Näyttää siltä että Malmin lentokenttäpelleily saa luvan loppua
Tuskin tulee päätökseen muutosta enään KHO:sta eli se oli siinä ja tervemenoa propellipäät, kukaan ei jää kaipaamaan teitä ja lapsellista harrastustanne!
Kommentit (77)
Malmilla ei ole ollut lentoasemaa 2016 jälkeen vaan hiipumassa oleva valvomaton lentopaikka eli Korpikenttä . Vastaavia lentopaikkoja löytyy useita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotetaan seuraavaksi uutisia kun entiselle kentälle rakennetut talot vajoavat.
Odotetaan seuraavaksi että tulisit aikuinen vauva järkiisi. Taitaa olla liikaa vaadittu.
Mitä jos itse ottaisit asiasta selvää.
Maa vajoaa kerrostaloalueella Malmilla, viereen suunnitellaan asuntoja tuhansille – "Malmin kentälle ei halpoja asuntoja rakenneta koskaan.
80-luvulla kentän rakennussuunnitelmat kaatuivat siihen, että todettiin erään poliitikon olevan jäävi kauppakeskuksen omistussuhteiden vuoksi. Nykyisin Novan omistajasuhteista ei sitten löydykään enää tietoa monimutkaisten omistuskuvioiden takia. Tässä valossa voi miettiä, että mikä on se TODELLINEN syy, että miksi juuri Malmin lentokentälle halutaan rakentaa mahdollisimman paljon.
Maailman vanhin toimiva kenttä. Sääli. Tässä vieressä asuvana olen nauttinut kentästä täysin. Sen häviäminen on kuin amputointi. Koko alueen identiteetti häviää. En ymmärrä miksi suolle halutaan rakentaa jotain kevythallia isompaa? Meilläkin on ongelmia maan liikkumisen kanssa, vaikka ei ihan keskellä suota asutakaan.
Malmin kentän rakentaminen on tyyppiesimerkki lobbauksesta. Liittyi Malmin Novaan.
Ja meluhaittaa kentästä ei Tässä 3minuutin kävelymatkan päässä ole. Linnuntietä.vielä lyhyempi matka. Ehkä koneet laittaa moottorit käyntiin vasta kauempana.
Vierailija kirjoitti:
80-luvulla kentän rakennussuunnitelmat kaatuivat siihen, että todettiin erään poliitikon olevan jäävi kauppakeskuksen omistussuhteiden vuoksi. Nykyisin Novan omistajasuhteista ei sitten löydykään enää tietoa monimutkaisten omistuskuvioiden takia. Tässä valossa voi miettiä, että mikä on se TODELLINEN syy, että miksi juuri Malmin lentokentälle halutaan rakentaa mahdollisimman paljon.
X-filesin tunnusmusiikki soimaan: I want to believe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotetaan seuraavaksi uutisia kun entiselle kentälle rakennetut talot vajoavat.
Odotetaan seuraavaksi että tulisit aikuinen vauva järkiisi. Taitaa olla liikaa vaadittu.
Mitä jos itse ottaisit asiasta selvää.
Maa vajoaa kerrostaloalueella Malmilla, viereen suunnitellaan asuntoja tuhansille – "Malmin kentälle ei halpoja asuntoja rakenneta koskaan.
Mä haluun haluun haluun haluun lentää mun lentskarilla lentskarilla lentskarilla. Antakaa mun lentää lentää lentää kun mulla ei ole mitään muuta elämää.
Jollain taitaa olla lentokateus? Se kent tä on paljon muutakin, kuin joidenkin pienkonelentäjien leikkikenttä. Ja jos haluaa, niin sinne vain lentoharjoitteluun. Jos Kantti ei riitä, niin menee kyytiin. Jos on fobia, niin voi siedättää itseään Suomen parhaimmaksi valitulla brunssilla kentän ravintolassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikansalliset rakennusyhtiöt ja grynderit saa kaupungilta käyttöönsä nämäkin maat. Parempi laittaa nämäkin tahkoamaan pörssiyhtiöille voittoja. Harrastakoot ihmiset muualla. Rakennetaan vaikka kauppakeskus siihen tilalle missä ihmiset voi sitten viettää viikonloppuja. Mitä väliä sellaisella toiminnalla joka vain tekee ihmisistä onnellisiä. Raha ratkaisee.
Minkälainen idiootti tulee onnelliseksi moottoreiden metelissä ja muita ihmisiä häirköidessä??? Nyt varmaankin masennuspillerit esiin kun et saa enää sikailla.
Minä ainakin.
Harrastan moottoriurheilua, moottoripyöräilyä j autollakin ajan paljon. Nautin kaikesta tekemisestäni moottoreiden ja tekniikan parissa.
Minä taas en voi ymmärtää teitä hippejä jotka ette elä, vaan ruikutatte viettäen ideologisesti valittua minimalisti-elämää, tietäen että ette koskaan pääse yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Jollain taitaa olla lentokateus? Se kent tä on paljon muutakin, kuin joidenkin pienkonelentäjien leikkikenttä. Ja jos haluaa, niin sinne vain lentoharjoitteluun. Jos Kantti ei riitä, niin menee kyytiin. Jos on fobia, niin voi siedättää itseään Suomen parhaimmaksi valitulla brunssilla kentän ravintolassa.
LentoKATEUS????? Siellä joku yrittää selittää asioita Demin kommenttipalstan retoriikalla. :D
Asun Malmin vieressä Helsingissä ja täällä ei kukaan halua sitä lentokenttää pois. Lentokenttä ja sen vieressä/ympärillä kulkeva kuntorata ovat mahtavia!
Lapsellinen harrastus? Ahahaha, taitaa olla vähän katkeruutta olemassa.😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monikansalliset rakennusyhtiöt ja grynderit saa kaupungilta käyttöönsä nämäkin maat. Parempi laittaa nämäkin tahkoamaan pörssiyhtiöille voittoja. Harrastakoot ihmiset muualla. Rakennetaan vaikka kauppakeskus siihen tilalle missä ihmiset voi sitten viettää viikonloppuja. Mitä väliä sellaisella toiminnalla joka vain tekee ihmisistä onnellisiä. Raha ratkaisee.
Minkälainen idiootti tulee onnelliseksi moottoreiden metelissä ja muita ihmisiä häirköidessä??? Nyt varmaankin masennuspillerit esiin kun et saa enää sikailla.
Minä ainakin.
Harrastan moottoriurheilua, moottoripyöräilyä j autollakin ajan paljon. Nautin kaikesta tekemisestäni moottoreiden ja tekniikan parissa.Minä taas en voi ymmärtää teitä hippejä jotka ette elä, vaan ruikutatte viettäen ideologisesti valittua minimalisti-elämää, tietäen että ette koskaan pääse yhtään mihinkään.
Sittenhän sinulle paras ratkaisu onkin, että saat ajaa moottoripyörällä vaikkapa paria tuntia pidemmän matkan lentokentälle korpeen. Win-win. Pyyhi kyyneleet ja ajattele positiivisesti.
Saamen kysyä, että asuuko arvon kentävihaaja Helsingissä? Mahdollisesti Kivikossa?
Kateutta ilmassa. Toisilla on rahaa ja lentotaitoja, ja sekös perus suomalaista junttia v*tuttaa. Malmilla on 1-2 koulua, josta valmistuu ammattilentäjiä. Ei ole pelkästään harrastuskäytössä.
Vierailija kirjoitti:
Asun Malmin vieressä Helsingissä ja täällä ei kukaan halua sitä lentokenttää pois. Lentokenttä ja sen vieressä/ympärillä kulkeva kuntorata ovat mahtavia!
Minäkin olen asunut aiemmin siinä Tapanilassa ja Puistolassa molemmissa. Se kenttä on ihan parasta siellä! Monesti kävin lenkillä katselemassa koneita ja illalla se kiitotiealue on tosi hienon näköinen. Ihan suotahan se koko alue on. Nauran kyllä räkäsesti, jos sinne jotain taloja rakennetaan.
Mun mielestä osan Helsinki-Vantaan toiminnasta voisi siirtää Malmille, sillä Malmilla on paljon parempi sijainti ja Helsinki-Vantaa alkaa olemaan todella ruuhkautunut eikä sitä oikein pystytä laajentamaan. Pk-seudulle tarvitaan toinen lentokenttä tulevaisuudessa.
Asun kentän vieressä eikä siitä aiheudu mitään melua. Ainoastaan positiivista nähdä koneita välillä. Samaa mieltä kaikki muutkin täälläpäin. Ketkä sen kentän oikein haluavat pois? En ymmärrä. Täytyy olla jotain ongelmia korvien välissä, kai se on se kateus kun heillä on rahaa... 🙄😅😅
Miten nämä lentokenttäihmiset jaksavat vieläkin vyöryttää valepropagandaansa joka sivustolle, vaikka takkiin tuli jo oikeudessa? Täytyy olla erittäin yksinkertaista väkeä.
Joku puhui tässä ketjussa siitä kun Helsinki-Vantaa ruuhkautuu. Se on kyllä ihan totta.. toinen lentokenttä tänne joka tapauksessa tarvitaan ennemmin tai myöhemmin, joten miksipä ei Malmi? Malmilla on tosi pitkä hieno historia. Ja siellä tosiaan koulutetaan liikennelentäjiäkin. On se kumma kun Malmista jaksetaan marista kokoajan, noita pienlentokoneiden kenttiä on ympäri Suomea eikä missään muualla marista lentokentästä!
"Malmin ystävät" voivat siirtyä Pyhtäälle. Helsinki ei tarvitse pienkonekenttää. Maksakaa itse oma harrastuskenttänne.