille on mielestäni ollut aina leimallista tyylikkyys ja kylmyys, sama jatkui Scandinavian Music Groupissa. Joku musiikkikriitikko totesi kerran osuvasti että onko toista yhtyettä joka tarjoaa emotionaalisen lämmön suhteen niin vähän ja saa kuitenkin yleisöltä hurmioituneen vastaanoton. Tämä johtuu siitä että sekä Ultra Bra että SMG on tietynikäisten ihmisten sukupolvikokemus. Antti Holma, "Siellä soi Ultra Bra" kiteyttää kaiken.

Terhi Kokkonen vaikuttaa ihmiseltä joka muutaman muun ultrabralaisen tavoin on aina mennyt jotenkin ns tyyli ja esitys edellä. Sama koskee Anni Sinnemäkeä. Kummassakaan näistä ihmisistä ei tunnu olevan paljonkaan lämpöä tai erityistä ymmärrystä sitä kohtaan mitä ihmiselämä on. Tää on hullua mutta olin viikko sitten Senaatintorilla työttömien aktiivimallin vastaisessa miekkarissa. Siellä lauloivat Sinikka Sokka ja Vuokko Hovatta. Mieleen tuli jotenkin ohimennen että jännää että täällä laulaa Hovatta "Oppimisen ylistystä" ja Kokkonen lensi just Espanjaan "Vain elämää"  kuvauksiin..

Siis. Kukin tavallaan mutta brändi jonka Kokkonen on rakentanut itsestään on jotain joka ei kestä keski-ikäistymistä ja hän ei joudu tilille elämästään kenenkään muun kuin itsensä edessä. Luulen että tuolla Espanjassa on ollut jotain kiukuttelua ja passiivis aggressiivista käytöstä. Kuitenkin ihmetyttää ettei aikuinen ihminen kestä paineista ympäristöä viikkoa, itse väittäisin kestäväni viikon vaikka pylvään nokassa. Kun alkaa olla ikää reilusti yli neljäkymppiä ei voi olla enää ns maalaamaton taulu, neiti pajunvitsa. On aika hankkia ominaisuuksia ihmisenä. Onnea tähän Terhille.

Näin UB-fanina koen tämän kuvauksen osuneen naulan kantaan. Musiikkihan on todella upeaa suuren orkesterin pauhua ja ihan luonnollisesti herättää vahvoja tunteita, mutta itse bändi on aina seistä tönöttänyt antiklimaattisesti tarkasti määrätyillä paikoillaan ja tuijottanut dramaattisesti hurmioituneen yleisön yli. Vähän Vuokko yrittää hymyä, mutta Terhi kiemurtelee paikoillaan silmät ummessa, dramaattisia käsiliikkeitä tehden. Oon melkeinpä sitä mieltä, että lavalla voisi olla mikä tahansa orkesteri samanlaisella kokoonpanolla, eikä kokemus muuttuisi (ainakaan negatiiviseen suuntaan) :D UB:n valttikortti on monia instrumentteja sisältävä musiikki, ei itse bändi/artisti. Jälkimmäinen tuntuu nykyaikana olevan enemmän sääntö kuin poikkeus.

Ultra Bra on mulle aina ollut vähän niin kuin kuorot esiintymisessään. Ei heidän tarvitsekaan tanssia, nytkähdellä tai ilmehtiä sen kummemmin. Visuaalisesti rauhoittava katsella/ei häiritsevää, musiikki sitten on se, joka saa yleisön kaiken huomion.

Nimenomaan näin, vähän niin kuin Agit Prop ym. aikoinaan. Kiusallista katsottavaa olisi ollut jotkut koreografiat tai heiluminen ylipäätään. Musiikki edellä.

No en mä nyt sitä tarkoittanut, että tanssiksi täytyis pistää :D Tarkoitin enemmän kontaktia yleisöön, siis sitä ristiriitaa, että jengi (itseni mukaanlukien) on ihan hurmiossa, mutta bändi on ikään kuin toisessa ulottuvuudessa kokonaan. Se on vain jännä ilmiö.

Ps. Kyllähän Terhi heiluu aika paljon? Just ne dramaattiset käsiliikkeet yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/694 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko totta, että Egotripin Terhi-kappale kertoo Kokkosesta, kuten huhutaan?

"Kai mun pitäis olla

tosi vaarallinen

kiehtova ja vaikee

ei niin tavallinen

että miellyttäisin teitä

että miellyttäisin sua

mutta kun ei oikein jaksais

vuoksesi vaivautua

Terhi

onko siellä ketään

kun ei näy mitään

eikä kuulu

Terhi

Terhi

sä voit'sanoo mitä vaan, beibi

sä voit'sanoo mitä vaan

sut on siunattu kauniilla kasvoilla

mut kuunteleeko sua kukaan?

päälle pikkutakki

ja hymy huulille

saa aivot kotiin jäädä

kippis kaikille

sä voit'sanoo mitä vaan beibi

sä voit'sanoo mitä vaan

sut on siunattu kauniilla kasvoilla

mutta jotain pääsi unohtumaan

kai sä pidät mua mukavana poikana

muttet taida tietääkään

mitä susta mietin selkäsi takana

vaikka kohdatessa hymyillään

Terhi"

On se.

”Puhuimme Mikin kanssa, että kai hän nyt ymmärtää, mitä on laulamassa. Lassenkin kanssa mietimme, että pitäisikö tekstissä muuttaa jotain, nimiä ja muuta. Minulla oli jonkinlainen Neil Young–David Crosby-vaihde päällä, että kaiken, mitä sanoo, pitää olla totta jollain tasolla. Niin se kappale vain syntyi. Eipä missään pahemmin touhotettu siitä, että se kertoisi nimenomaan Terhi Kokkosesta. En mitenkään häpeä sitä biisiä. Se asia käytiin moneen kertaan läpi ja lopulta sen julkaiseminen tuntui vain oikealta.”

"Terhi otti luonnollisestikin biisistä nokkiinsa ja kyllä, olen ansainnut kaiken paskan, mitä sieltä suunnasta tulee."

http://www.nrgm.fi/artikkelit/viela-on-matkaa-jaljella-egotrippi-on-20-…

Levyltä löytyy kappale nimeltä Mitä susta mietin selkäsi takana vaikka kohdatessa hymyillään. Biisissä lauletaan naishenkilöstä nimeltä Terhi.

”Luin muinoin muistaakseni Nyt-liitteestä juttua, jossa käsiteltiin suomalaispoppareita. Kokkosen Terhi kommentoi meidän kohdallamme jotain siihen tyyliin, että ’onhan nää ihan mukavia jäbiä, mutta ei näistä oikein ole mihinkään’. Tai sellainen viba itselle jäi. Itsetunto oli suhteellisen alhaalla silloin, ja luin jutun muistaakseni vielä omana syntymäpäivänäni. Se biisi syntyi sitten niissä fiiliksissä. Mietin pitkään, että onko tässä mitään järkeä.”

”Puhuimme Mikin kanssa, että kai hän nyt ymmärtää, mitä on laulamassa. Lassenkin kanssa mietimme, että pitäisikö tekstissä muuttaa jotain, nimiä ja muuta. Minulla oli jonkinlainen Neil Young–David Crosby-vaihde päällä, että kaiken, mitä sanoo, pitää olla totta jollain tasolla. Niin se kappale vain syntyi. Eipä missään pahemmin touhotettu siitä, että se kertoisi nimenomaan Terhi Kokkosesta. En mitenkään häpeä sitä biisiä. Se asia käytiin moneen kertaan läpi ja lopulta sen julkaiseminen tuntui vain oikealta.”

”Terhi otti luonnollisestikin biisistä nokkiinsa ja kyllä, olen ansainnut kaiken paskan, mitä sieltä suunnasta tulee. Mutta sittemmin juttelimme muistaakseni Rovaniemellä jonkun keikan jatkoilla, hän veti minut sivuun ja halusi puhua asiasta. Olemme ihan väleissä, pystymme puhumaan ja moikkaamaan toisillemme.”

Vierailija
564/694 |
09.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliskohan tuotannon PR-vastaavakin vähän uupumuksen ja stressin alla kun antaa noin huonoja tiedotteita...

Kokkosen uusin instakuva koiran kanssa välittää ihan hyviä viboja. Ehkä taustalla tosiaan on Kokkosen haluttomuus esittää tuotantoa miellyttävät coverit Neiti Groovesta tai Tuntemattomasta Potilaasta. Kaikki odotti jotain heleää fiilistelyä banjon kanssa, mut Kokkonen tekikin noisea.

Muusikoilla on oikeus tehdä halutessaan itse versionsa. Vain yksi on halunnut tehdä ( Anssi Kela)

Kyllä viime kaudella Keinun version tekivät Jenni Vartiaknen ja Jukka Immonen yhdessä, ei Leri Leskinen.

Ok, hyvä tarkennus. Artikkeli oli siis vanhempi kuin allstar.

Vierailija
565/694 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää Terhi on. Hiihtäjä.

Vierailija
566/694 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tää Terhin hehkutus on? Vuokko Hovatta reippaasti lahjakkaampi laulaja.

Vierailija
567/694 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääköhän ikuiseksi mysteeriksi toi kokkoskan geissi.

Vierailija
568/694 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommunisti-kokkonen. Kateellinen aivan oikeille artisteille, etenkin naispuolisille.

Itse oli pelkkä rivikirkuja väsyneessä, homeisessa, uudelleen lämmitetyssä taistolais-vitsissä korjaan kuorossa. 

Anteeksi mutta mistä Terhi Kokkosen täytyisi olla kateellinen noille junttiartisteille?

Tuskin on kateellinen. Mutta junttiartistiksi kollegojen nimeäminen olisi sekin kyllä hyvin ala-arvoista.

Vierailija
569/694 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että on tuotantoyhtiön ja tv-kanavan junailema julkisuustemppu. Jos näin olisi, niin silloin olisi pitänyt etukäteen laatia tuotannon ja artistien välillä sopimus siitä, että kuka tämä nykyisen tuotantokauden "luovuttaja" olisi.

"Eli ollaan suunniteltu semmoista, että sit joku teistä artisteista lähetettäis himaan niinku kesken kuvauksien. Vähän silleen salaperäisellä meiningillä siis. Okei, siitä ehkä sataa paskaa niskaan somessa ja sitä rataa, mut kelatkaa hei kuinka paljon ohjelma saa huomiota sillä. Nii et kuka teistä suostuis?"

En usko, että kukaan olisi tuohon ihan pr-mielessä suostunut. Jo tämän ketjun kommentit todistavat, kuinka paljon kuraa on tullut Kokkosen niskaan. Ei kukaan halua vapaaehtoisesti somen sylkykupiksi.

Vierailija
570/694 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Terhi on poistanut Facebookista kaikki Vain elämää -aiheiset postaukset ja kuvat...

Vierailija
571/694 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Terhi on poistanut Facebookista kaikki Vain elämää -aiheiset postaukset ja kuvat...

Onko hänellä siis julkinen fb? Vai oletko hänen kavereissaan?

Vierailija
572/694 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On julkinen fb,

Vierailija
573/694 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että on tuotantoyhtiön ja tv-kanavan junailema julkisuustemppu. Jos näin olisi, niin silloin olisi pitänyt etukäteen laatia tuotannon ja artistien välillä sopimus siitä, että kuka tämä nykyisen tuotantokauden "luovuttaja" olisi.

"Eli ollaan suunniteltu semmoista, että sit joku teistä artisteista lähetettäis himaan niinku kesken kuvauksien. Vähän silleen salaperäisellä meiningillä siis. Okei, siitä ehkä sataa paskaa niskaan somessa ja sitä rataa, mut kelatkaa hei kuinka paljon ohjelma saa huomiota sillä. Nii et kuka teistä suostuis?"

En usko, että kukaan olisi tuohon ihan pr-mielessä suostunut. Jo tämän ketjun kommentit todistavat, kuinka paljon kuraa on tullut Kokkosen niskaan. Ei kukaan halua vapaaehtoisesti somen sylkykupiksi.

Sitä en tiedä onko tämä mainostemppu, tuotannon tiedottaminen on kyllä ollut omituista, mutta ehkä ne ei vaan osaa. Sen sijaan tuo mitä kirjoitit, ei todista millään tavalla, että tämä ei  olisi suunniteltu tempaus. Tuotanto on voinut sopia kuvion Terhin kanssa ilman että siitä on muille artisteille sanottu mitään.

Vierailija
574/694 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On julkinen fb,

Silloin kuvia ei ole välttämättä poistettu, vaan muutettu ei-julkiseksi/vain kavereille.

Vierailija
575/694 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs Terhiä nyt mollataan. Ihana nainenhan se on, monet kuivat on vedetty sen kuville. 

Vierailija
576/694 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Lostarissa ja muissa Hgin baareissa liikkuneet tietävät kyllä ettei Terhi ole mikään kiva. Muistan kun joku pummi hänltä tupakkaa niin huusi suureen ääneen pummiijalle että "painu vi....duun". Siis voihan pummijalle sanoa vain ettei ole röökiä tms.

Ihan samaa kaliiberia on muuten eksänsä Joel Melasniemi. Yhdessä olivat erittäin epämiellyttävä ja diivaileva pari joka kuvittelee itseään jumalasta seuraaviksi..

Terhi on takuulla ottanut yhteen tuolla jonkun kanssa mutta päättänyt silti jatkaa. Mutta tuotanto ei sitä katsellut. Ei voi olla oikein muuta syytä. Jos on syömishäiriö niin tuskin olisi tuonne lähtenyt.

Mä ihmettelinkin, kun luin taannoin IS:n juttua ja Kasmir sanoi, että eniten odottaa/jännittää Terhi Kokkosen tapaamista, koska se on jotenkin pelottava.

Luin saman jutun, ja Kasmirin jännityksen syynä oli sen perusteella se, että hän pitää Terhiä musiikillisesti niin isona nimenä.

Ite olen tavannut Terhin joskus kaupassa, oli ihan normaalin ja itsestään numeroa tekemättömän oloinen ihminen.

Kashmir on partavauvana ihastunut Terhiin, ja tuo nyt on sellaista pikkupojan ihailua ja jännitystä vaan, mitä hän on siinä "peloissaan" ollut.

Vierailija
577/694 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä en tiedä onko tämä mainostemppu, tuotannon tiedottaminen on kyllä ollut omituista, mutta ehkä ne ei vaan osaa. Sen sijaan tuo mitä kirjoitit, ei todista millään tavalla, että tämä ei  olisi suunniteltu tempaus. Tuotanto on voinut sopia kuvion Terhin kanssa ilman että siitä on muille artisteille sanottu mitään.

Höpöhöpö höpsönpöpsö.

Vierailija
578/694 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On julkinen fb,

Silloin kuvia ei ole välttämättä poistettu, vaan muutettu ei-julkiseksi/vain kavereille.

Joo haluaa varmaan jatkossa ihan vaan oman porukan kesken fiilistellä kun oli niin kivaa ja meni kun strömsössä.

Vierailija
579/694 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuotanto olisi tahallaan suunnitellut näin typerän mainoskikan, niin voi olla jatkossa vaikea saada artisteja mukaan ohjelmaan. Luultavasti tulee olemaan nytkin vaikeuksia saada, koska heittivät noin huolettomasti Terhin junan alle somep*skaa vastaanottamaan. Kusisesti kyllä hoitivat homman. Tuollaiset julkiset lähtöpassit kun antaa, niin sitten pitäisi myös se syy heti kertoa. Nyt Terhiä leimataan hulluksi, diivaksi, anorektikoksi... Vaikka mitä sataa niskaan, mistä varmaan suurimmalla osalla ei ole yhtään mitään tekemistä potkujen kanssa. Ja jos Terhi ei vielä itse saa korjata näitä arvailuja jonkin sopimuksen takia, niin kyllä on todella epäreilu veto tuotannolta laittaa ohjelmaan osallistunut artisti tuollaiseen asemaan. Mykkänä vastaanottaa, mitä tuleman pitää ja tuotanto vain mystisesti vihjailee sitä sun tätä.

Vierailija
580/694 |
10.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuotanto olisi tahallaan suunnitellut näin typerän mainoskikan, niin voi olla jatkossa vaikea saada artisteja mukaan ohjelmaan. Luultavasti tulee olemaan nytkin vaikeuksia saada, koska heittivät noin huolettomasti Terhin junan alle somep*skaa vastaanottamaan. Kusisesti kyllä hoitivat homman. Tuollaiset julkiset lähtöpassit kun antaa, niin sitten pitäisi myös se syy heti kertoa. Nyt Terhiä leimataan hulluksi, diivaksi, anorektikoksi... Vaikka mitä sataa niskaan, mistä varmaan suurimmalla osalla ei ole yhtään mitään tekemistä potkujen kanssa. Ja jos Terhi ei vielä itse saa korjata näitä arvailuja jonkin sopimuksen takia, niin kyllä on todella epäreilu veto tuotannolta laittaa ohjelmaan osallistunut artisti tuollaiseen asemaan. Mykkänä vastaanottaa, mitä tuleman pitää ja tuotanto vain mystisesti vihjailee sitä sun tätä.

Niin siis tuohon mainos-oletukseen sisältyy, että Terhi on itse ollut siinä mukana alusta alkaen, eli ei tuotanto häntä mihinkään ole pistänyt yksipuolisella päätöksellä. Nuo "niskaan satamiset" puolestaan on useimmiten täysin merkityksettömiä juttuja, joilla ei ole mitään vaikutusta. Vai tuliko esim. Petteri Järvisestä työtön ihmisraunio kun mammat sanoi hänelle pahasti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän