Voiko ihastunut/kiinnostunut mies...
...oikeasti olla ehdottamatta treffejä, yhteydenpitoa tms? Siis vaikka ujouttaan ja epävarmuuttaan. Koska olen "aina" saanut kuulla ja lukea, että kyllä ujokin mies lopulta tekee asian eteen jotain jos on kiinnostunut. Mies ei kylläkään vastaa lempeään flirttiini eikä kosketukseenkaan, mutta hakeutuu seuraani ainakin jossain määrin ja on minulle kiltti ja iloinen. Ehkä onkin joku persoonallisuushäiriöinen, jonka egoa hivelee kun on saanut naisen ihastumaan itseensä ja "matelemaan" edessään?
Kommentit (33)
Kuinka monta kertaa sen pitää sanoa että: MIEHET OVAT ERITTÄIN HUONOJA TULKITSEMAAN MITÄÄN NAISTEN VIHJEITÄ TAI ELEITÄ ( AINAKAAN OIKEIN) jos nainen haluaa kertoa jotain, niin miksi ei voi vaan SANOA SUORAAN, mitä haluaa, toivoo, odottaa, tahtoo ilman mitään arvoitusleikkejä ?
Ihmettelen vaan.
Mikä teitä akkoja vaivaa? Jos joku random mies vilkaiseekin teihin päin kaksi kertaa, olette heti
hääpukua sovittelemassa. Nyt hillittimet päälle. Elämää on myös ilman miestä, uskokaa huviksenne.
Jatkuvasti näitä kyselyjä, mitä se ja se mies nyt meinaa / ajattelee / haluakko vai ei halua tutustua.
Normaali käytös ja luonteva olemus itsellään vie elämässä kummasti eteenpäin. Tulee mitä tulee ja menee mitä menee. Ne miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
JSSAP!
Tai sitten ET.
Ujo mies oppii nuoresta pitäen tukahduttamaan tunteensa. Ujo mies näkee elämänsä aikana monta kertaa miten joku öykkäri ottaa ja korkkaa ujon miehen ihastuksen.
Alussa luonnollisesti osoitan kiinnostusta ja kyselen häntä koskevia asioita, jos koen että hän jossain vaiheessa vetäytyy, tai kiukuttelee niin jatkan tutustumista kaveri pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa sen pitää sanoa että: MIEHET OVAT ERITTÄIN HUONOJA TULKITSEMAAN MITÄÄN NAISTEN VIHJEITÄ TAI ELEITÄ ( AINAKAAN OIKEIN) jos nainen haluaa kertoa jotain, niin miksi ei voi vaan SANOA SUORAAN, mitä haluaa, toivoo, odottaa, tahtoo ilman mitään arvoitusleikkejä ?
Ihmettelen vaan.
Koska nainen ei voi sanoa sitä, mitä hän haluaa...muutenhan mies tietäisi sen.
Nainen haluaa, että mies haluaa häntä ja flirttailee hänelle, jotta nainen voi sitten antaa pakit miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan.
NO KUN EN USKALLA SANOA SUORAAN! Minusta ainakin näkee kilometrin päähän että olen ihastunut korviani myöten mutta ei vaan saa mieskään suutaan auki.
Se mies ei ole kiinnostunut sinusta, usko pois. Olen itse hyvinkasvatettu mies, ja kohtelias kaikille. Nyt on töissä yksi eukko saanut päähänsä, että olisin häneen ihastunut. Totuus on, että minä olen suunnilleen ainoa töissä, joka ei välttele hänen seuraansa (koska on vähän sellainen rasittava, valittelee lähinnä vaivojaan). Olen suostunut hänen lounasseurakseen muutaman kerran, mutta en ole ollut huomaavinanikaan hänen flirttiään, enkä ole ikinä antanut ymmärtää, että olisin hänestä kiinnostunut sen enempää mitä peruskäytöstavat edellyttävät. Naiset näyttävät tulkitsevan miehiä sen mukaan, mitä he itse toivoisivat tapahtuvaksi.
Ujona, epävarmana ja kilttinä miehenä en taatusti uskaltaisi vastata mihinkään flirttiin. Kiitos kouluaikojen kiusaamisen ja nöyryytyksen, olen oppinut siihen että kukaan ei minusta voi pitää. Erityisesti jos on nainen.
Sitten kun se ujo ja estoinen mies viimein tekee sen liikkeensä, on nainen jo kylmentynyt. Joten tästä ehkä ottanut jotain opikseen ja vetänyt sellaisen johtopäätöksen että kuvitteli itse kaiken naisen kiinnostuksen päässään, eikä kannata tehdä tulevaisuudessa mitään vastaavissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen vaan.
Se olisi liian helppoa ja yksinkertaista.
Mä olen pohjimmiltani ujo mies. Vaikka töissä ja vapaalla vaikutankin "pelimieheltä" en uskalla oikein niitä kunnon ihastuksia lähestyä... menen niin lukkoon. Muiden naisten kanssa voi pelailla ja flirttailla vaikka miten.
"jonka egoa hivelee kun on saanut naisen ihastumaan itseensä ja "matelemaan" edessään?" Jos teitä on useita niin kyllä, pelimies. Mutta jos olet ainoa niin luultavasti olet liian hyvä ollakseen totta eikä pidä mahdollisena että olisit kiinnostunut. Ei halua enää yhtään pettymystä aikaisempien jatkoksi. Jos olet kiinnostunut niin asia etenee ainoastaan sinun aloitteestasi. Älä usko tuohon että jos mies kiinnostunut niin kyllä se jotenkin ottaa asian puheeksi, pätee vain pelimiehiin.