Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kauniin naisen oletetaan olevan kokenut?

Mietin
06.02.2018 |

Itse olen törmännyt tällaiseen käsitykseen liian monta kertaa. Kauniina ja varmasti haluttavana naisena (Huom! En ole lainkaan tyrkky) minulle tulee sellainen olo, että olen vain seksiobjekti ja olen vain seksiä varten olemassa. Minua kummastutti/loukkasi eräänkin miehen kommenttiheitto mahdolliseen partnerimäärääni viitaten. Ja se veikkaus oli korkealentoinen! Miksi niin monet olettavat, että olen varmasti kokenut seksin saralla? Ottajia riittää, mutta en ole TODELLAKAAN panemassa "jokaisen" kanssa. Tuntuu vain, että miehet rinnastavat ulkonäön heti siihen, että on kokenut.. joku seksijumala. :D Olen kuitenkin erittäin valikoiva tapaus. Sitten ihmetellään, kun kerron totuuden !! :/

Onko teillä muilla naisilla vastaavia kokemuksia? Löytyykö miehillä asiaan näkökulmia? Onko olettamuksia ulkonäön suhteen?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siksi, että kauniiden on helppoa löytää kumppaneita. Ei tarvitse kuin mennä vaan johonkin, ihan mihin vaan.

Vierailija
2/3 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ap. Olen myös introvertti enkä helposti näytä kiinnostusta vaikka sitä olisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalainen mies useinkaan uskalla lähestyä sitä kaunista naista kun pelkää pakkeja. Tämä on totuus.

Nyksäni on kaunotar ja takana kymmenen vuotta sinkkuutta ilman seksiä. Onneksi mulla riitti itsetunto lähestyä. Hänen itsetuntonsa ei ole hyvä ja on muutenkin syrjäänvetäytyvä. Onkin ollut ihanaa saada hänet kukoistamaan omalla rakkaudella ja sillä seksillä. Mitä haaskausta, mutta näin se on. Naapurintyttöä uskaltaa mies helpommin lähestyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme