Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihastunut/kiinnostunut mies...

Vierailija
06.02.2018 |

...oikeasti olla ehdottamatta treffejä, yhteydenpitoa tms? Siis vaikka ujouttaan ja epävarmuuttaan. Koska olen "aina" saanut kuulla ja lukea, että kyllä ujokin mies lopulta tekee asian eteen jotain jos on kiinnostunut. Mies ei kylläkään vastaa lempeään flirttiini eikä kosketukseenkaan, mutta hakeutuu seuraani ainakin jossain määrin ja on minulle kiltti ja iloinen. Ehkä onkin joku persoonallisuushäiriöinen, jonka egoa hivelee kun on saanut naisen ihastumaan itseensä ja "matelemaan" edessään?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No persoonallisuushäiriö kuulostaa jo vähän liioittelulta... En osaa neuvoa. Itselläni on hieman samanlainen tilanne, en saa selvää miehestä. Ennen olin aistivinani kiinnostusta, mutta nyt kun olen itse ihan täysillä ihastunut, en ole enää varma... Tuntuu että minä olen aina aloitteellisempi osapuoli, mikä ei sinänsä haittaa, jos ei kerro siitä ettei häntä kiinnosta...

Vierailija
2/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin...

Vierailija
4/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hän ei halua 2. Hänellä on toinen

Vierailija
7/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ujo mies voi tarpeeksi kauan opittuaan olla täysin välinpitämätön vaikka olisi kuinka ihastunut.

Vierailija
8/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vaan tykkää sinusta ihmisenä? Aikalailla useinhan me miehet kohdellaan ihastuksia kuin ilmaa, ettei vahingossakaan huomaisi ihastumista. Eikä siis ole edes mikään ujojen juttu, vaikka kuinka monet naiset haluaisivat uskoa. Lähinnä aivojen suojelumekanismi.

Toki se, että tykkää jo ihmisenä voi myöhemmin johtaa ihastumiseen tai sitäkin suurempaan. Kyllähän sitä on joskus huomannut, että ystävyyden aikana on herännyt muitakin tunteita pikkuhiljaa.

Vierailija
9/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on ujo niin hän tarvitsee rohkaisua. Pyydät itse häntä kahville tai kuntalaisille. Toimi!

Vierailija
10/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät itse sitä leffaan ☺️

Vierailija
11/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Itse kohtelen naisia yleensä neutraalisti, mutta kohteliaasti. Yleensä he lopulta raivostuvat minulle. 😞

Vierailija
12/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä usko. Miehet yleensä näyttävät, jos ovat kiinnostuneita, elleivät ole vässykköjä.

Vierailija
13/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI et voi kysyä suoraan mieheltä, että kiinnostaako? Joukko satunnaisia av-palstalaisia ei voi tietää vastausta!

Todennäköisesti se suhdekin kestää paremmin, jos opettelet suoran kommunikoinnin.

Vierailija
14/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Tosin tuo miehesihän jo tekee jotakin, kun hakeutuu seuraasi.

Vierailija
15/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntalaisille 😆

Vierailija
16/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kiltti ja iloinen, joten sinä arvelet hänen olevan persoonallisuushäiriöinen. Voi hyvää päivää taas. Joku tässä kyllä saattaa olla persoonallisuushäiriöinen, mutta ei se mies.

Vierailija
17/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä usko. Miehet yleensä näyttävät, jos ovat kiinnostuneita, elleivät ole vässykköjä.

Tässähän olet väärässä. Näytetään jos himoitaan (halutaan valloittaa) tiettyä ihmistä, jolla ei ole mitään tekemistä ihastumisen kanssa.

T. nro8

Vierailija
18/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole kiinnostunut sinusta. Mies kyllä vastaa flirttiin, jos on kiinnostunut. Unohda.

Vierailija
19/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP!

Vierailija
20/33 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei tykkää susta. Sori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi