Terhi Kokkonen kesken leikin pois Vain elämästä
"Harmillisia uutisia teille rakkaat Vain elämää -fanit. Viides kuvauspäivä Mondan linnassa päättyi eilen siihen, että Terhi Kokkonen hyvästeli muut artistit ja kuvausryhmän ja palasi Suomeen. Päätös oli tuotantoryhmän, ja siihen tultiin perusteellisen harkinnan pohjalta. Ohjelman kolme viimeistä päivää kuvataan ilman Kokkosta."
Kommentit (694)
Saakohan Terhi edes puollustella itseään vai tuleeko siinäkin joku sopimusrikkomus? Aika karua että vain toinen osapuoli saa esittää näkemyksensä...
Mulle on aina tullut Ultra Brasta se mielikuva, että hyväosaiset, kaiken haluamansa aina elämässään saaneet kulttuuriperheiden eliittilapset ”kapinoivat” ja esittävät koviksia. Laulavat asioista, joista eivät oikeasti tiedä yhtään mitään.
Sellaista päälleliimattua kapinaa ja teatraalista anarkismia.
Vierailija kirjoitti:
Hyväntahtoinen utelias kirjoitti:
Hämmästyin kun näin taannoin Terhin selfiessä jossa hänellä oli "suvakkihuora" t-paita. Se oli niin päälleliimattua että se nauratti, silleen vähän ja kuivasti.
Toi kertoo kyllä paljon :)
Olen aina ajatellut, että tämä on juuri sitä porukkaa, joka on niin jämähtänyt siihen vasemmistolaiseen kuplaansa ettei kontaktit normaalimaailmaan oikein suju.
Tämä taas vahvistaa tota käsitystäni.
Jaa. Mulle se taas kertoo, että joku on varmaan haukkunut Terhiä tuolla termillä, mutta Terhipä on päättänyt reclaimata haukkumanimen ja ostanut sitä kantavan T-paidan. Tämän palstan miehethän tykkäävät myös naisia haukkua kyseisellä nimikkeellä...
Mulle jäi noista uutisista sellainen fiilis että Terhi on siellä hajoillut ja ollut kykenemätön osallistumaan, ja kuvaukset ovat sen takia viivästyneet. Ollut itse kahden vaiheilla lähteekö kotiin vai ei ja tuotanto tehnyt lopulta päätöksen että laitetaan kotimatkalle niin saadaan aikataulut pidettyä. Mitä sitten lienee meneillään kun ei ole jaksanut tsempata.
Saikohan se sopimussumman 25000e vai sen jaettuna päiville joina oli...
Kommari kirjoitti:
TK tais vetää liian lärvit ja sai kenkää🤣🤣🤣🤣🤣
Eihän siltsukaan saanu.
Tämä on nelosen keksimä mediatemppu jossa Terhi mukana. Katsojat alkaa kyllästyä ohjemaan ja tällä tavoin kalastellaan katsojia takas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyin kun näin taannoin Terhin selfiessä jossa hänellä oli "suvakkihuora" t-paita. Se oli niin päälleliimattua että se nauratti, silleen vähän ja kuivasti.
Olen aina ajatellut, että tämä on juuri sitä porukkaa, joka on niin jämähtänyt siihen vasemmistolaiseen kuplaansa ettei kontaktit normaalimaailmaan oikein suju.
Jaa. Mulle se taas kertoo, että joku on varmaan haukkunut Terhiä tuolla termillä, mutta Terhipä on päättänyt reclaimata haukkumanimen ja ostanut sitä kantavan T-paidan. Tämän palstan miehethän tykkäävät myös naisia haukkua kyseisellä nimikkeellä...
Tuo varmaan-sana sinun kommentissasi on niin paljastava :)
Varmaan voidaan aina spekuloida sitä sun tätä.
Tai sitten Terhi on vain statementtina vetänyt tuollaisen paidan päälleen ihan ärsyttääkseen.
Samanlaisena poliittisena statementtina kuin ne Me Naiset -lehden julkaisematta jättämät kolumnit.
Mut tee sä vaan Terhistä tässä se uhri, kun tällä palstallakin niin muka tehdään.
Tajuatko itse yhtään, miten pihalla olet?
Mitä ihmettä tässä oikein yritetään sönköttää? Suvakkihuora-paidat olivat muuten Amnestyn tempaus, myivät niitä yhdessä vaiheessa vihapuheen kritiikkinä. Mitä päälleliimattua sen pitämisessä on?
Vierailija kirjoitti:
Hän näyttää aika riutuneelta. Mitä jos on jokin fyysinen/ fyysinen sairaus päässyt niin pahaksi, ettei tuotantoyhtiön rahkeet riittäneet?
Ihan riutunu kenokaula ollu jo viime kesänä.
Minkäs kaulalleen voi ketjupolttaja...
Sinä lähdit pois
Minä katselin parvekkeelta
Loittonevaa selkääsi
Kiersit vesilammikot
Ja arvaan ettet murehdi tätä eroa, eroa
Yön viimeinen drinkki
Aamiaiseksi vaihtuu
Lisäsin siihen kahvia ja tilkan kahvimaitoa
36 sivua spekulointia, 643 viestiä, joista poistoon mennyt reilu 100.
Joko on selvinnyt lopullinen syy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo varmaan-sana sinun kommentissasi on niin paljastava :)
Varmaan voidaan aina spekuloida sitä sun tätä.
Tai sitten Terhi on vain statementtina vetänyt tuollaisen paidan päälleen ihan ärsyttääkseen.
Samanlaisena poliittisena statementtina kuin ne Me Naiset -lehden julkaisematta jättämät kolumnit.
Mut tee sä vaan Terhistä tässä se uhri, kun tällä palstallakin niin muka tehdään.
Tajuatko itse yhtään, miten pihalla olet?
Ai sinä olet sellainen tyyppi, jonka mielestä omat mielipiteet ovat aina tosia ja muiden automaattisesti turhanpäiväisiä spekulaatioita. Tosia-asiahan on se, että sinä et Terhiä tunne ja sun analyysit hänestä vasemmistokuplaan jämähtäneenä henkilönä, joka vain ja ainoastaan haluaa ärsyttää muita ihmisiä on myös ihan vain sun oman ahdasmielisen pikkumielen tuotosta. Tajuatko sinä itse, kuinka sairaan kuvan annat itsestäsi kun oikein hykertelet tässä ketjussa :) :), jonka tavoitteena näyttää olevan lähinnä Terhin panettelu ja julkinen nöyryytys? VAIKKA kukaan ei edelleenkään tiedä lainkaan, mitä siellä kuvauksissa on oikein tapahtunut? Mutta etpä sinä sitä taida tajuta. Sinä olet tyytyväinen niin kauan kuin saat kantaa oman kortesi kekoon ketjun ilkeämieliseen panetteluun, henkilön hulluksi leimaamiseen jne. jne.
Teit täysin oikein tässä asiassa. Miehesi on ahdistunut eikä ajattele järkevästi juuri nyt.
Tää nyt ei liity Terhiin, mutta ohjelmaan kuitenkin, minkähänlaiset välit Miralla ja Akilla on ollut ennen kuvauksia? Miran puolisohan soittaa Happoradiossa.
Jospa se Kokkonen vaan rikkoi sääntöjä, kun oli instaansa lähetellyt paikan päältä kuvia itsestään ja muista osallistujista. Paljasti liikaa etukäteen.
Tai sitten Terhi ei suostunut, että joku v*tun Arttu Fiskars laulaa sen biisejä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle jäi noista uutisista sellainen fiilis että Terhi on siellä hajoillut ja ollut kykenemätön osallistumaan, ja kuvaukset ovat sen takia viivästyneet. Ollut itse kahden vaiheilla lähteekö kotiin vai ei ja tuotanto tehnyt lopulta päätöksen että laitetaan kotimatkalle niin saadaan aikataulut pidettyä. Mitä sitten lienee meneillään kun ei ole jaksanut tsempata.
Miksi oletat juuri näin päin, eikä voisi olla niin, että joku on nokkinut Terhiä sen verran ikävästi, että hän on mennyt pois tolaltaan?
Eiköhän se Terhi ole aika kova luu, tuskin se ihan pienistä hätkähtää. Mira Luotia luonnehdittiin täällä kovismuijaksi, miten Terhi eroaa hänestä tossa suhteessa? Ei pidä olla niin SMG:n eteeristen videoiden vietävissä.
Mikäli mitään järkevää syytä potkuille ei paljasteta, niin silloin todennäköisin syy on se, että on suututtanut tuotantoryhmän syystä taikka toisesta. Huomanneet esim. jonkin sopimusrikon tai eturistiriidan Kokkosen ja järjestävän firman kesken. Tai sitten kissatappelu jonkun tuotantoryhmän pomon kanssa.