Tunnen itseni tyhmäksi ja huijatuksi, jouduin viekkaan pelimiehen uhriksi
Olen aina kuvitellut että pelimiehet ovat niitä alfauroksilta kuulostavia ja näyttäviä, hyvännäköisiä, räikeästi naisten kanssa flirttailevia.. no kyllä te tiedätte.
En olisi uskonut, että eräs ns. kiltiltä, vähän ressukalta vaikuttava rauhallinen "runopoika" paljastuisi kaikkein törkeimmän tempun tekijäksi.
Mies pommitti mua kolme viikkoa joka päivä, oli asiallinen, fiksu, halaili eikä edes yrittänyt heti uida pöksyihin, kertoi tunteellisesti ja avoimesti kuinka aiemmin on tullut pettyneeksi ja jätetyksi (menin ansaan, mies sai kaikki sympatiapisteet multa)
Mutta, kolmen viikon jälkeen, kun päädyimme sänkyyn, viestittely ja yhteydenpito loppui kuin veitsellä leikaten siihen paikkaan. Viikon päästä, kun ihmettelin mihin mies hävinnyt, tuli epämääräistä selitystä siitä kuinka hänestä ei ole parisuhteeseen. Ja mies siirtyi pommittamaan hyvää ystävääni!
Olen niin vihainen ja ällistynyt, miten meninkin lankaan!
Ja ei olla teinejä, nelikymppisiä.
..kunhan nyt purin mieltäni. Kiitos jos luit.
Kommentit (167)
Mä en jaksa ymmärtää niitä, joiden mielestä tässä tapauksessa ei tapahtunut "mitään väärää", olen on täysin turhasta loukkaantunut ja mies ei ole syyllinen mihinkään.
On siis täysin moitteetonta käytöstä tiiviisti hurmata naista pitämällä 3 viikkoa jokapäivä yhteyttä, viestein ja soitoin, käydä yhdessä elokuvissa, mies kutsui minut myös kotiinsa syömään yms.
..sitten kun yhteinen illanvietto johti seksiin, mies häipyi aamulla ja tämän jälkeen hänestä ei kuulunut yhtään mitään, ennenkuin itse kysyin noin viikon päästä kuulumisia? Ja selityksenä oli ettei halua parisuhdetta (ei oltu tällaisesta edes puhuttu, mutta ajattelin että jatkettaisiin toisiimme tutustumista kuten tähänkin asti)
Sen jälkeen mies alkoi pommittaa viestein hyvää ystävääni, johon tutustui minun kauttani kolmen viikon tapailumme aikana.
Tiesi siis että olemme hyvät ystävät.
Kylmäksi ja tunteettomaksi sanoisin heitä, jotka eivät miehen käytöksessä "mitään väärää" näe. Mutta, ei kai pitäisi olla yllättynyt, tämähän se on "maailman henki" nykyään. Omat tarpeet ja edut etusijalla, muita hyväksikäyttäen ja silmät kirkkaina väittäen, ettei mitään väärää ole tehty.
Noo, tämä asia alkaa kuitenkin jo helpottaa ja ajan myötä painuu unholaan. Tulipahan nähtyä tällainenkin, vaikka olisi kyllä saanut jäädä kokemattakin. Kenellekään en vastaavaa toivo, ja itse kyseiselle miehellekin toivon kaikesta huolimatta elämäänsä hyvää, yritän välttää katkeroitumista. Kaikki kokevat kuitenkin elämässään vääryyttä ja epäreilua käytöstä, kuka kenenkin taholta...
Ap
Siis totta kai on törppöä alkaa iskeä sun kaveria, ja katkaista yhteydenpito. Saat olla pettynyt ettei suhde jatkunutkaan jos sitä itse olisit halunnut. Mutta mitään _huijausta_ tuossa ei ole tapahtunut, enkä ymmärrä miksi juuri seksi tuossa kaduttaa - jos oletettavasti sitäkin itse halusit. Mutta selvästi sinulla oli siinä se reunaehto, että seksiin sisältyi lupaus suhteesta, SINUN mielestäsi. Et voi kuitenkaan tehdä yksipuolisesti moista sopimusta ja syyttää sitten toista huijauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Siis totta kai on törppöä alkaa iskeä sun kaveria, ja katkaista yhteydenpito. Saat olla pettynyt ettei suhde jatkunutkaan jos sitä itse olisit halunnut. Mutta mitään _huijausta_ tuossa ei ole tapahtunut, enkä ymmärrä miksi juuri seksi tuossa kaduttaa - jos oletettavasti sitäkin itse halusit. Mutta selvästi sinulla oli siinä se reunaehto, että seksiin sisältyi lupaus suhteesta, SINUN mielestäsi. Et voi kuitenkaan tehdä yksipuolisesti moista sopimusta ja syyttää sitten toista huijauksesta.
Olet oikeassa että Suomen lain mukaan kyseessä ei ollut huijaus. Jokainen silti ymmärtää, ettei tuollainen käytös ole oikeutettua, reilua tai moraalista. Kyllä se niin on, että nuo aktiivisimmat k-päät on niitä jotka naisia saa, koska he jaksavat ja kerkeävät laittaa kaiken aikansa siihen. Itse en pystyis katsomaan itseäni peilistä, jos kohtelisin muita ihmisiä tuolla tavalla, mutta minulla pohjana onkin kristilliset arvot ja niiden mukaan kukasta kukkaan hyppiminen ei ole sallittua.
Vierailija kirjoitti:
Kiva että sentään olet samaa mieltä että kaverini iskeminen oli törppöä.
Et kuitenkaan ymmärrä miksi juuri seksi kaduttaa ja miksi tunnen oloni huijatuksi? Minäpä yritän vielä selittää näkökulmaani:
Mun mielestä meillä oli siinä toisiimme tutustuminen käynnissä (3 viikkoa tiivistä yhteydenpitoa jokapäivä) ja kun se katkesi välittömästi seksin jälkeen, siksi kadun seksiämme. Tuli huijattu olo, koska mies näytti/näytteli olevansa kiinnostunut minusta ja seurastani, mutta seksiä saatuaan kiinnostus loppui seinään. Eikö itsellesi olisi tullut hämääntynyt, ällistynyt tai huijattu fiilis?
Toinen antaa ymmärtää että tykkää sinusta ihmisenä ja viettää aikaa kanssasi ja näyttää haluavan tutustua, mutta päämääränä olikin vain saada seksiä kerran. Ja sen jälkeen kuin pisteeksi iin päälle tosiaan vielä ryhtyä iskemään hyvää ystävääni.
Ap
Minä elän kyllä myös sellaisessa Disney-kuplassa, että en tapailisi ketään aloitusviestissä kuvatuin tavoin vain seksin toivossa tai pitäisi edes mahdollisuutena, että toinen tahtoo minusta vain seksiä. Jos tutustutaan ja tapaillaan, minä luotan siihen, että kiinnostan toista ihmistä. Jos järjestely on jokin muu, toivon vastapuolen kertovan siitä minulle. "Piiritän sinua, kunnes saan sinulta seksiä, ja voisitko muuten esitellä mut kaikille sun naiskavereille, onko ne helppoja?" En vain osaa kuvitella tuollaista ihmisten käyttämistä ja pitämistä kuin esineinä. En edes osaa tavallaan ajatella teon moraalittomuutta, koska tuollainen vain tuntuu itselleni täysin luonnottomalta.
Tietysti on myös noita syitä hävitä jonkin tapaamisen jälkeen ja olla ottamatta yhteyttä, esim. ruumis nurkassa, huumeidenkäyttövälineitä esillä tai vaikka huomio, että jahas, tapailukumppani asuukin aviopuolisonsa kanssa. Mutta ne ovatkin jo oma sotkunsa.
No millaista se seksi oli? Mielestäni tässä on ihan oleellinen juttu, jos tämä oli mielestäsi kulminaatiopiste tapahtuneelle.
Tuo kaverin piirittäminen on kyllä todella typerää, jos asia todella menee kertomasi mukaan. Tulee mieleen, että vähän todellisuusrajoitteinen kaveri, joka miettii asioita ainoastaan omasta näkökulmastaan. Joko ei tajua että se loukkaa tai sitten loukkaa tahallaan.
Jotenkin tuntuu, että joillakin miehillä on naamiona terve mieli, päältä päin ollaan niin kivoja, tavallisia ja kilttejä, oikeasti kuitenkin narsistisesti haetaan koko ajan lisää ihailua ja naiskontakteja.
Vierailija kirjoitti:
No millaista se seksi oli? Mielestäni tässä on ihan oleellinen juttu, jos tämä oli mielestäsi kulminaatiopiste tapahtuneelle.
Tuo kaverin piirittäminen on kyllä todella typerää, jos asia todella menee kertomasi mukaan. Tulee mieleen, että vähän todellisuusrajoitteinen kaveri, joka miettii asioita ainoastaan omasta näkökulmastaan. Joko ei tajua että se loukkaa tai sitten loukkaa tahallaan.
Ihan normaalia, kiihkeää perusseksiä. Miten yksityiskohtaisesti pitää kuvailla..? Monessa kommentissa on epäilty seksin olleen tosi huonoa tai minun olleen tosi huono tai kropassani jotain mikä olisi säikäyttänyt miehen.. en jaksa uskoa. En minä nyt mikään mallikroppainen ole, mutta ihan tavallinen, normaalipainoinen liikuntaa harrastava nainen.
Ap
Oliko se nyt niin kauheaa mennä sänkyyn. Et varmaan menettänyt neitsyyttä. Toivottavasti seksi oli hyvää ja otat sen vain yhtenä lisäkokemuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta, kolmen viikon jälkeen, kun päädyimme sänkyyn, viestittely ja yhteydenpito loppui kuin veitsellä leikaten siihen paikkaan. Viikon päästä, kun ihmettelin mihin mies hävinnyt, tuli epämääräistä selitystä siitä kuinka hänestä ei ole parisuhteeseen. Ja mies siirtyi pommittamaan hyvää ystävääni!
Olen niin vihainen ja ällistynyt, miten meninkin lankaan!
Ja ei olla teinejä, nelikymppisiä.
..kunhan nyt purin mieltäni. Kiitos jos luit.
Kannattaako noin nopeaan alkaa harrastaa seksiä?
No ei-pelimiehenä sanoisin, että jos toisella-kolmannella tapaamisella ei ole seksiä, niin joko puuttuu kipinä tai sitten nainen on frigidi. Kumpikaan tapaus ei johda jatkoon. Kaveriksi kenties, muttei parisuhteeseen.
Sä vaan olit niin huono pano, ettei kaveria enään jaksanut kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on pitkähköjen ketjujen huono puoli, monikaan ei jaksa lukea aiempia kommentteja, kun niitä on jo sivukaupalla. Jos olisit lukenut, olisit huomannut että tätäkin on ehdotettu jo moneen kertaan ja siihen olen vastannutkin, vaikka asia onkin melko epäolennainen aloitukseni pointtiin suhteutettuna.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että joillakin miehillä on naamiona terve mieli, päältä päin ollaan niin kivoja, tavallisia ja kilttejä, oikeasti kuitenkin narsistisesti haetaan koko ajan lisää ihailua ja naiskontakteja.
Juu ja sama pätee toiseenkin sukupuoleen. Nainen voi sitä kyllä tehdä avoimemmin ja se on sosiaalisesti sallitumpaa. Ehkä joillain miehilläkin on sisäinen tarve hakea huomiota ja hyväksyntää esim. jatkuvasti vaihtuvilla somekuvilla, mutta "mieskoodisto" estää tämän? Sitten tämä piirre pitää toteuttaa "pinnan alla"?
Vierailija kirjoitti:
Oliko se nyt niin kauheaa mennä sänkyyn. Et varmaan menettänyt neitsyyttä. Toivottavasti seksi oli hyvää ja otat sen vain yhtenä lisäkokemuksena.
Minä (ei-Ap) pidän seksiä jonkinlaisena välittämisen ja yhteenkuuluvuuden osoituksena, joten tuleehan tuollaisesta vähän raiskattu olo. Selviääkin, että naamion takana ei ollutkaan rakastettusi vaan joku aivan muu ihminen.
Älä soimaa itseäsi, ap. Tuollaisia miehiä tuntuu riittävän liiaksi asti, itsekin koin vastaavan syksyllä. Mies piiritti minua 1,5 kk. Kun lopulta päädyttiin seksiin, ei miehestä kuulunut mitään. Ja oli niin vakavissaan kanssani . Muutaman viikon päästä otti taas yhteyttä, vastasin iloisella hymiöllä.
Opikseni otin tuosta, mutta pahaltahan se tuntui silloin alussa.
Nyt tiedän, että kuulostelen entistä tarkemmin itseäni ja että seksi saa odottaa.
Kunnollisiakin miehiä on olemassa, heitä, jotka eivät tahdo loukata sinua. Tuo ystäväsi bongailu tuntuu kyllä erityisen härskiltä toiminnalta.
Paras suunnata eteen päin. Hemmottele nyt itseäsi vaikka kosmetologilla, pienellä matkalla tai konsertilla. Ajatukset pian pois tunkiotason miehestä. Ja muista, karma kostaa.
Pua-pelimiehet eivät ole alfoja, vaan naisille katkeroituneita vässyköitä, jotka käyttävät netistä opeteltuja tekniikoitaan saadakseen mahdollisimman paljon naisia sänkyynsä.
Minua myös eräs PUA pommitti viesteillä, mutta sitten yllättäen ghostasi. Siirtyi sen jälkeen pommittamaan kaveriani viesteillä. Kuulin, että tekee samaa muille naisille somessa yhä edelleen. Sain myös tietää juttuja, että tämän miehen koko elämä pyörii p*llun saannin ympärillä....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on pitkähköjen ketjujen huono puoli, monikaan ei jaksa lukea aiempia kommentteja, kun niitä on jo sivukaupalla. Jos olisit lukenut, olisit huomannut että tätäkin on ehdotettu jo moneen kertaan ja siihen olen vastannutkin, vaikka asia onkin melko epäolennainen aloitukseni pointtiin suhteutettuna.
Ap
Totta, ei näitä samoja lässytyksiä jaksa kukaan lukea (ainakaan ajatuksella) läpi.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sitten varmaan pelinainen.
Treffailin paria miestä yhtä aikaa, käytiin leffassa, syömässä, pussailtiin, ei sen kummempaa.
Yhden kanssa sitten päädyttiin hänen luo ja iso moka.
Ok, oli ihan ok illalla, aamulla alkoi vänkkäys ota muna suuhun, ota muna suuhun.
Aamuaurinko paljasti, lakanat olivat aika likaiset, keittiön pinnat täynnä kaikkea, vessa jotain järkyttävää.Jos voisin saada takaisin yön hetket, ottaisin.
Virhearviointi tuli tehtyä ja paha sellainen.
Nyt haluan nähdä kodin päivänvalossa, tai ainakin selvinpäin ennen kuin teen seuraavaa askelta.
Mieskin lähetteli viestejä. Vastasin kun olet siivonnut, katsotaan sitten. Veti tietty herneet nenään.
Ei tuo taida olla esimerkki pelinaisesta. Siis luulen itse olevani pelinainen ja kuvailisin, että mulla on heikko itsetunto ja tarve saada hyväksyntää ja toisaalta heikompi kyky kestää parisuhdearkea ja kaipaan jännitystä.
Hakeudun sellaisiin tilanteisiin, että kiinnostun miehestä ja ihastunkin. Flirttailen ja teeskentelen viatonta, mutta oikeasti kyseessä on peli, että kumpi voittaa. Mies voittaa, jos hän saa minut sänkyyn (kukaan ei ole vielä saanut, olen hyvä tässä...) ja minä, jos hän ei saa. Ja mies voittaa, jos oikeasti ihastun häneen rankasti ja hän sitten torjuukin (tällainen tilanne on parhaillaan, mutta kuka sanoo, että on vielä viimeistä käännettä nähty). Erityisen kiinnostavaa on saada todella komea ja kaikkien naisten kuolaama varattu mies ihastumaan, koska se on kunnon haaste. Jännitys tähän peliin tulee siitä, että omat tunteeni ovat myös pelissä ja pelkään lipsahtavani pettämisen puolelle. Olen siis itsekin varattu.
Joku tämmöinen kuvio on mielestäni pelimiehilläkin. Haaste kiinnostaa ja jaksavat varmasti pehmitellä kiehtovaa naista pitkäänkin. Eihän lyse ole seksistä, mikä on aika samanlaista kaikkien kanssa, vaan pelistä. Ap:n kaveri on nyt asteen verran isompi haaste sille miehelle, koska hänellä on vahva ennakkoasenne miestä kohtaan. Olen aika varma, että mies ei luovuta helpolla sen kaverin kohdalla, muuten olisi alinperinkin valinnut helpomman kohteen, jos vain seksiä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Hakeudun sellaisiin tilanteisiin, että kiinnostun miehestä ja ihastunkin. Flirttailen ja teeskentelen viatonta, mutta oikeasti kyseessä on peli, että kumpi voittaa. Mies voittaa, jos hän saa minut sänkyyn (kukaan ei ole vielä saanut, olen hyvä tässä...) ja minä, jos hän ei saa.
Heh... Sanoisin tätä enemmänkin lapselliseksi teineilyksi. Näkisin että pelinainen on se, joka saa rikkaan änärimiehen pelaamalla. Naisethan ei lähtökohtaisesti yritä pelata seksiä, koska se on naurettavan helppoa jokaiselle naiselle. Naiset yrittää pelata lähinnä rahaa ja asemaa pokaamalla oikea mies. Sitä kutsuisin pelinaisten toiminnaksi.
Minä olen sitten varmaan pelinainen.
Treffailin paria miestä yhtä aikaa, käytiin leffassa, syömässä, pussailtiin, ei sen kummempaa.
Yhden kanssa sitten päädyttiin hänen luo ja iso moka.
Ok, oli ihan ok illalla, aamulla alkoi vänkkäys ota muna suuhun, ota muna suuhun.
Aamuaurinko paljasti, lakanat olivat aika likaiset, keittiön pinnat täynnä kaikkea, vessa jotain järkyttävää.
Jos voisin saada takaisin yön hetket, ottaisin.
Virhearviointi tuli tehtyä ja paha sellainen.
Nyt haluan nähdä kodin päivänvalossa, tai ainakin selvinpäin ennen kuin teen seuraavaa askelta.
Mieskin lähetteli viestejä. Vastasin kun olet siivonnut, katsotaan sitten. Veti tietty herneet nenään.